اتاق کار خانگی شیشه ای در دکوراسیون آپارتمان
کد خبر: ۱۷۵۷۳۵
تاریخ انتشار: 2020 April 07    -    ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
طراحی داخلی این آپارتمان را در بارسلونا، اسپانیا به اتمام رسانده است و به عنوان بخشی از فضای داخلی ، شرکت طراحی Egue y Seta یک دفترکار خانگی شیشه ای را در راهرو ورودی ایجاد کرده است. فریم فلزی مشکی از پنجره های شیشه ای دفتر پشتیبانی می کند و بدون قطع منظره ورود نور را ممکن ساخته و بدون ایجاد دیواری مانع، دید به سایر قسمت های آپارتمان را نیز ممکن ساخته است.

اتاق کار خانگی شیشه ای در دکوراسیون آپارتمان

اتاق کار خانگی شیشه ای در دکوراسیون آپارتمانبه گزارش «تابناک با تو»؛ طراحی داخلی این آپارتمان را در بارسلونا، اسپانیا به اتمام رسانده است و به عنوان بخشی از فضای داخلی ، شرکت طراحی Egue y Seta یک دفترکار خانگی شیشه ای را در راهرو ورودی ایجاد کرده است.

فریم فلزی مشکی از پنجره های شیشه ای دفتر پشتیبانی می کند و بدون قطع منظره ورود نور را ممکن ساخته و بدون ایجاد دیواری مانع، دید به سایر قسمت های آپارتمان را نیز ممکن ساخته است.

اتاق کار خانگی شیشه ای در دکوراسیون آپارتمان

در داخل این دفتر خانه شیشه ای مدرن ، یک میز چوبی باریک قرار دارد که با یک قفسه کتاب طراحی سفارشی ترکیب شده و بعضی از قفسه ها با چوب اندود شده اند. روبروی میز یک مبل خاکستری راحت ، چند گیاه و بالشتک های رنگی است ، در حالی که مبل روی یک فرش برای افزدون گرمی و راحتی بیشتر قرار گرفته است.

در قسمت بالایی مبل راحتی روشنایی برای مطالعه در نظر گرفته شده و این امکان را فراهم کرده تا در حین دراز کشیدن یا نشستن راحت روی مبل نیز مطالعه و کار امکان پذیر باشد.

این دفتر کار خانگی بی نقص فضایی را برای کار و مطالعه فراهم کرده که می توانست به دلیل نزدیکی به درب ورودی غیر قابل استفاده باشد اما با طراحی هوشمندانه و با تفکیک با پارتیشن های شیشه ای علاوه بر مجزا شدن و استفاده بهینه از فضا توانسته یک فضای کار دنج و راحت را مهیا سازد.

این روزهای قرنطینه که همگی مجبور به دورکاری کار در منزل هستیم ایجاد چنین فضایی به داشتن تمرکز بیشتر و کیفیت کاری بهتر کمک خواهد کرد پس تا جایی که فضای منزل شما اجازه می دهد ایده بگیرید و با اختصاص قسمتی هر قدر هم کوچک به حوزه کاری و با تفکیک فضایی دکوراسیون منزل و تداخل فعالیت ها را سامان دهید.

اتاق کار خانگی شیشه ای در دکوراسیون آپارتمان

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار