فاصله زمینی ارومیه تا تهران چقدر است
کد خبر: ۱۷۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
ارومیه نقاط دیدنی و آثار تاریخی زیادی دارد که بی شک برای همه مسافران یکی از شهرهای مهم برای سفر کردن است.

فاصله زمینی ارومیه تا تهران چقدر است

ارومیه یا اروموم بزرگترین شهرستان در غرب ایران و مرکز استان آذربایجان غربی است. در ارتفاع 1.330 متری از سطح دریا واقع شده است و در امتداد رودخانه (رودخانه شهر) در دشت ارومیه واقع شده است که در واقع آن دریاچه ارومیه است، یکی از بزرگترین دریاچه‌های نمکی جهان، در شرق شهر و در منطقه مرزی کوهستانی ترکیه در غرب قرار دارد.

ارومیه دهمین شهر پرجمعیت ایران است. در سرشماری سال 2012 ، جمعیت آن 667،499 نفر بود و 197749 خانوار داشتند. ساکنان این شهر عمدتا آذربایجانی‌هایی هستند که به زبان ترکی صحبت می‌کنند. همچنین اقلیت‌های کرد، فارسی، آشوری و ارمنی نیز وجود دارند.

این شهر مرکز تجارت یک منطقه کشاورزی حاصلخیز است که در آن میوه‌ها (بخصوص سیب و انگور ) پرورش می‌یابد. ارومیه نقاط دیدنی و آثار تاریخی زیادی دارد که بی شک برای همه مسافران یکی از شهرهای مهم برای سفر کردن است.

آب و هوای ارومیه

ارومیه در استان آذربایجان غربی ایران از آب و هوای سردی برخوردار است قرار دارد. تابستان‌های معتدل با متوسط دمای 24 درجه سانتیگراد دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این شهر شگفت انگیز را از اواخر بهار تا اوخر تابستان بازدید کنید.

اطلاعات سفر ارومیه

فاصله از تهران: ۷۶۵ کیلومتر

مدت سفر زمینی: ۸ ساعت و نیم

مدت سفر هوایی: ۱ ساعت

مدت سفر با قطار تا تبریز: حدود ۱۰ ساعت

چگونه از ارومیه به تهران سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید از ارومیه به تهران سفر کنید و سفری راحت داشته باشید، باید در مورد راه‌های مختلف این سفر بدانید. با ما باشید تا بهترین گزینه‌ها را به شما ارائه دهیم.

گزینه‌های مختلفی برای سفر به ارومیه وجود دارد که هرکدام را مختصرا توضیح می‌دهیم:

برای سفر از ارومیه به تهران باید شهرهای ارومیه/ تبریز/ زنجان/ قزوین و تهران را پشت سر بگذارید.

 پرواز تهران به ارومیه

سفر هوایی از تهران به ارومیه تقریباً یک ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد. علاوه بر این، تعداد پروازها در این مسیر در هفته متفاوت از فرودگاه‌های تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای تهران به ارومیه می‌توانید به لیست پرواز مراجعه کنید.

 قطار تهران به ارومیه

سفر ریلی از تهران به ارومیه بین 10 ساعت طول می‌کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایستگاه‌ها، کلاس‌های قطار، کرایه بلیط قطار و شرکت‌های راه آهن می‌توانید به سایت راه آهن مراجعه کنید.

فاصله زمینی ارومیه تا تهران چقدر است

سفر با اتوبوس از تهران به ارومیه

برای داشتن یک سفر راحت و ارزان در شهرهای ایران می‌توانید با اتوبوس سفر کنید. اتوبوس‌ها از مزایای قیمت‌های مناسب، ایمنی و لذت سفر در جاده برخوردار هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدول زمانی اتوبوس تهران تا ارومیه به سایت علی بابا بروید و شرایط آن را بررسی کنید.

از طریق اتوبوس روزانه سفرهای زیادی از تهران به ارومیه انجام می‌شود که این سفر 9ساعت طول می‌کشد. در این مسیر انواع اتوبوس وجود دارد که می‌توانید قیمت‌های متنوع و خدمات متفاوت اتوبوس‌ها را با هم مقایسه کنید. البته به دلیل طولانی بودن این مسیر بهتر است از اتوبوس وی آی پی استفاده کنید. خرید بلیط اتوبوس ارومیه تهران از علی بابا برای شما امکانپذیر است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آیا می خواهید در مورد سفر از تهران به ارومیه مطلع شوید؟ ما لیستی از متداول‌ترین سؤالات مسافران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم مانند: ارزانترین حالت حمل و نقل کدام است؟  سریع ترین گزینه چیست؟ بلیت ها معمولاً چقدر هزینه دارند و...

ارزانترین راه برای رسیدن از تهران به ارومیه چیست؟

ارزانترین راه برای رسیدن از تهران به شهر از ارومیه استفاده از اتوبوس است که هزینه کمتری نسبت به دیگر انواع وسایل حمل و نقل دارد.

سریعترین راه برای رسیدن از تهران به ارومیه چیست؟

سریعترین راه برای رسیدن از تهران به ارومیه پرواز است که یک ساعت طول می‌کشد اما هزینه زیادی در بر دارد.

فاصله زمینی ارومیه تا تهران چقدر است

آیا اتوبوس مستقیم بین تهران و ارومیه وجود دارد؟

بله، یک اتوبوس مستقیم وجود دارد که از ترمینال بیهقی تهران حرکت کرده و به ارومیه می‌رسد، البته گاهی بعضی دیگر از ترمینال‌ها هم به ارومیه اتوبوس دارند. خدمات اتوبوس روزانه دو بار از محل خارج می‌شوند و هر روز فعالیت می‌کنند. همانطور که گفته شد این سفر تقریباً ساعت 9 ساعت طول می‌کشد. خرید بلیط اتوبوس ارومیه تهران برای شما یکی از بهترین راه برای سفر است.

فاصله از تهران تا ارومیه چقدر است؟

فاصله بین تهران و ارومیه 603 کیلومتر است. مسافت جاده 765.8 کیلومتر است.

اتوبوس تهران به ارومیه توسط چه شرکت‌هایی ارائه می‌شود؟

خدمات اتوبوسرانی تهران به ارومیه که با شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر اداره می‌شود، از ایستگاه ترمینال بیهقی تهران عزیمت می‌کند که به ترمینال اتوبوسرانی ارومیه می‌رسد.

آیا می‌توانم از تهران به ارومیه رانندگی کنم؟

بله، فاصله رانندگی بین تهران تا ارومیه 766 کیلومتر است. برای حرکت از تهران به ارومیه حدود 8 ساعت باید زمان بگذارید. اما همانطور که گفته شد برای اینکه در طول مسیر خسته نشوید و بتوانید از زیبایی‌ها و جذابیت‌های مسیر و جاده تهران ارومیه لذت ببرید بهتر است از اتوبوس استفاده کنید چرا که نه دیگر دغدغه رانندگی دارید و هم می‌توانید با هزینه کمی سفر کنید و با خدمات بسیار خوبی که اتوبوس‌ها دارند از استفاده از آنها لذت ببرید. با خرید بلیط اتوبوس از علی بابا در آدرس www.alibaba.ir امکان انتخاب اتوبوس‌های VIPرا خواهید داشت. اتوبوس‌هایی که سفر را برایتان کوتاه و لذت‌بخش می‌کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۶۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
2
14
مطلب را خیلی کش می دهید چقدر تکرار؟؟مگه خواننده گیجه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
2
4
در حد مهدكودك بود.معلومه كه هواپيما سريع ترين راه هست!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
4
4
پدر جان تبلیغ چه میکنه ارومیه هم کرونا زیاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
4
3
اروموم دیگه چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
4
7
هر کی این مطلب و نوشته از مطلب خیلی پرته چون هروز بطور متوسط چهار یا پنج پرواز هواپیما برای ارومیه هست و حداقل 15 الی بیست سرویسهای روز رو یا شب رو اتوبوس از مقصد ارومیه به تهران با ترمینالهای متفاوت مسافر چابچا می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار