فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۷۳۳۵۷
تاریخ انتشار: 2020 March 10    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که پشت‌ سر گذاشته‌اید همیشه دست خود را روی پای‌تان گرفته‌اید و بلند شده‌اید. این روحیه را در سالی که با تولدتان آغاز شده ادامه دهید و به آرزوهایی که همیشه حسرت آنها را خورده‌اید، جامه عمل بپوشانید. در ماه‌های اول سالی که با تولدتان شروع می‌شود بخت با شما یار خواهد بود و در این ماه‌ها لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش برندارید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. در مرداد سال آینده یکی ازآشنایان به دستاوردهایی که به آنها رسیده‌اید حسادت می‌کند و دردسری را برای شما بوجود می‌آورد، اجازه ندهید حسادت این فرد سد راه موفقیت شما باشد و با جدیت بیشتری هدف‌های‌تان را دنبال کنید. پاییز سال آینده زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌‌اید در این ماه طعم شیرین عشق را خواهید چشید. در بهمن سال آینده با مشکلی روبرو خواهید شد، این مشکل را با یکی از اطرافیان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد در میان بگذارید ومطمئن باشید که پندواندرزهای ایشان گره این مشکل را باز خواهد کرد. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به سالی خاطره‌انگیز تبدیل کنید و در این سال فاصله‌‌ای که میان شما و هدف‌های‌‌ دیرینه‌تان قرار دارد را از بین ببرید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. در فکر خرید کالای گران‌قیمتی هستید و قصد دارید تا با خرید این کالا، حس و حال خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. امروز بخت با شما یار است و شرایطی برای خرید مهیا می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خاطرتان جمع باشد که خرید این کالا زمینه شادی و خوشنودی‌تان را فراهم خواهد کرد. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چشم از شما برنمی‌دارد و مانند پروانه دورتان می‌چرخد، به فکر جبران این رفتار باشید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان معطوف کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمک‌تان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی مگویی را در سینه دارد و به دنبال فرصتی است تا این راز را با شما درمیان بگذارد، امروز فرصتی را به عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و سنگ‌صبور ایشان باشید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فراموش کرده‌اید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می‌توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اهل سرزدن به دوستان دیرینه خود نیستید و از رفقای قدیمی‌تان بی‌خبر هستید، اما این رویکرد به نفع شما نیست و در اولین فرصت با دوستان قدیمی تجدید دیدار کنید و اجازه ندهید رفاقت دیرینه‌ای که دارید به‌راحتی از بین برود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری وخامت پیدا می‌کند، اما در برابر این بیماری تسلیم نشوید و نگذارید مریضی شما را زمین‌گیر کند، در نتیجه فکری به حال درمان این بیماری بردارید و بر این بیماری مزمن غلبه کنید. فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش‌رو دارید، امروز زمان مناسبی است که از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و وضعیت‌ مالی‌تان را ثبات بخشید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، امروز نیز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. به سلیقه همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام نمی‌گذارید و برخلاف سلیقه وی رفتار می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت موجب ناراحتی عشق‌زندگی‌تان شود، این رفتار را تغییر دهید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که نظرهای وی برای شما بسیار مهم و با ارزش است. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. روز شلوغی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما نگران شلوغی کارها نباشید، چرا که چیزی از کارهای امروز به فردا موکول نمی‌شود و در کنار انجام کارها، فرصتی پیدا می‌کنید تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. یکی از دوستان که صلاح شما را می‌خواهد، پیشنهادی برای افزایش درآمد و گسترش تجارت در اختیار شما قرار می‌دهد، این پیشنهاد را با چشم‌‌بسته قبول کنید و مطمئن باشید که از اجرای این پیشنهاد ضرری نخواهید کرد. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز صحبتی به غیر از عشق با شما درمیان نمی‌گذارد و روزی عاشقانه را پشت‌سر خواهید گذاشت.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. کارهای عقب‌افتاده‌ زیادی دارید و تاکنون فرصتی برای انجام این کارها پیدا نکرده‌اید، اما امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و روز را با خیال‌راحت به پایان برسانید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

عادت‌های ناپسندی دارید و این رفتار سلامت شما را به خطر انداخته، امروز زمان خوبی است که تصمیم‌ بگیرید این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سلامت و نشاط خود را تضمین نمایید. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

فال روزانه ۲۰/ ۱۲/ ۱۳۹۸

قصد کرده‌اید تا هزینه‌ای را برای منزل یا محل‌کار انجام دهید اما از این هزینه هراس دارید و می‌ترسید ضرر کنید، ترس شما کاملا به‌جا است و اگر نمی‌خواهید امروز ضرری را تجربه کنید، بهتر است که این خرید را به آینده موکول نمایید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار