همسر سابق حاکم دبی سکوتش را شکست
کد خبر: ۱۷۳۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
رندا البنا، یکی از همسران سابق محمد بن راشد، حاکم دبی، علی رغم سال‌ها دوری از او، اما وی را مردی بسیار بسیار خطرناک توصیف کرد.

رندا البنا، یکی از همسران سابق محمد بن راشد، حاکم دبی، علی رغم سال‌ها دوری از او، اما وی را مردی بسیار بسیار خطرناک توصیف کرد.

رندا البنا که ۴۷ سال قبل با حاکم دبی ازدواج کرده بود، این اظهارات را در مصاحبه با روزنامه ساندی تلگراف مطرح کرد.

این روزنامه این مصاحبه‌ را در گزارشی با عنوان "شیخی که با ترس حکم‌رانی می‌کند"، منتشر کرد.

همسر سابق حاکم دبی سکوتش را شکست

این روزنامه نوشت که در سال میلادی گذشته، در لابی یک هتل مجلل در لندن، با یک زن لبنانی ثروتمند مصاحبه کرد و آن زن رندا البنا بود که در ۴۷ سال قبل و در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشت، محمد بن راشد او را به عقد خود درآورد.

البنا با وجود اینکه سال‌های مدیدی از جدایی وی با حاکم دبی می‌گذرد، اما هنوز احساس ترس کرده و می‌گوید: او مرد بسیار بسیار خطرناک و شخص بسیار قدرت‌مندی است، هیچ کس نمی‌تواند بین او و چیزی که می‌خواهد، مانع شود.

روزنامه ساندی تایمز به این امر در گزارش خود اشاره کرد که بن راشد چگونه مخالفان داخلی در کشورش را سرکوب کرده و دو تن از دخترانش را که برای فرار از دست او تلاش کرده بودند، بازداشت کرد.

این روزنامه نوشت که طی سال‌ها، مسئولان انگلیسی بیشتر از آنکه به رفتار این مرد توجه داشته باشند، توجهشان به حفظ ارتباط مستحکم با حاکمِ با نفوذ دبی و با امارات و نفوذی که این کشور در منطقه دارد، معطوف بود.

ساندی تایمز نوشت که در سال گذشته زمانی که از یک مسئول انگلیسی در مورد محمد بن راشد و اینکه دو دخترش را ربوده، سوال کرد، صورت این مسئول از عصبانیت سرخ شد و گفت که گمان می‌کرده این روزنامه قصد مصاحبه با وی در مورد تجارت را داشته است.

این روزنامه انگلیسی گزارش داد که مصیبت این دو دختر در سال ۲۰۰۰ شروع شد؛ آن زمانی که شمسه، دختر بن راشد که در آن هنگام ۱۸ سال داشت و شیفته اسب سواری بود، از محل سکونت خود فرار کرد. شمسه شوق فرار از زندگی دارای خفقانی را داشت که پدرش در آن بر زندگی‌اش سلطه داشت. شمسه در نامه‌ای که در سال ۱۹۹۹ برای یکی از دخترعموهایش نوشته بود، تمایل خود را برای رها کردن خانواده‌اش و آغاز زندگی جدیدی ابراز کرده بود. اما این آزادی شمسه زیاد دوام نیاورد، چراکه پدرش او را از انگلیس ربود و او را به اجبار به دبی بازگرداند و وی در آنجا در حبس به سر می‌برد.

این گزارش‌ پس از آن منتشر شد که هیا بنت الحسین، همسر حاکم دبی یک دعوای قضائی را علیه بن راشد در دادگاه‌های خانواده در انگلیس ارائه داد. هیا ششمین زن بن راشد است. بن راشد از همسرهایش حدود ۲۰ فرزند دارد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
9
3
اين خانم سعي داشتند از ايشون اخاذي كنند ولي وقتي ناكام موندند اقدام به شايعه پراكني و تهمت زدن كردند
مریخ
|
United States
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
2
4
زنیکه به یک خدمتکار انگلیسی دل بسته و به شیخ خیانت کرده و از دبی فرار کرده الانم طلبکار شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار