ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیل
کد خبر: ۱۷۶۶۳۰
تاریخ انتشار: 2020 April 16    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
لارنس فیش مأموریت پیدا کرد تا نحوه‌ی جاسازی این بمب‌ها را رسم و آن‌ها را به شکل پوستر و عکس منتشر نماید تا جاسوسان آژانس اطلاعاتی انگلیس بتوانند با استفاده از این عکس‌ها بمب‌ها را شناسایی و خنثی کنند. ارتش هیتلر از علاقه‌ی شدید چرچیل به شکلات اطلاع داشتند، و امیدوار بودند چرچیل نخست وزير و افسر ارتش انگليس یکی...

ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیل

ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیلاختصاصی«تابناک با تو»؛ جزئیات جدید در مورد برنامه نازی ها برای مخفی کردن بمب در تخته های شکلات، جعبه های مواد غذایی فاسد شده‌و قوطی های روغن موتور در طول جنگ جهانی دوم، افشا گردید. پس از کشف توطئه‌های خطرناک توسط جاسوسان انگلیسی و دريافت اطلاعات از طريق M15 لرد روچیلد يكی از روسای اين سازمان امنيتی تحت يک نامه سری، نقاش (لارنس فیش) را مأمور کرد تا  این بمب‌های کشنده را طراحی و رسم کند.

لارنس فیش مأموریت پیدا کرد تا نحوه‌ی جاسازی این بمب‌ها را رسم و آن‌ها را به شکل پوستر و عکس منتشر نماید تا جاسوسان آژانس اطلاعاتی انگلیس بتوانند با استفاده از این عکس‌ها بمب‌ها را شناسایی و خنثی کنند. ارتش هیتلر از علاقه‌ی شدید چرچیل به شکلات اطلاع داشتند، و امیدوار بودند چرچیل نخست وزير و افسر ارتش انگليس یکی از آنها را به دندان بکشد.

ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیل

جاسوسان نازی قصد داشتند شکلات‌ها را داخل سینی ها قرار دهند و به اتاق غذای چرچیل منتقل کنند. بیوه (لارنس فیش) پس از مرگ وی پوسترها را پیدا کرد، اما آنها همچنان در انبار ماندند و اخیراً فاش شدند. توطئه نازی‌ها حدود شش سال پیش افشا شد، اما این عکس‌ها به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیل

گفتنی است، جنگ جهانی دوم پرتلفات‌ترین جنگ تاریخ جهان در اول سپتامبر، ۱۹۳۹با حمله آلمان به لهستان آغاز شد. رهبران متحدین در این دوره آدولف هیتلر، بنیتو موسولینی و هیروهیتو و رهبران متفقین وینستون چرچیل، ژوزف استالین، فرانکلین روزولت، شارل دوگل و چیانگ کای‌شک بودند.

ترفند نازی‌ها برای کشتن چرچیل

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار