هزینه‌های درمان بیماران کرونایی در بیمارستان دولتی چقدر است؟
کد خبر: ۱۷۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 30    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
معاون کل وزارت بهداشت گفت: هزینه‌ای که در بیمارستان دولتی از هر بیمار کرونایی گرفته می‌شود، ۱۸۳ هزار تومان است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: هزینه‌ای که در بیمارستان دولتی از هر بیمار کرونایی گرفته می‌شود، ۱۸۳ هزار تومان است.

 ایرج حریرچی بعدازظهر پنجشنبه جلسه مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به اهمیت انجام اقدامات پژوهشی ویژه بیماری کرونا، اظهار کرد: در حوزه درمان اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از مردم در برابر این ویروس محافظت شود، گفت: مهم‌ترین اقدامی که باید انجام شود در مرحله نخست پیشگیری و سپس کنترل این بیماری است.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به هزینه‌های درمان بیماری کرونا، گفت: هزینه‌ای که در بیمارستان دولتی از هر بیمار کرونایی گرفته می‌شود، ۱۸۳ هزار تومان است در حالی‌که بیمارستان برای تأمین اقلام بهداشتی برای هر بیمار که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، ۷۰۰ هزار تومان هزینه می‌کند.

حریرچی با اشاره به اهمیت شناسایی بیماران کرونایی، گفت: در استان البرز با جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر باید روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ تست تشخیصی کرونا انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت بیماری کرونا استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد موفق عمل کرده‌اند، گفت: روزانه در فارس یک‌هزار و ۷۷۰ تست و در کهگیلویه و بویر احمد ۳۵۰ تست انجام می‌شود.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: نیاز روزانه استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد ۴۵ تست است و مابقی تست‌ها را برای استان‌های همجوار انجام می‌دهند.

حریرچی تاکید کرد: ظرفیت بیماریابی و انجام تست در استان البرز باید بالا برود و تماس افراد مبتلا با دیگر افراد در این استان باید کنترل شود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
1
آقای حریرچی ! آنهائیکه کارشونو ازدست داده اند (که تعدادشان کم نیست ) و پول ندارند ولی به کووید19مبتلاشده اند آیادر بیمارستان پذیرش میشوند؟ اگر بخت یارشان باشد و بهبودیابند و نتوانند هزینه های تست و تامین اقلام بهداشتی در آی سی یو را پرداخت کنند چه برخوردی باهاشون میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار