تولد دومین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل +عکس
کد خبر: ۱۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار: 2020 March 04    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
دومین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل به دنیا آمد تا امید در دل مردم برای شکست کرونا باتکیه بر توانمندی‌های پزشکان و پرستاران و پرسنل درمانی زنده شود.

خبر تولد نوزادی در شرایط بحرانی تزریق امید است، به‌ویژه در شرایط حاضر که بخش زیادی از خبرهای رسانه‌ها داخلی و خارجی را کرونا تصاحب کرده است.

این دومین‌بار است که خبر تولد یک نوزاد در یک بیمارستان از مادر مشکوک به کرونا منتشر می‌شود؛ در حالی که فشارهای زیاد رسانه‌های معاند بر ناکارآمد جلوه دادن فضای درمانی کشور تاکید دارند، عده‌ای جان برکف جهادگونه برای مقابله با کرونا لباس رزم پوشیده نه تنها به خوبی مقابله می‌کنند بلکه هر از چند گاهی خبر شیرین تولد را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

تولد دومین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل

زایمان مادر ۳۷ ساله در یک مرکز درمانی که نگهداری افراد مشکوک به کرونا، امید را در دل مردم برای شکست کرونا زنده نگه‌ می‌دارد.

جدای از بهبود بیماران مبتلا به کرونا که هر روز از رسانه‌ها منتشر می‌شود، تولد نوزاد دختر با وزن دو کیلو و ۷۰۰ گرم در لابه‌لابی بیماران کرونایی نشان از قدرت علمی پزشکان و پرستاران این دیار دارد.

این نوزاد از مادر ۳۷ ساله اهل بابلسر با علائم تب، سرفه، افزایش ضربان قلب برای انجام سی‌تی‌اسکن و آزمایشات مربوط به کرونا در این مرکز تحت درمان قرار گرفته است.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در این مرکز درمانی برای مادران مشکوک به کرونا اقدامات لازم درمانی برای این مادر باردار انجام شد و امروز ختم بارداری در هفته سی و ششم اعلام شده است.

این نوزاد دختر به سرپرستی دکتر بوذری متخصص زنان و زایمان و دکتر اکبریان متخصص نوزادان پا به دنیا گشود این نوزاد فرزند سوم خانواده است و در حال حاضر در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار