"کیم جونگ اون" روز کارگر را تبریک گفت
کد خبر: ۱۷۸۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 01    -    ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
در اوج شایعات مربوط به وضعیت سلامتی رهبر کره شمالی، رسانه های دولتی این کشور اعلام کردند «کیم جونگ اون» در پیامی روز جهانی کارگر را به کارگران کشورش تبریک گفته است.

روزنامه رودونگ سینمون روز جمعه گزارش کرد رهبر کره شمالی همزمان با یکم آوریل (۱۲ اردیبهشت) روز جهانی کارگر، با انتشار پیامی از کارگران کشورش که مشغول کار در صنایع مختلف هستند قدردانی کرده است.

کیم پیش از این نیز در پیام های جداگانه ای از کارگران شهرک ساحلی وونسان و همچنین کارگران یک سایت تفریحی قدردانی کرده بود.

رسانه های کره شمالی به ندرت شایعات مربوط به رهبر این کشور را به طور مستقیم منتشر می کنند آنها معمولاً گزارش ها یا عکس هایی از کیم منتشر می کنند تا نشان دهند وی از سلامت برخوردار است.

غیبت ۲۰ روزه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در انظار عمومی باعث ایجاد شایعاتی در مورد وضعیت سلامتی وی شده است، کیم جونگ اون ۳۶ ساله آخرین بار در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) در انظار عمومی ظاهر شد زمانی که در جلسه حزب کارگران کشورش خواستار تدابیر شدید علیه ویروس کرونا شده بود.

عدم حضور وی در مراسم بزرگداشت ۱۰۸ امین سالگرد تولد پدر بزرگش "کیم ایل سونگ" در ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین)، گمانه زنی هایی را در مورد سلامت وی ‌برانگیخته است وی از زمان تصدی مقام رهبری کره شمالی در اواخر سال ۲۰۱۱، سابقه نداشته است در این مراسم شرکت نکند.

برخی رسانه های آمریکایی و کره ای در برخی اخبار تایید نشده گزارش کرده بودند که کیم بعد از انجام یک عمل جراحی سخت، به شدت بیمار است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
1
کیم جونگ اون مرده
او با تهدید حمله اتمی به خاک امریکا و متحدانش گور خودش را کند و توسط سرویس های اطلاعاتی مسموم و در گذشت و احتمالا در هفته اینده مرگ او اعلام خواهد شد او یک تهدید بزرگ با سلاحی بسیار مخوف برای بشریت بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار