توصیه کره‌ای ها برای حفظ زیبایی با ماسک
کد خبر: ۱۷۴۴۹۶
تاریخ انتشار: 2020 March 24    -    ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
او با انتشار کلیپ‌هایی ده‌ها هزار نفر مخاطب را جذب خود کرد. وبلاگر کره‌ای به نام سونزی زنان را به استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و پرهیز از زیاده روی در استفاده از کرم‌پودرهای آرایشی توصیه کرد. او گفت بهتر است از آرایش ملایم زیر ماسک استفاده کنید، در این صورت پس از برداشتن ماسک شادابی پوست خود را حفظ خواهند کرد

ماسک و مد در کره‌جنوبی

ماسک و مد در کره‌جنوبیاختصاصی«تابناک با تو»؛ پس از انتشار پوشیدن ماسک‌های ویروس جدید کرونا، یک وبلاگر کره جنوبی به سایت یوتیوب پناه برد تا توصیه‌هایی به زنان بدهد تا با وجود زدن ماسک، زیبایی خود را حفظ کنند.

او با انتشار کلیپ‌هایی ده‌ها هزار نفر مخاطب را جذب خود کرد. وبلاگر کره‌ای به نام سونزی زنان را به استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و پرهیز از زیاده روی در استفاده از کرم‌پودرهای آرایشی توصیه کرد. او گفت بهتر است از آرایش ملایم زیر ماسک استفاده کنید، در این صورت پس از برداشتن ماسک شادابی پوست خود را حفظ خواهید کرد.

ماسک‌های محافظ برای کره‌ای ها امروز به یکی از پرکاربردترین کالا تبدیل شده است، و به دنیای مد و لباس وارد شده است، تا جایی که سلبریتی‌های موسیقی و پاپ در کره‌جنوبی از ماسک به عنوان یک نوع مدل منحصر به فرد استفاده می‌کنند و از ماسک‌های ورزشی برای متمایز بودن بهره می‌برند.

در حالی که کره جنوبی از کمبود ماسک های محافظ رنج می برد، کره ای‌ها به روش دیگری متوسل شدند که آنها را قادر می سازد تا محافظت در برابر ویروس و پایبندی به مد را همزمان داشته باشند؛ از جمله روی سر گذاشتن کلاه‌هایی با پوشش پلاستیکی شفاف.

یک طراح کره‌ای، به نام پارک‌یون‌هی گفت این کلاه‌ها باعث برقراری ارتباط با دیگران می شوند و خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه در چندین رنگ موجود است، برای لباس های غیر رسمی نیز مناسب هستند.

کره جنوبی نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر از کمبود ماسک های محافظ رنج می‌برد و همین امر دولت را بر آن داشت تا سیستمی را برای منطقی کردن استفاده از آن در بین مردم راه بیندازد و ممنوعیت صادرات آن را اجباری کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار