خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های ایران و جهان
کد خبر: ۱۷۷۵۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
سلبریتی‌های زیادی هستند که بدون میک‌آپ و آرایش از خانه بیرون می‌روند، خرید و یا رانندگی می‌کنند. اما نکته جالب این است که کایلی جنر کوچکترین میلیاردر جهان است و این ویژگی او را از سایر سلبریتی‌ها متمایز می‌کند. کایلی جنر ۲۲ ساله با یک بطری آب و یک بسته چیپس و چهره‌ای نچرال در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شد. او یک دختر کوچک به نام استورمی دارد.

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهاناختصاصی«تابناک با تو»؛ در این گزارش خبرهای جدید و جالب از چهره‌های مختلف سراسر جهان را خواهید خواند.

 

کوچکترین میلیاردر جهان بدون گریم و آرایش در خیابان

سلبریتی‌های زیادی هستند که بدون میک‌آپ و آرایش از خانه بیرون می‌روند، خرید و یا رانندگی می‌کنند. اما نکته جالب این است که کایلی جنر کوچکترین میلیاردر جهان است و این ویژگی او را از سایر سلبریتی‌ها متمایز می‌کند. کایلی جنر ۲۲ ساله با یک بطری آب و یک بسته چیپس و چهره‌ای نچرال در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شد. او یک دختر کوچک به نام استورمی دارد. مجله فوربس به او لقب کوچکترین میلیاردر جهان را داده است. او این ثروت را از طریق فروش برندهای آرایشی که مالک آن است، به دست آورده است.

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

عکس‌های گلشیفته فراهانی با کریس همسورث در فیلم 2020

خروج از آتش یا خروج (Out Of The Fire یا Extraction) با نام قبلی داکا یک فیلم هیجان انگیز اکشن آمریکایی به کارگردانی سم هارگریو با فیلم‌نامه‌ای از جو روسو است. در این فیلم کریس همسورث و دیوید هاربر نقش‌آفرینی می‌کنند. گلشیفته فراهانی از دیگر بازیگران این فیلم است. تولید این فیلم از ۳۱ آگوست سال ۲۰۱۸ شروع شد. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش «نیک خان»، یکی از شخصیت های کلیدی داستان را بازی می کند. او در این مأموریت خطرناک با تایلر رِیک (کریس همسورث) همراه است. 

خلاصه داستان فیلم Extraction: شخصی بنام تایلر راک مزدور بی‌باک بازار سیاه است و از او تا برای نجات جان فرزند یک شخص جنایکار بین المللی که ربوده شده است، درخواست کمک می‌شود و حالا او باید دست به کارشود تا یک ماموریت مرگبار شغلی‌اش را تجربه کند و…

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

انریکو و دوقلوهایش در روزهای قرنطینه اجباری

با انتشار ویروس کرونا، خواننده‌های معروف که تا همین چند ماه پیش وقت سر خاراندن هم نداشتند، در خانه‌ها مانده‌اند و سبک زندگیشان تغییر کرده است، نمونه‌اش خواننده معروف اسپانیایی انریکو ایگلسیاس است؛ او همراه بچه هایش قرنطینه اجباری را سپری می‌کند. او فیلمی از دوقلوهای سه ساله‌اش توماس و لوسی منتشر کرده است، دوقلوها روی انریکو در حال اسب‌سواری هستند. انریکو سه فرزند دارد؛ دو قلوها توماس و لوسی و ماری که در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ به دنیا آمده است.

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

کیانو ریوز و زیر پاگذاشتن قوانین قرنطینه

کیانو ریوز قوانین قرنطینه خانگی در کالیفرنیا را زیر پا گذاشته و با موتورسیکلت در خیابان‌های بیورلی‌هیلز در شرایط خطرناک کرونایی دیده شده‌است.این بازیگر نقش‌آفرینی در فیلم ماتریکس چهار را در برلین و سانفرانسیسکو آغاز کرده بود که به دلیل انتشار ویروس تاجی‌شکل در ماه مارس، فیلمبرداری آن متوقف شد. 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

تصویر سه نسل روی جلد مجله people برای نخستین‌بار

در سی‌امین سال چاپ مجله‌ی پیپلPeople، برای نخستین‌بار تصویر سه نسل از یک خانواده روی جلد این مجله محبوب رفت. کیت‌هادسون ۴۱ ساله، مادرش گولدن هاون و دختر کوچکش رانی روز تصویر سه نسل را مجسم کردند. کیت هادسون بازیگر نامزد جایزه اسکار در گفتگو با الن‌شو گفت: وقتی از من عکس خانوادگی خواستند بسیار خوشحال شدم، به خصوص اینکه در این روزهای سخت، هیچ چیزی با ارزش‌تر از خانواده نیست. او گفت همه موفقیتهایش را مدیون مادری بوده که همیشه به او اعتماد به نفس داده و امیدوار است او نیز بتواند همین اعتماد به نفس را به دخترش رانی بدهد. 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

 

افشاگری جدید درباره مایکل جکسون و پیشنهادی که هالی‌بری نپذیرفت

خواننده آمریکایی کینیث براین در لایو اینستاگرامش با تدی رایکی ادعا کرد که مایکل جکسون از او خواسته بود تا به او برای ملاقات با هالی بری کمک کند. کینیث می‌گوید مایکل به من زنگ زد و گفت هالی‌بری را می‌شناسی و من گفتم بله، او از من خواست تا یک قرار ملاقات با او ترتیب بدهم، من هم به مدیر برنامه‌های هالی‌بری تماس گرفتم، او از این درخواست ابراز تعجب و آن را رد کرد. البته باید بگویم هالی‌بری هم به مایکل جکسون علاقه‌ای نداشت و این ماجرا هم تمام شد و علاقه مایکل جکسون به هالی‌بری به سرانجام نرسید. 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

لجین عمران مجری معروف جهان عرب، تعارف را کنار گذاشت

لجین عمران مجری ص"باح‌الخیر یا عرب"، گفت از این که فیلر و تزریق ژل روی صورتش انجام داده پشیمان است و از این که اطرافیانش بی‌پرده و صریح به او نگفته‌اند که با فیلر صورت زشت و بدقیافه شده، ابراز ناراحتی کرد. او می‌گوید در برنامه صبحگاهی با بسیاری از جراحان زیبایی مصاحبه می‌کردم، هر کدام به من پیشنهاد می‌دادند تا روی بخشی از صورتم عمل جراحی انجام بدهند، اما تعارف هم حد و اندازه‌ای دارد و من دیگر روی صورتم با کسی تعارف نخواهم کرد. 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های جهان

صهبا شرافتی بازیگر فیلم نون‌.خ

صهبا شرافتی بازیگر سریال نون‌خ هم با انتشار تصاویری از اتاق گریم با این سریال خداحافظی کرد. او از همه همکاران و هنرمندان این پروژه تشکر کرد. نقش‌آفرینی او در سریال نون‌خ با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شد و بسیاری از کاربران بازی او را گرم و دل‌نشین توصیف کردند. این بازیگر ۲۲ ساله در استوری اینستاگرام خود درباره ساخت سری سوم نون‌خ ابراز امیدواری کرد. 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های ایران و  جهان

 

خبرهای جدید و خواندنی از سلبریتی‌های ایران و  جهان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
1
مرسی جالب بود
اولی کیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
1
1
این دنیای زبون و روزگار پلشت با ارزشگذاری به ظاهر سازان و نمادگرایان کار را به جایی رسانده است که یک مدل لباس یا فوتبالیست صدها بلکه هزاران برابر یک اندیشمند و متخصص درآمد کسب میکند. اگر این فاصله های نجومی وجود نداشت و دانشمند خردمند ارج خود را می یافت آنگاه میتوانست جامعه بشری را به موقع از خطرهایی نظیر کرونا برهاند. دوستانی که مخالفند پس بدانند که با روال آنها کرونا و خطرهایی بسیار بدتر از کرونا در کمین تمدن بشر است و گناه این جرم به گردن کسانی است که بر این آتش میدمند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار