عکس واضحی از ترامپ که رنگ مورد علاقه‌ی او را افشا می‌کند
کد خبر: ۱۷۹۵۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 18    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ابیش ز هر چیزی توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند رنگ پوست نارنجی او است که به وضوح با رنگ دور چشم او فرق می‌کند. برخی این تفاوت رنگ بین دو بخش از صورت ترامپ را نتیجه برنزه کردن بیش از حد و برخی دیگر نتیجه استفاده از کرم پودر نارنجی رنگ می‌دانند. با این حال در هر دو روش

عکس واضحی از ترامپ که رنگ مورد علاقه‌ی او را افشا می‌کنداختصاصی«تابناک با تو»؛ یک نمای بسته و درشت از صورت هر چهره معروفی می‌تواند برای مخاطبان و کاربران فضای مجازی جالب باشد. عکس‌های نما بسته واقعیت چین و چروک‌ها و منافذ باز سلبریتی‌هایی را که همواره تلاش می‌کنند بی عیب و نقص به نظر برسند، برملا می‌کنند و به همین دلیل برای گروهی از کاربران فضای مجازی محبوبیت زیادی دارند. 

عکس واضحی از ترامپ که رنگ مورد علاقه‌ی او را افشا می‌کند

یکی از عکس‌ها متعلق به دونالد ترامپ است. این عکس چند ماه پیش در یک نشست خبری در کاخ سفید گرفته شد و هنوز برای همه جذاب است. آنچه بیش از هر چیزی توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند رنگ پوست نارنجی او است که به وضوح با رنگ دور چشم او فرق می‌کند. برخی این تفاوت رنگ بین دو بخش از صورت ترامپ را نتیجه برنزه کردن بیش از حد و برخی دیگر نتیجه استفاده از کرم پودر نارنجی رنگ می‌دانند. با این حال در هر دو روش، نمی‌توان علاقه ترامپ به رنگ «نارنجی» و «نارنجی‌بودن» را نادیده گرفت. او از این که نارنجی باشد، لذت می‌برد. یکی از کاربران بر این باور است که رنگ پوست واقعی دونالد ترامپ بیشتر به او می‌آید و نمیداند که چرا ترامپ اصرار به نارنجی بودن دارد! کاربر دیگری نوشته بود: شاید او روی رنگ نارنجی کراش دارد!  

در برخی از خبرها آمده که دونالد ترامپ برای رسیدن به این رنگ نارنجی، از یک شرکت لوازم آرایش سوئیسی کرم فوندیشن  «BHC۰۶» خریداری می‌کند. با همه این اوضاع،  خود ترامپ علاقه‌ای ندارد که مردم درباره رنگ نارنجی صورت او صحبت کنند. 

او دوست ندارد تا مردم رنگ پوست او را به چالش بکشند. چند ماه پیش وقتی او از شهر شارلوت به کاخ سفید برمی‌گشت، عکسی از او با رنگ پوست نارنجی منتشر شد و باد موهای او را به یک سو برده بود و رنگ اطراف صورتش سفید به نظر می‌رسید که با رنگ نارنجی تفاوت داشت. ترامپ در پاسخ به این عکس آن را فیک و دروغین و حاصل فتوشاپ توصیف کرد و هدف از انتشار چنین عکس‌ها و اخباری را تخریب خود برشمرد. 

عکس واضحی از ترامپ که رنگ مورد علاقه‌ی او را افشا می‌کند

این نخستین بار نیست که ترامپ به خاطر رنگ پوست نارنجی‌اش مورد استهزا قرار می‌گیرد. مایکل بلومبرگ نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات نیز ترامپ را یک دروغگو توصیف کرد که در همه امور دروغ دروغ‌پردازی می‌کند، وی گفت: او درباره همه چیز دروغ می‌گوید؛ موهای مصنوعی، چاقی و رنگ پوستش.

عکس واضحی از ترامپ که رنگ مورد علاقه‌ی او را افشا می‌کند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ نارنجی از نظر مطالعات روانشناسانه، حسّ شور و شوق، خلاقیت، جذابیت، ماجراجویی و شجاعت را به بیننده القا می‌کند و نمادی از ارتباطات و تعاملات اجتماعی است. بنابراین این رنگ به عمد از سوی او انتخاب میشود تا رخنه‌های کلامش را با ایجاد تمرکز روی رنگ نارنجی بپوشاند. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
6
7
چقدر به این شیطان وعلاقه مندی هاش اهمیت میدهید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
دادش ایشون نیز بنده خدا هست و اتفاقا انسانی متفکر و خلاق...دلیلی نمیشه یک نفر به این آقا انگ میزند بقیه نیز بهشون القاب نامناسب دهند...بهتر است بجای توهین و کینه ورزی بفکر کارهای بهتر و تعامل با دنیا باشیم...
محمود
| |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
جنابی که معتقدی این قمارباز انسانه ایشان همان کسی است که گذشته از تمام کینه ورزیهایش با مردم ایران خودش گفت دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را داده و به آن افتخار هم میکند "کالانعام بل هم اضل" بهترین لقب برای او است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
4
8
چقد از نزدیک کریه هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
11
خیلی ضایع معلومه رنگ پوست خودش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار