ماجرای دپوی ۳۰هزار خودرو توسط خودروسازان+عکس
کد خبر: ۱۷۹۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 19    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
در حالی که مسئولان مختلف در روزهای اخیر اعلام کرده‌اند نگهداری خودروی بدون پلاک، مصداق احتکار است، این سؤال جدی افکار عمومی بی‌پاسخ مانده که آیا "دپو ۳۰۰۰۰ خودرو" توسط خودروسازان مصداق روشن "احتکار" نیست؟!
خبرگزاری تسنیم با انتشار تصاویری نوشت: در حالی که مسئولان مختلف در روز‌های اخیر اعلام کرده‌اند نگهداری خودروی بدون پلاک، مصداق احتکار است، این سؤال جدی افکار عمومی بی‌پاسخ مانده که آیا "دپو ۳۰۰۰۰ خودرو" توسط خودروسازان مصداق روشن "احتکار" نیست؟!

با تشدید دوباره التهاب در بازار خودرو، تصمیمات جدیدی برای کنترل و کاهش قیمت خودرو گرفته شد؛ یکی از این تصمیمات، احتکار دانستن خودرو‌های بی‌پلاک است که در انبار‌ها و پارکینگ‌ها نگهداری می‌شوند.

سید یاسر رایگانی؛ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اخیراً در همین رابطه اعلام کرد: با اعلام شفاف و صریح وزارت صمت، دست ما نیز برای برخورد‌هایی که مدنظر داشتیم باز شد؛ در دو روز گذشته با انجام گشت‌های مشترک، در انبار‌هایی که در شهر تهران وجود داشت حدود ۸۰۰ خودروی بدون پلاک در نقاط مختلف مانند تهرانسر و پارکینگ فرودگاه مهرآباد شناسایی کردیم و تا تعیین‌تکلیف آنها، با همکاری دادستانی، یکی از انبار‌ها را پلمب کردیم. باقی انبار‌ها نیز در دست رسیدگی است.

تصاویر مختلفی که منتشر شده نشان می‌دهد انبار‌های خودروساز‌ها همچنان مملو از خودرو است؛ قطعاً اولین پاسخ خودروسازان به این انتقاد، کمبود برخی قطعات است!
 
دپوی ۳۰هزار خودرو توسط خودروسازان صحت دارد؟
دپوی ۳۰هزار خودرو توسط خودروسازان صحت دارد؟
دپوی ۳۰هزار خودرو توسط خودروسازان صحت دارد؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
7
سهامدار اصلی خودروسازان عمده خود دولت است
آیا دولت میاد خودش رو محکوم کنه؟
در عوض تا میتونه بهشون وام میده چون در واقع به جیب خودش کمک کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
همش بازیه،سر مروم رو بند کردن مشغول کارای دیگه هستن!!میگن سلطان خودرو با ۶۷۰۰خودرو که ازسایپا تحویل گرفته!!۲سال میگن هرکد ملی ۱بار ماشین میتونه ثبت نام کنه و تا ۱۸ماهآینده امکان دوباره نداره،فساد جای دیگست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار