اقدام جالب برند فشن معروف در روزهای کرونایی
کد خبر: ۱۷۷۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 22    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
به گفته کمپانی، کارکنان در کارگاه‌ها فاصله اجتماعی را حفظ کرده و تمام موارد بهداشتی برای حفظ سلامتی آنها رعایت خواهد شد. شرکت لوئی ویتون یک ماه پیش نیز اعلام کرده بود که در کارخانه‌های عطر و لوازم آرایش خود، ژل ضدعفونی دست تولید می‌کند.

اقدام جالب برند فشن معروف در روزهای کرونایی«تابناک باتو» برند لوکس لوئی ویتون این هفته اعلام کرد که برای کمک در بحران همه‌گیری جهانی کرونا، از کارگاه‌های خیاطی خود برای تولید ماسک‌‌های صورت غیرجراحی و لباس‌های بیمارستان استفاده خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر کارگاه‌های آموزشی خود در فرانسه را تغییر کاربری داده و از آنها برای تولید پوشش‌های مورد نیاز در بیمارستان‌ها استفاده می کند، و تاکنون ۵۰ هزار لباس به کارمندان بیمارستان پاریس اهدا کرده است.

اقدام جالب برند فشن معروف در روزهای کرونایی

بنابه گزارش "دالاس نیوز" یک کارخانه در تگزاس، و چند کارگاره خیاطی در نیوجرسی و کالیفرنیا مشغول تولید ماسک صورت برای توزیع در آمریکا خواهند شد.

این ماسک‌های صورت پارچه‌ای و قابل شستن و استفاده مجدد هستند و بنا بر اعلام لوئی ویتون با همکاری نهادهای محلی در ایالت‌هایی که بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارند اهدا خواهد شد.

اقدام جالب برند فشن معروف در روزهای کرونایی

به گفته کمپانی، کارکنان در کارگاه‌ها فاصله اجتماعی را حفظ کرده و تمام موارد بهداشتی برای حفظ سلامتی آنها رعایت خواهد شد.

شرکت لوئی ویتون یک ماه پیش نیز اعلام کرده بود که در کارخانه‌های عطر و لوازم آرایش خود، ژل ضدعفونی دست تولید می‌کند.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
1
در دنیا ماسک مشکی زیبا را به اسم ایرانی ان بورکانو که از "بورکا" یا برقع اهالی جنوب به علاوه "نو" به معنای جدید می شناسند.
اما در ایران این عنوان شناخته شده نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار