منزل ۳ طبقه در محله نظام آباد در آتش سوخت
کد خبر: ۱۷۳۴۰۷
تاریخ انتشار: 2020 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
طبقه دوم یک منزل قدیمی سه طبقه که ضایعات زیادی از چوب و کاغذ و دیگر لوازم مستعمل در آن وجود داشت، نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد.

طبقه دوم یک منزل قدیمی سه طبقه که ضایعات زیادی از چوب و کاغذ و دیگر لوازم مستعمل در آن وجود داشت، نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد.

شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی ساز در محله نظام آباد و اعلام محبوس شدن یک نفر درداخل این ساختمان، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۹۳ و ۱۰۱ را به همراه خودروی دستگاه تنفسی در ساعت ۲۳:۳۵ شب گذشته به محل حادثه در نظام آباد، خیابان شهید حیدری (لشگر)، کوچه باجلان روانه کرد.

میرمنصور موسوی افسر آماده منطقه ۶ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود در مورد این حادثه و چگونگی عملیات آتش نشانان گفت: محل وقوع آتش سوزی یک ساختمان مملو از ضایعات چوب، کاغذ و دیگر لوازم مستعمل بود که طبقه دوم آن کاملاً شعله ور شد.

وی با اعلام اینکه دود و آتش زیادی از این ساختمان خارج می‌شد، افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله بوسیله دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی به مهار این آتش سوزی پرداختند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان بسرعت به نجات فرد محبوس شده شتافتند که خوشبختانه موفق شدند مردی حدوداً ۵۴ ساله که در داخل ساختمان و در میان دود و حرارت گرفتار شده بود را به محیطی امن منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

این افسر آماده آتش نشانی همچنین تصریح کرد: حجم ضایعات انبار شده در داخل راهروها و طبقات این ساختمان به حدی زیاد بود که تردد آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود.

موسوی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر و زمان بر پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی وتخلیه کامل لوازم انبار شده، عملیات لکه گیری را انجام دادند.

علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار