با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاورید
کد خبر: ۱۷۵۹۵۶
تاریخ انتشار: 2020 April 08    -    ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
آموزش تصویری
اگر از خانه نشینی اجباری خسته شده‌اید، می‌توانید با ساخت کاردستی‌های گوناگون، علاوه بر ایجاد سرگرمی برای خود و اطرافیان، اوقات خوبی را در کنار هم تجربه کنید. امروز تصمیم داریم روش ساخت سنبل کاغذی را به شما آموزش دهیم. برای ساخت این گل‌ها می‌توانید از کاغذ رنگی یا ملیله کاغذی استفاده کنید.

با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاوریداختصاصی تابناک باتو؛ اگر از خانه نشینی اجباری خسته شده‌اید، می‌توانید با ساخت کاردستی‌های گوناگون، علاوه بر ایجاد سرگرمی برای خود و اطرافیان، اوقات خوبی را در کنار هم تجربه کنید. امروز تصمیم داریم روش ساخت سنبل کاغذی را به شما آموزش دهیم. برای ساخت این گل‌ها می‌توانید از کاغذ رنگی یا ملیله کاغذی استفاده کنید. 

برای آشنایی با مراحل کار، با ما همراه باشید.

با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاورید

کاغذرنگی ها را به عرض بیشتر از یک سانتیمتر، برش می‌دهیم سپس از عرض برش های منظمی روی کاغذ رنگی ایجاد می کنیم. اگر از ملیله کاغذی استفاده می کنید که کار شما آسان تر خواهد بود. سپس با کمک لبه ی قیچی یا یک چاقوی کند، برش های ایجاد شده را فر می‌دهیم.

با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاورید

ساقه ای را که برای گل در نظر گرفته ایم، با نوار کاغذی سبز می‌پوشانیم و نوار آماده شده برای گل را به شکل زیر، به دور ساقه می پیچیم. پس از یک یا دو دور پیچاندن گلبرگ ها، مقداری چسب به پشت آنها می‌زنیم تا کامل به ساقه بچسبند.

با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاورید

برای آماده کردن برگ‌ها، مربعی را از رنگ سبز برش زده و به شکل بادبزنی تا می‌کنیم. نوک بخش‌های تا شده را به شکل برگ های سوزنی برش می دهیم و در جای مناسب می چسبانیم.

با سنبل‌های کاغذی، بهار را به خانه بیاورید

می‌توانیم سنبل های کاغذی را در رنگ های متنوع درست کرده و با آنها گلدانی زیبا بیافرینیم.

wonderfuldiy

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار