حرف‌های طلبه‌ای که کرونا همسرش را از او گرفت
کد خبر: ۱۷۸۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 04    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
روزنامه کیهان با حجت‌الاسلام «محمد مداح» روحانی جوانی که همزمان با تلاش مجاهدانه در بیمارستان فرقانی قم همسر بیمار و باردار و فرزندان دوقلوی در راهش را از دست داد مصاحبه کرده است.

روزنامه کیهان با حجت‌الاسلام «محمد مداح» روحانی جوانی که همزمان با تلاش مجاهدانه در بیمارستان فرقانی قم همسر بیمار و باردار و فرزندان دوقلوی در راهش را از دست داد مصاحبه کرده است.

وی با اشاره‌ به ماجرای از دست دادن همسرش گفت: در قضیه ای که برای همسرم و دو فرزندی که قرار بود به دنیا بیایند پیش آمد، خب واقعا مصیبت و داغ سنگینی بود و هنوز بعد از گذشت بیش از چهل روز، داغ این مصیبت همچنان برای من تازه است و غم آن بر دلم سنگینی می‌کند.

وی با چشمانی‌اشکبار اظهارداشت: همسرم را بسیار دوست می‌داشتم و خیلی به من محبت می‌کرد. شرمنده‌ام که نتوانستم جبران زحماتش را بکنم و زود از پیش من رفت و دو نازدانه مان همراهش رفتند. قرار بود اسمشان را محسن و احسان بگذاریم.

این طلبه جهادگر ادامه داد: در آن موقع که خبر فوتشان را شنیدم خیلی سنگین بود برای من، ولی با خود گفتم اگر بین طلبه‌های جهادگر که مشغول خدمت بودند، کادر پرستاری و بیماران کرونایی که حال مناسبی نداشتندگریه و بی‌تابی کنم روحیه این عزیزان از بین می‌رود. به خاطر همین به یک گوشه خلوت در حیاط بیمارستان رفتم و سرم را به پایین انداختم. یک روضه حضرت زهرا سلام الله علیها از گوشی خودم گذاشتم و آرام‌گریه کردم که یکی از بچه‌ها از دور آن عکس را از من گرفت و در رسانه‌ها منتشر شد.

مداح گفت: بسیاری از مردم لطف داشتند و به بنده تسلیت گفتند. بیش از پنج هزار پیام تسلیت از داخل و خارج از کشور برای من ارسال شده است که هنوز ادامه دارد. تعداد تماس‌های وارد شده به گوشی خودم از تمام نقاط کشور در دو روز اول بیش از ۱۵۰ تماس بود که نمی‌توانستم به همه پاسخ بدهم چون هم حالم بسیار نامساعد بود و هم تماس‌ها بسیار زیاد و پشت سر هم بودند و شرمنده شدم که نتوانستم پاسخ همه این عزیزان را بدهم و در اینجا و از همین تریبون از همه کسانی که نسبت به بنده لطف داشتند چه تماس تلفنی چه پیامکی و چه در فضای مجازی پیام تسلیت فرستادند تشکر می‌کنم و برای سلامتی همه این مردم عزیز دعا می‌کنم.

داغ سنگین همسر و فرزندانم باعث شد مردم بیشتر متوجه تلاش طلبه‌ها بشوند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که این مصیبت هرچند برای بنده سنگین بود ولی باعث شد مردم بیشتر متوجه بشوند که طلبه‌ها چه طور با جان و دل زحمت می‌کشند، البته منظورم خودم نیستم من کاری نکرده‌ام.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
14
خدا چینی ها رو لعنت کنه خون چه کسانی به گردنشون هست
صمدپاشازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
خداوند برای همه آنهایی که عزیزانشان راازدست دادندصبرعنایت بفرمایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار