پلیس دختر و پسر پارکورکار را دستگیر کرد
کد خبر: ۱۸۰۰۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 21    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
پلیس تهران از دستگیری پسر و دختر پارکورکاری خبر داد که با رفتار‌های ناشایست خود در چند روز اخیر خبر ساز شده بودند.

 پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بطور قطع ترویج بی اخلاقی، ابتذال و بی بندباری در هر جامعه‌ای جرم محسوب می‌شود و در مقابل آن نیز حفظ شئونات و ارزش‌های جامعه برای همه افراد آن لازم و ضروری است که اگر غیر از این باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی (پارکور) رفتار‌های ناشایست و خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می‌گذارند در فضای مجازی منتشر شده است و از آنجاییکه این موضوع از مصادیق بی اخلاقی و اشاعه منکر است این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتا پایتخت دستگیر شده اند.

از سوی دیگر همواره هستند افرادی که از روی عناد و عداوت به دنبال جوسازی و تحریف حقایق و واقعیت‌ها بوده و تلاش دارند که از حوادث مختلف به نفع منافع خود استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آورندکه در این موضوع هم شاهد برخی اعلام نظر‌ها و جوسازی‌های مغرضانه هستیم.

لازم بذکر است آنچه که موجب جلب و دستگیری این دو نفر شد به هیچ وجه به واسطه فعالیت‌های ورزشی آن‌ها نبوده است بلکه انجام حرکات خلاف عرف و شرع آنها، موجب صدور دستور جلب و دستگیری آن‌ها توسط پلیس شده است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
3
همیشه اهداف نرم و کم و خطر برای پلیس جذابه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
أين پليس چرا دزدان و اختلاسگران را كه روي بيت المال پشتك و وارو ميزنن را دستگير نميكنه؟! رانتخواران و خائنين به مردم را؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
1
خب مشخصه، اینا ورزشکار بودن، دنبال حامی میگشتن که برن، اینکار رو کردن که خبرساز بشن از اونور حمایت بشن برن، خودشون با قصد دستگیری این کلیپ رو پخش کردن...پلیس فتا هم درواقع بهشون کمک کرد تا به هدفشون برسن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار