عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند
کد خبر: ۱۷۳۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 16    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
موزها در لباس خواب  Bananas in Pyjamas یا موزی‌و‌مازی نام یک برنامه‌ی تلویزیونی کودکان و محصول کشور استرالیااست. آیا شما یک موز را در حال صحبت با حیوانات دیده اید؟ صحبت کردن موزها یک ایده مسخره است  از بین تمام حیوانات چرا موزهایی که در درجه اول حیوان نیستند باید شخصیت‌های اصلی کارتون باشند؟ جملاتی که در کارتون استفاده میشد نیز عجیب و غریب بود...

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌انداختصاصی«تابناک با تو»؛ در دوران کودکی درباره عجیب بودن یا نبودن برنامه‌های مختلف از جمله کارتون‌ها زیاد فکر نمی‌کردیم؛ کارتون‌ها اغلب منطق خاصی ندارند. در این گزارش درباره کارتون‌هایی که همه درباره عجیب بودنشان اتفاق نظر دارند خواهید خواند:


توپولوها Teletubbies
 توپولوها جد بزرگ عجیب‌ترین کارتون‌های جهان به حساب می‌آید. چهار توده ژله‌ای رنگارنگ که روی زمین عجیب و غریبی در حال رفت و آمد هستند با بلندگو صحبت می‌کنند و چهره یک نوزاد روی خورشید نقش بسته است، این چهار موجود افکار زیادی در سرشان دارند.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند


کارتون Waybuloo

ماجرای کارتون در یک باغ سحرآمیز به نام نارا سپری می‌شود و درباره چهار شخصیت است که سر و چشمانی بزرگ دارند. زبان آنها آمیخته‌ای از زبان انگلیسی و یک زبان ناشناخته است. شخصیت‌ها با پرش یا پرواز از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌روند. در این برنامه شخصیت‌های کارتونی به دلایل نامشخص به انجام حرکات یوگا می‌پردازند.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

کارتون در باغ‌شب In the Night Garden
این مجموعه‌تلویزیونی برای کودکان یک تا شش ساله ساخته شده و ترکیبی از انیمیشن کامپیوتری و عروسک‌های خیمه‌شب بازی و بازیگران در صحنه است و شخصیت‌ها در یک جنگل جادویی با گل‌های رنگارنگ پر زرق و برق  زندگی می‌کنند و قسمت‌های مختلف آن با یک کودک متفاوت که در رختخواب است شروع می شود و راوی داستان آن را شروع می‌کند. این کارتون برای ایجاد آرامش برای کودکان ساخته شده تا با دیدن آن راحت به‌خواب بروند، شخصیت‌های عجیبی در این کارتون هستند که اسم‌های عجیب و غریبی نیز دارند، مثل بالنی که پینکی‌پونک نام دارد و یا پرنده‌ای به نام تیتیفیرز. دختر چاق زنجبیلی و یا سه موجود گِرد دایره‌ای‌شکل که علاقه زیادی به بغل کردن یکدیگر دارند.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

کارتون DirtgirlWorld
ایده‌ی اصلی این برنامه منطقی است و در مورد دختری است که دوست دارد در بیرون بازی کند و کثیف و شلخته به نظر می‌رسد ؛ اما مشکل اینجاست که بدن شخصیت ها مخلوط عجیبی از انسان و شخصیت های انیمه ژاپنی است. چشم‌ها، لبخند، سر بزرگ و بدن کوچک شخصیتها باعث عجیب به نظر رسیدن این کارتون می‌شود.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

کارتون Boohbah
به طور خلاصه می‌توان گفت کارتون Boohbah چند موجود ژله‌ای شناورند که گاهی دچار لرزش می‌شوند. تقریباً به نظر می‌رسد عجیب‌ترین موجودات جهانند. این کارتون هدیه دیگری از نویسنده Teletubbies است که ظاهراً صاحب یک انبار گسترده ای از ایده‌های جادویی در دفتر کار خود است!

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

کارتون گاو و مرغ Cow and Chicken
به نظر شما ممکن است گاو و مرغ خویشاوندان بیولوژیکی باشند؟ هرچه قدر هم درباره آن فکر کرده باشید، این خیلی غیرممکن است! اما همانطور که مشاهده می‌کنید، این امکان در این کارتون وجود دارد. ممکن است بپرسید چطور ممکن است؟ در حقیقت، هیچ کس این را جز فکر خلاق نویسنده نمی داند! این کارتون کمدی و سوررئال است و یک شخص قرمز رنگ دشمن مشترک گاو و مرغ است. 

 

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

وقت ماجراجویی Adventure Time
وقت ماجراجویی Adventure Time محصول کشور آمریکا می‌باشد که کمپانی Pandleton Ward به سفارش شبکه کارتون نت‌ورک آن را ساخته است؛ که تا به حال ده فصل آن عرضه شده‌است. روایتگر ماجراجویی‌های پسری با نام «فین» و بهترین دوستش که مثل برادر وی می‌باشد یعنی «جیک» می‌باشد. جیک سگی جادویی است که می‌تواند به هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواهد تبدیل شود. جیک و فین در سرزمین خیالی «اوو» زندگی می‌کنند. در طول قسمت‌های این انیمیشن، جیک و فین با شخصیت‌های اصلی دیگر داستان یعنی Princess Bubblegum, Ice King, Marceline the Vampire Queen تعامل خواهند داشت.
این یک برنامه تلویزیونی مخصوص کودکان بسیار خنده دار، اما کمی عجیب است. بسیاری از افراد و حتی برخی بزرگسالان آن را دوست دارند، بنابراین معمولاً عجیب بودن کارتون نادیده گرفته‌می‌شود. وجود قدرت های جادویی، صحبت کردن طبیعت، صحبت کردن سگ‌ها که اصلاً شباهتی به سگ‌ها ندارند، خون آشام هزار ساله و چیزهای عجیب دیگر کارتون را به یک دنیای رویایی و سرگرم کننده تبدیل می‌کند.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

موزها در لباس خواب Bananas in Pyjamas
موزها در لباس خواب  Bananas in Pyjamas یا موزی‌و‌مازی نام یک برنامه‌ی تلویزیونی کودکان و محصول کشور استرالیااست. آیا شما یک موز را در حال صحبت با حیوانات دیده اید؟ صحبت کردن موزها یک ایده مسخره است
این کارتون بسیار غیرواقعی و شخصیت‌های غیرقابل باوری داشت! از بین تمام حیوانات چرا موزهایی که در درجه اول حیوان نیستند باید شخصیت‌های اصلی کارتون باشند؟ جملاتی که در کارتون استفاده میشد نیز عجیب و غریب بود؛ به نظر شما موز توانایی ریسک کردن دارد؟ لطفا صبر کنید! موزها اصلاً مغزی ندارند.

عجیب‌ترین کارتون‌هایی که تا به حال ساخته‌شده‌اند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
5
7
کارتون فقط دژ فضایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
3
18
بچگی من با توپولوها گذشت . فقط اون کلوچه ها که صبح میخوردن همیشه دلم میخواست منم یکی از اونا بخورم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار