رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی
کد خبر: ۱۷۷۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد، استفاده از تیغ اصلاح یا همان شیو کردن است؛ اما این روش زمانی که به روشی دائم تبدیل شود، ممکن است باعث تیره شدن پوست بدن شود که بیش‌تر هم در ناحیه زیر بغل دیده می‌شود. البته رفع تیرگی زیر بغل و سفید کردن زیر بغل هم مانند مشکلات دیگر زیبایی و پوست، ممکن است و کار سختی نیست.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعیبه گزارش «تابناک با تو»؛ یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد، استفاده از تیغ اصلاح یا همان شیو کردن است؛ اما این روش زمانی که به روشی دائم تبدیل شود، ممکن است باعث تیره شدن پوست بدن شود که بیش‌تر هم در ناحیه زیر بغل دیده می‌شود. البته رفع تیرگی زیر بغل و سفید کردن زیر بغل هم مانند مشکلات دیگر زیبایی و پوست، ممکن است و کار سختی نیست. در این مطلب می‌توانید با روش‌های رفع تیرگی زیر بغل آشنا شوید و پوست خود را روشن کنید.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

۱. رفع تیرگی زیر بغل با آب لیمو

لیمو یک ماده طبیعی روشن‌کننده است که می‌تواند ناحیه تغییر رنگ داده شده را به حالت اولیه خود بازگرداند. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که مقداری از آب لیمو را در ناحیه تیره شده زیر بغل بمالید. بهتر است این کار را هر روز قبل از حمام و به مدت دو تا سه دقیقه انجام دهید. بعد از حمام کردن ناحیه زیر بغل را مرطوب کنید. پس از ۷ تا ۱۰ روز نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

۲. درمان سیاهی زیر بغل با سیب‌زمینی

سیب زمینی هم یکی دیگر از مواد طبیعی سفیدکننده است و بدون آسیب و آزار به پوست می‌تواند موجب رفع تیرگی زیر بغل شود و سریع هم خارش آن را از بین ببرد. برای استفاده از این روش یک برش نازک از سیب زمینی یا آب آن را روی تیرگی زیر بغل خود قرار دهید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. برای اینکه نتیجه موثرتری مشاهده کنید، این روش را روزی دو بار تکرار کنید و ببینید که تا چه اندازه پوست زیر بغل‌تان روشن می‌شود.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

۳. استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب حاوی میزان کمی اسید است که می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و خاصیت ضدعفونی‌کنندگی نیز دارد. برای رفع تیرگی زیر بغل دو قاشق غذاخوری از سرکه سیب را با دو قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کنید و سپس این ترکیب را روی سیاهی زیر بغل بمالید. ۱۰ دقیقه یا حتی بیشتر صبر کنید تا ماده خشک شود؛ سپس آن را با آب سرد بشویید. لازم است این روش را سه بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه مورد نظر مشاهده شود.

۴. روغن زیتون برای رفع سیاهی زیر بغل

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای مخلوط کنید و معجزه این لایه‌بردار خانگی را مشاهده کنید. این اسکراب را یک تا دو دقیقه روی ناحیه زیر بغل بمالید، ۵ دقیقه صبر کنید و سپس زیر بغل خود را با آب ولرم بشویید. برای اینکه تاثیر این لایه‌بردار را بیشتر ببینید، این روش را هفته‌ای دو بار تکرار کنید.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

۵. سفید کردن زیر بغل با آلوئه‌ورا

برای استفاده کردن از این گیاه، هم می‌توانید ژل درون برگ‌ها را به طور مستقیم جدا کنید و به کار ببرید و هم می‌توانید از ژل و محصولات تهیه شده از آلوئه ورا که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد، کمک بگیرید. کافی است به سادگی ژل را روی ناحیه زیر بغل خود بمالید و برای ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس آن ناحیه را با آب بشویید.

رفع تیرگی زیر بغل با مواد طبیعی

این ماده یک لایه‌بردار طبیعی است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و با خاصیت آنتی باکتریالی خود به نرم شدن و تغذیه پوست کمک می‌کند.

منبع: دلتا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
1
مرسی مفید بود
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
1
1
آیا فقط برای زیر بغل است ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار