سوءاستفاده یک قاتل از آشفتگی کرونا
کد خبر: ۱۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: 2020 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
مقامات فاش كردند كه متهم دیوید آنتونی از فلوریدا با ارسال پیامک از طریق تلفن همسرش سعی در فرار از این جنایت هولناک داشت و ادعا كرد كه همسرش به این ویروس کشنده مبتلا شده است. آنتونی در رابطه با ناپدید شدن همسرش گرتچن آنتونی به قتل درجه دوم و آدم ربایی متهم شده است.

سوءاستفاده یک قاتل از آشفتگی کرونا

سوءاستفاده یک قاتل از آشفتگی کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ مسئولان در ایالت نیومکزیکو آمریکا یک مرد ۴۳ ساله را که می‌خواست از آشفتگی ناشی از ویروس کرونا سوء‌استفاده کند و خود را از اتهام قتل مبراءکند، دستگیر کردند. همسر این مرد ماه گذشته مفقود شده بود.

مقامات فاش كردند كه متهم دیوید آنتونی از فلوریدا با ارسال پیامک از طریق تلفن همسرش سعی در فرار از این جنایت هولناک داشت و ادعا كرد كه همسرش به این ویروس کشنده مبتلا شده است.

آنتونی در رابطه با ناپدید شدن همسرش گرتچن آنتونی به قتل درجه دوم و آدم ربایی متهم شده است. بنا به گزارش NBC News ، این زن ۵۱ ساله که از همسرش جدا شده بود، آخرین بار در ۲۰ مارس دیده شد و گفته می شود فردای آن روز کشته شده است.

سوءاستفاده یک قاتل از آشفتگی کرونا

با توجه به تحقیقات پلیس برای بازداشت آنتونی، یک شاهد به مقامات گفته است كه او در ۲۵ مارس از طریق تلفن گرتچن یک پیام مشكوک دریافت كرده است و در آن پیام به او گفته بود كه به كووید ۱۹ مبتلا شده است و از سوی مراكز كنترل بیماری و پیشگیری از آن قرنطینه اجباری شده است.

همین شاهد همچنین به مقامات گفت كه این زوج سالها پیش ازدواج كرده بودند، اما اینكه به تازگی پس از طرح طلاق در ۲۸ فوریه مراحل جدایی را آغاز كرده بودند.

در پیام دیگری که از طریق تلفن قربانی برای شاهد دیگری ارسال شده، آمده است که گرتچن در بیمارستان پالم‌وست زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفته است. این پیام ها همچنین به طور مکرر برای تعداد زیادی از آشنایان مقتول ارسال می شد.

برچسب ها: کرونا ، قتل ، همسر ، پیامک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار