اعلام نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان
کد خبر: ۱۷۷۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص رأی امروز این کمیته ارائه کرد.
عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص رأی امروز این کمیته ارائه کرد.

مهدی دادرس در خصوص رأی نهایی کمیته استیناف برای بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: رأی ۳ بر صفر کمیته انضباطی تأیید شد. ۱۵۰ میلیون هم تأیید شد، فقط برای تماشاگران که ۵۰ درصد آن‌ها را محروم کرده بودند محرومیت آن‌ها را لغو کردیم و آن‌ها در بازی بعد می‌توانند تا ۵۰ درصد بلیت بفروشند آن را هم لغو کردیم که هرچقدر توانستند بلیت بفروشند.

دادرس در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند در اعتراض به رأی امروز به مراجع بالاتر مانند دادگاه CAS شکایت کند، گفت: آن‌ها می‌توانند هرجا که دوست دارند بروند و شکایت کنند و این باعث خوشحالی می‌شود، چون نشان می‌دهد که باشگاه‌های ما چقدر پولدار هستند ۷۰۰-۸۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند. ۴-۵ نفر باید به سوئیس بروند و در آنجا که کشور قشنگی است می‌گردند، گردش می‌کنند! و دادگاه CAS هم فضایش به گونه‌ای است که آن‌ها بیکار هستند و پولی به آنجا نمی‌رود. مهم‌تر اینکه به نفع کمیته استیناف است، چون باز هم ما در این دادگاه‌ها سربلند بیرون می‌آییم.

وی در مورد فیلم‌های جدیدی که باشگاه سپاهان ارائه کرد: ما بیهوده ۲ ساعت و اندی روز پنج‌شنبه جلسه نداشتیم امروز هم ۳ ساعت به همراه کلیه اعضای کمیته استیناف و رئیس کمیته صحبت کردیم. روی یک بند کوچک باز هم بحث بود اطمینان داشته باشید این رأی روی اصل عدالت بود.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا این جلسه فقط برای رأی بازی سپاهان و پرسپولیس بود، عنوان کرد: بله، اصلاً فرصت نشد پرونده‌های دیگر را بررسی کنیم انشاءالله در مورد پرونده‌های دیگر (مثل پرونده علی کفاشیان) هر موقع که جناب صالحی رئیس کمیته تصمیم بگیرند آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
0
بابا مااز اول گفتیم بازی باید سه بر صفر بشه به نفع پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار