عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمریکا
کد خبر: ۱۷۳۲۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
وقتی درباره اشیای ممنوعه و چیز‌هایی که نباید با خود به فرودگاه ببرید صحبت می‌شود، فهرست طولانی می‌شود، زیرا پرسنل امنیتی فرودگاه مانع از عبور این موارد می‌شوند. اما برخی اشیای دیگر، هرچند غیر منتظره هستند امنیت فرودگاه به شما امکان می‌دهد تا آن‌ها را با خود در فرودگاه‌ها منتقل کرده و اگر مقررات هواپیمایی اجازه دهد...

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکااختصاصی«تابناک با تو»؛  وقتی درباره اشیای ممنوعه و چیزهایی که نباید با خود به فرودگاه ببرید صحبت می شود، فهرست طولانی پیش روی مسافران قرار می‌گیرد، زیرا پرسنل امنیتی فرودگاه مانع از عبور بسیاری از موارد می‌شوند. اما برخی اشیای دیگر، هرچند غیر منتظره هستند، امنیت فرودگاه به شما امکان می‌دهد تا آنها را جا به جا کنید و اگر مقررات هواپیمایی اجازه دهد آنها را با هواپیما حمل کنید! در این لیست عجیب ترین چیزهایی را که مجاز به حمل و عبور از آنها در فرودگاهای آمریکا هستید بدون اینکه با مشکلی بربخورید را خواهید خواند:

۱. شاخ حیوانات
شاخ گوزن که برخی برای هدیه دادن به دوستان خود حمل می کنند، اجازه جا به جایی در فرودگاه را دارد، تنها کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید اندازه این شاخها با کابین سقفی هواپیما هماهنگی دارد یا نه؛ به هر حال امنیّت فرودگاه فکری به حال این موضوع خواهد کرد.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۲. استخوان های اسکلتی مصنوعی
شاید بخواهید دلیل واقعی اجازه استخوان های مصنوعی را در بخش امنیتی TSA فرودگاه بدانید، اما عبور این مورد از بخش امنیتی فرودگاه آمریکا با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۳. توپ های ورزشی
شما مجاز هستید از طریق امنیت فرودگاه، توپ بیس بال، فوتبال و سایر توپ‌ها را در چمدان خود حمل کنید؛ هرچند عجیب است که شما یک توپ بزرگ را در چمدان خود حمل نمایید و فضای زیادی را اشغال کنید، اما چنین امری ممکن است و مشکلی ندارد. 

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۴. زنجیر و پمپ‌های دوچرخه
بخش امنیت در فرودگاه‌های آمریکا به شما امکان می‌دهد زنجیر و پمپ‌های دوچرخه را حمل کنید، اما اگر می خواهید یک دوچرخه کامل را بیاورید، ابتدا باید با شرکت هواپیمایی مذکور تماس بگیرید.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۵. توپ های بولینگ
اگر یک توپ بولینگ و وسایل مخصوص بازی را در چمدان خود حمل می کنید، باید آنها را در یک چمدان جداگانه قرار دهید. قوانين TSA آمريكا می گوید قرار دادن تجهيزات ورزشی كه مي تواند به عنوان باتوم مورد استفاده قرار گيرد در داخل كابين ممنوع است، اما در قسمت چمدان‌های ثبت و بازرسی شده ممنوعیتی برای آن وجود ندارد.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۶. تخم مرغ خام
اگر می خواهید ریسک شکستن یکی از تخم مرغ ها و ایجاد هرج و مرج و بوی نامطبوع در هواپیما را تجربه کنید، از آوردن یک کارتن تخم مرغ تازه دریغ نکنید زیرا امنیت فرودگاه شما را از این کار باز نمی دارد! ممکن است از شما خواسته شود برای جلوگیری از ورود اشیای ممنوع و در مسیر عبور از اشعه ایکس، تخم مرغ ها را از چمدان خود جدا بیرون بیاورید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تخم مرغها را در یک مکان در دسترس نگه دارید.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۷. ماهی زنده
ماهی های زنده، در صورتی که در یک ظرف شفاف آب قرار بگیرند، اجازه عبور از بخش امنیت فرودگاه آمریکا را دارند و شما می توانید بعد از بازرسی از امنیت فرودگاه آنها را با خود به درون هواپیما حمل کنید و در صورت تمایل می توانید خرچنگ زنده نیز بیاورید! البته برخی از شرکتهای هواپیمایی محدودیت هایی را برای مسافرینی با یک خرچنگ دریایی زنده اعمال می کنند، بنابراین قبل از آوردن خرچنگ، حتماً با هواپیمایی تماس بگیرید!

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۸. چرخ خیاطی و سوزن های دوخت
چرخ خیاطی ها می توانند بزرگ باشند‌؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که هواپیمایی به شما امکان می دهد آنها را داخل کابین حمل کنید. وسایل خیاطی از سوزن و نخ های دوخت، در بسته های قابل حمل مجاز است، فقط مطمئن شوید که آنها را به درستی جاسازی کنید تا به کسی آسیب نرساند.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

۹. دستگاه تفنگی تاتو
با کمال تعجب، امنیت فرودگاه ایالات متحده امکان حمل وسیله خال کوبی در چمدان های مسافر را می دهد. اگر مسافر بخواهد جوهر تاتو را وارد کند، باید اطمینان حاصل کند که مقدار آن کمتر از ۳.۴ اونس برای حمل در داخل کابین است.

عجیب‌ترین چیزهای مجاز در امنیت فرودگاه‌های آمرکا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
7
2
خالکوبی!!!!! تتو چیه آخه؟> الان یعنی خیلی بافهمی؟؟
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
من رفته بودم فرودگاه و کل قیچی های خونه رو هم با خودم برده بودم تازه فهمیدم که ممنوعه و نمیشه به داخل هواپیما برد و چون بدجور هم دیر رسیده بودم کل قیچی ها رو تو فرودگاه گذاشتم و رفتم سمت هواپیما!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
2
7
خوب اینها همه نشان می دهد که این حکومت به مردم خود اعتماد دارد، و البته امکانات و تسهیلات لازم را هم برای آنها فراهم کرده است، نه مثل ما که در خیلی از مناطق حتی اجازه نزدیک شدن به مرز خودمان را هم نداریم، مثلا در جزیره آبادان در برخی مناطق پاصدمتری رود اروندذ منطقه ممنوعه است و ماهیگیران ایرانی باید دست کم پنج یا شش مجوز داشته باشند تا بتوانند در اینت رودخانه ایرانی!!! ماهی گیری کنند، ولی عراقی ها آزادانه چپ می زنند و راست در می آیند و هیچ خبری نیست!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار