شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف
کد خبر: ۱۷۴۲۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
سلین دیون در اقدامی قابل توجه برای روز جهانی زن با لباس شگفت انگیز خود سوژه رسانه‌های شده است. وی در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌توان با پوشیدگی نیز زیبا و جذاب بود. در ادامه جزئیات این لباس جنجالی سلین دیون خواننده پاپ در روز جهانی زن را دراینجا مشاهده کنید.

شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف

شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف«تابناک باتو» سلین دیون در اقدامی قابل توجه برای روز جهانی زن با لباس شگفت انگیز خود سوژه رسانه‌های شده است. وی در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌توان با پوشیدگی نیز زیبا و جذاب بود. در ادامه جزئیات این لباس جنجالی سلین دیون خواننده پاپ در روز جهانی زن را دراینجا مشاهده کنید.

سلین دیون که با لباس صورتی فلامینگو در شهر دیده شد دامن خود را با شلوار پوشید تا به طرز شگفت انگیزی یکی از قواعد مد را بشکند.

شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف

در دنیای مد، قوانین برای شکسته شدن ایجاد شده اند. هر بار که این اتفاق می‌افتد، توجه همه را به سوی خودش جلب می‌کند. این بار نوبت به شکستن قوانین مد توسط سلین دیون رسیده است. او بار دیگر به طرز شگفت انگیزی این کار را انجام داد و دامن خود را با شلوار پوشید.

شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف

این ستاره ۵۱ ساله بعد از ظهر شنبه ۷ مارس، هنگامی که از هتل خود در شهر نیویورک با لباس شگفت انگیزش به رنگ صورتی فلامینگو خارج شد، مرز‌های مد را بار دیگر جابه‌جا کرد. جدا از رنگ ویژه در ظاهر کلی او، سر تا پا پوشیده بودن لباس هایش بسیار مورد توجه همه قرار گرفت. این هنرمند افسانه‌ای پراهن خود را با جلیقه بزرگ، دامن پلیسه دار و شلوار دلپذیری هماهنگ کرده بود.

روز گذشته دیون در خیابان، جسورانه مسیر شخصی خود را ساخت و ثابت کرد که در دنیای شیک پوشی، “بیشتر هم بیشتر است”. ایده او برای انجام این کار، احترام به حقوق زنان در پی روز جهانی زن بود و نشان داد که با پوشیده بودن هم می‌توان بسیار زیبا و جذاب به نظر رسید.

شکستن قوانین مد و فشن توسط خواننده معروف

او با کمربند نقره‌ای باریک و طراحی “کیت یانگ” (Kate Young) برای عینک آفتابی Tura به این هدف خود دست یافت. به جرات می‌توان گفت که او به دنبال پوششی برای قتل عام عمومی بود؛ چرا که او در حال رفتن به Prudential Center در نیوآرک نیوجرسی بود. علاوه بر نمایش لباس روشن و جسورانه اش، این خواننده افسانه‌ای قرار بود آخرین اجرای خود را در تور جهانی Courage داشته باشد.

نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
2
13
60 سال قبل یک روز تگرگ سختی بارید و زن همسایه ما که ترسیده بود هی دعا میخوند و میگفت خدایا غلط کردم تنبان میپوشم یعنی چند وقتی بود زیر دامن تنبان وشلوار نمی پوشید و فکر میکرد خدا عذاب فرستاده ، به خاطر این یاد این ماجرا افتادم که بگم 60 سال پیش ما این قانون مد را شکسته بودیم تازه دامن هایمان بلندتر هم بود
پاسخ ها
من
| |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
یا لباس نمیپوشن یا چندتاروروی هم میپوشن هردوزشته
ناشناس
| |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
چرت و پرت. یعنی شرط می بندم خودت هم نفهمیدی چی گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
4
این همه رنگ صورتی چشم را خسته می کند این دیگه چه جورشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار