طرز تهیه‌ی لقمه مرغ و اسفناج؛ سالم و رژیمی
کد خبر: ۱۷۷۰۹۹
تاریخ انتشار: 2020 April 21    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اگه شما هم مثل من این روزا بیشتر به این فکر میکنین که امروز دیگه چی درست کنم برای ناهار، شاید این ایده‌ی لقمه‌های مرغ و اسفناج براتون جالب باشه. این لقمه‌ها که اسم شیک و کافه ایش میشه ” رَپ مرغ و اسفناج” هم سالم و رژیمی هستن و هم طعم خوبی و متفاوتی داره. این روزام اسفناج به وفور یافت میشه پیشنهاد میکنم امتحانش کنید.

طرز تهیه‌ی لقمه مرغ و اسفناج؛ سالم و رژیمی«تابناک باتو» اگه شما هم مثل من این روزا بیشتر به این فکر میکنین که امروز دیگه چی درست کنم برای ناهار، شاید این ایده‌ی لقمه‌های مرغ و اسفناج براتون جالب باشه. این لقمه‌ها که اسم شیک و کافه ایش میشه ” رَپ مرغ و اسفناج” هم سالم و رژیمی هستن و هم طعم خوبی و متفاوتی داره. این روزام اسفناج به وفور یافت میشه پیشنهاد میکنم امتحانش کنید.

مواد لازم

  • سینه مرغ ۱ عدد
  • سبر ۲ حبه
  • پودر پیاز ۱ قاشق غذاخوری
  • اسفناج ۲۰۰ گرم
  • نمک و فلفل
  • پنیر پارمزان
  • روغن نصف قاشق مرباخوری

طرز تهیه لقمه مرغ و اسفناج رژیمی

دستور سریع

سینه مرغ رو خرد کنید و با سیر ساتوری شده و پودر پیاز و نمک و ففل مخلوط کنید. بذارید روی حرارت توی ماهیتابه نچسب که فقط کف اون رو چرب کردید و اجازه بدید تکه‌های مرغ برشته بشن.

یک طرف مرغ‌ها که برشته شد بر گردونید تا طرف دیگه هم کاملا برشته بشه. حدود ده دقیقه تا یک ربع برای پخت کامل مرغ‌ها کفایت میکنه.

حالا مرغ‌ها رو کنار بزنید و اسفناج تازه رو بریزید توی ماهیتابه و در ماهیتابه رو بذارید تا اسفناج‌ها حجمشون کم بشه و رنگشون هم سبز روشن بشه. حدود ۳-۴ دقیقه هم اسفناج‌ها زمان لازم دارن برای پخت.

میتونید مثل من مرغ‌ها و اسفناج‌ها رو جدا نگه دارید یا اینکه مخلوطشون کنید.

حالا میتونید پودر پنیر پارمزان به مرغ و اسفناج اضافه کنید. اگه نداشتید میتونید تکه‌های کوچیک از پنیر صبحانه هم در این ترکیب استفاده کنید.

بعد هم نون تافتون یا لواش یا پیتا رو بذارید روی سطح و مقداری از مواد رو ستونی بریزید روی نون و رول کنید و لقمه رو ببندید.

از ماست به عنوان سس برای این لقمه استفاده کنید.

مجله دونفره

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار