روش خانگی برای برطرف کردن افتادگی پلک برای حفظ زیبایی چشم ها
کد خبر: ۱۷۷۱۵۹
تاریخ انتشار: 2020 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
رفع افتادگی پلک مهم‌ترین دلیلی است که بعضی از افراد را به انجام دادن عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی) ترغیب می‌کند. در مشکل افتادگی پلک بر اثر بالارفتن سن و یا به دلایل دیگر پوست اطراف چشم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به شکل افتاده دیده می‌شود.

روشی برای برطرف کردن افتادگی پلک برای حفظ زیبایی چشم ها

روشی برای برطرف کردن افتادگی پلک برای حفظ زیبایی چشم ها«تابناک باتو» رفع افتادگی پلک مهم‌ترین دلیلی است که بعضی از افراد را به انجام دادن عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی) ترغیب می‌کند. در مشکل افتادگی پلک بر اثر بالارفتن سن و یا به دلایل دیگر پوست اطراف چشم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به شکل افتاده دیده می‌شود. افتادگی پلک می‌تواند زیبایی چشمان شما را تحت تاثیر قرار دهد و اغلب افراد تمایل دارند افتادگی پلک خود را درمان کنند. البته این نوع افتادگی را نباید با افتادگی پلک مادرزادی اشتباه گرفت. درمان افتادگی پلک مادرزادی به صورت جراحی می‌باشد.

افتادگی پلک جلوه و زیبایی چشمان تان را از بین میبرد برای درمان افتادگی پلک می‌توانید از راهکار‌های درمانی مختلفی کمک بگیرید به جز عمل زیبایی روش‌های ساده خانگی نیز می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند eye lift از عمل‌های جراحی مناسب برای رفع افتادگی پلک به شمار می‌رود. افتادگی پلک، مهم‌ترین دلیلی است که بعضی از افراد را به انجام دادن عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی) ترغیب می‌کند. درواقع، پوست اضافی پلک با استفاده از این روش حذف می‌شود و درنتیجه پلک‌ها و چشم‌ها جلوه بهتری پیدا می‌کنند. بلفاروپلاستی در بعضی از موارد حتی می‌تواند باعث بهبودی در بینایی افراد شود، چون با از بین رفتن بخش‌های زائد پلک، میدان دید هم در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد.

بلفاروپلاستی می‌تواند پوست اضافی، عضله و گاهی اوقات حتی چربی موجود در پلک بالایی یا پایینی را هم از بین ببرد. در بعضی از موارد، فرد فقط به حذف کردن پوست اضافی نیاز دارد، نه عضله؛ درحالی که بعضی از افراد به مداخله‌های بیشتری نیاز دارند. این روش درمانی برای پلک بالایی که البته به آن کشیدن پلک (eye lift) هم می‌گویند، نباید با جراحی پلک بالایی (پتوز) اشتباه گرفته شود.

روشی برای برطرف کردن افتادگی پلک برای حفظ زیبایی چشم ها

جراحی پتوز، روشی است که با هدف بالا آوردن موقعیت پلک بالایی در صورت انجام می‌شود و در آن، عضله‌ها و تاندون‌های پلک بالایی تاحدی سفت می‌شوند که به‌طور طبیعی به سمت بالا حرکت کنند. با این‌حال، بلفاروپلاستی نیز در بعضی از موارد می‌تواند به بالا آمدن پلک بالایی منجر شود، در صورتی که پوست اضافی واقعا سنگین باشد و پلک را به سمت پایین کشانده باشد.

بد نیست ساخت ماسک قوی خانگی برای درمان افتادگی پلک را بیاموزید

با استفاده از یک سفیده تخم مرغ و یک گوش پاک کن افتادگی پلک را در کمتر از چند دقیقه درمان کنید. برای این کار کافیست بعد از پاکسازی کامل پوست پلک از آرایش سفیده تخم مرغ را با کمک یک گوش پاک کن به روی پلک کاملا پخش کنید. بعد از آنکه به طور کامل سفید تخم مرغ را به روی پلک پخش کردید چشمانتان را بسته و منتظر بمانید تا سفیده کاملا خشک شود.

استفاده از زردچوبه و جوش شیرین برای رفع افتادگی پلک پایین چشم:

با ترکیب ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین

۱/۲ قاشق چایخوری زردچوبه

آب آناناس تازه

آب لیموی تازه

با این مواد یک اسکراب قوی برای رفع افتادگی پلک پایین و رفع چین و چروک مزاحم اطراف چشم خود تهیه کنید و با دقت روی قسمت زیر چشم بمالید. مراقب باشید تا مواد به داخل چشم نرسند. بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می‌توانید مواد را از روی پلک شسته و نتیجه آن را مشاهده کنید.

سلامتیسم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار