پیام جالب آنجلینا جولی به پدر و مادرها
کد خبر: ۱۷۸۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 01    -    ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
آنجلینا جولی در نامه‌ای سرگشاده از دشواری‌های والدین در مراقبت از کودکان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا نوشت.

این بازیگر در مطلبی که برای بخش "خبرنامه والدین" در نشریه تایم نوشته است، از تجربیات و درس‌هایی که در این دوران فراگرفته سخن می‌گوید و اذعان می‌دارد که انجام کار صحیح در تمامی موارد و همیشه، "غیرممکن" است.

پیام جالب آنجلینا جولی به پدر و مادرها

جولی همراه با برد پیت، همسر سابق خود، شش فرزند(خوانده) دارد:‌ مدوکس ۱۸ ساله، زاهارا ۱۵ ساله، شیلو ۱۳ ساله، و دوقلوهای ۱۱ ساله ناکس و ویوین.

به گزارش ایندیپندنت، او در مطلب خود نوشت:‌ "به یادتان هستم. می‌توانم تصور کنم که که هر یک از شما چقدر در این روزها به زحمت می‌افتد. چقدر تلاش می‌کنید که عزیزانتان را از این دوران دشوارعبور دهید. چقدر نگرانید. برنامه‌ریزی‌هاتان به چه شکلی درآمده. چطور گاهی وقت‌ها از درون‌ دارید فرومی‌شکنید، به روی فرزندان‌تان لبخند می‌زنید."

او افزود:‌ "اکنون و در میانه دوران همه‌گیری بیماری، به همه پدرها و مادرانی که در خانه با کودکان‌شان هستند فکر می‌کنم. همه کسانی که امیدوارند بتوانند همه چیز را درست انجام دهند، همه نیازها را برآورده سازند، و خونسردی و مثبت‌اندیشی خود را حفظ کنند. یک نکته‌ که به من کمک کرده، رسیدن به این درک بوده که چنین چیزی ناممکن است."

این بازیگر سینما گفت که به نظر او کودکان نمی‌خواهند که پدران و مادران‌شان "کامل" باشند، بلکه می‌خواهند که آنان به اشتباهاتشان اعتراف کنند و بتوانند به عنوان یک خانواده، با هم پیش بروند.

جولی نوشت:‌ "کشف این که کودکان‌تان نمی‌خواهند شما کامل باشید، عالی است. آنها فقط صداقت شما را می‌خواهند و این که تمام تلاش‌تان را بکنید. در واقع هر چه کودکان در جاهایی که شما احساس ضعف می‌کنید، محدوده عمل بیشتری داشته باشند، در آینده قوی‌تر می‌شوند."

خانم جولی نوشت:‌ "آنها شما را دوست دارند. می‌خواهند به شما کمک کنند. یعنی در نهایت شما یک تیم ساخته‌اید و می‌شود گفت که آنها نیز شما را بزرگ کرده‌اند. شما با هم بزرگ می‌شوید."

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سوباسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
2
بنظرم ایشون خانم درستکار و مهربان و همنوعدوستی هستند.
یکبار در یک تصویر دیدم در افغانستان دست یک پیرمرد افغانی جنگزده را گرفته بود و اشک میریخت.
البته اطلاعات بنده در حد اخبار سایتها است.
ولی هرچه باشد بنظرم هرگز به یک پاکبان زحمتکش که کمترین حقوق را دارد و بیشترین کار بدنی را و بدون پاداش و کارانه و مناسبت و کارت هدیه و پاداش بستن حسابها و بهره وری سه ماهه اول و و و و و ، طعنه و تیکه نمی اندازد.

خواهشمندم اگر میخواهید کمک نقدی یا غیر نقدی به مستمندان بکنید ، تحت تاثیر کودکان چهار راه ها که هیچ کمکی عایدشان نمیشود نشده و فقط به کارگران شریف خدمات شهری و فضای سبز این مرحمت را بفرمایید.
امتحان کنید ...عجیب این کمک به شما انرژی و برکت خوب خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار