آموزش سانترال و خرید ارزان با «پی‌بی‌ایکس شاپ»
کد خبر: ۱۷۲۳۴۷
تاریخ انتشار: 2020 February 29    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
فروشگاه اینترنتی جدید عرضه کرد؛
آموزش رایگان در قالب ویدیو های کوتاه، آموزش های رایگان عملی از طریق مقالات کاملاً عملی، پشتیبانی رایگان و ... می‌تواند دقیقاً مصداق واقعی شعار «آموزش سانترال به صورت رایگان» باشد.

آموزش سانترال و خرید ارزان با فروشگاه اینترنتی پی‌بی‌ایکس شاپ

آموزش سانترال به صورت رایگان!!!! این شعار اتیم پی بی ایکس شاپ است که در همان نگاه اول که به سایت مراجعه می کنید می توانید آن را به صورت واقعی لمس نمایید.

آموزش رایگان در قالب ویدیو های کوتاه، آموزش های رایگان عملی از طریق مقالات کاملاً عملی، پشتیبانی رایگان و ... می تواند دقیقاً مصداق واقعی این شعار باشد.

علاوه بر این تیم پی بی ایکس شاپ در کنار آموزش سانترال به صورت رایگان، یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات مخابراتی را نیز راه اندازی نموده است که افراد می توانند خریدی آگاهانه و باکیفیت را با کمترین هزینه داشته باشند.

آموزش سانترال

 

سانترال یا مرکز تلفن امروزه گستردگی بسیار بالایی در همه محیط ها دارد و به صورت تخصصی و ویژه نمی توان جایی را پیدا کرد آموزش های لازم را در این زمینه ارائه نماید.

به همین دلیل کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند اغلب به صورت مهارتی وارد این حوزه شده و برنامه ریزی و نصب تخصصی دستگاه را یاد گرفته اند.

به همین دلیل است که بسیاری از آن ها در هنگام کار با مشکلاتی رو به رو می شوند که شاید تاکنون با آن رو به رو نشده اند.

این موضوع می تواند در هنگام روی کار آمدن مدل های جدید و تحت شبکه که امروزه بسیار زیادتر می باشند نیز مشکلاتی را به وجود بیاورد.

حتی بسیاری از افرادی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند به دلیل ترس از تکنولوژی های جدید به سمت دستگاه های تحت شبکه نمی روند و یا اینکه پروژه های مربوط به این دستگاه ها را قبول نمی کنند.

به همین دلیل است که تیم پی بی ایکس شاپ تصمیم گرفته است تا با ارائه ی آموزش سانترال پاناسونیک برای همه افراد، این دغدغه و مشکلات را به صورت کامل از بین ببرد.

علاوه بر آموزش های رایگانی که از طریق روش هایی که گفته شد در اختیار شما قرار می گیرد، پکیج های آموزشی با هزینه های بسیار پایین نیز در نظر گرفته شده اند که به صورت کامل و جامع به بررسی روش های مختلف نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه می پردازد.

افراد مبتدی می‌توانند با این پکیج‌ها آموزش ببینند...

 

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک به گونه ای تهیه شده است که افراد مبتدی که هیچ گونه شناختی از دستگاه های سانترال ندارند نیز می توانند به راحتی این دستگاه ها را نصب و برنامه ریزی نمایند.

مهم ترین ویژگی این پکیج های آموزش سانترال را می توان استفاده از اساتید تخصصی و مجرب و همچنین آموزش های کاملاً حرفه ای و کاربردی دانست.

تیم فنی مرکز با توجه به تجربیاتی که خودشان در زمینه نصب این دستگاه ها داشته اند، این پکیج  های آموزش سانترال را آماده نموده و در آن به موارد و مشکلاتی که ممکن است بر سر راه شما قرار بگیرد به صورت کامل پرداخته اند.

آپدیت و پشتیبانی رایگان پکیج های آموزش سانترال

 

با توجه به گستردگی مسائل مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال می توان گفت که همه مسائل این دستگاه ها در یک پکیج آموزشی گنجانده نمی شوند و با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های جدید، کاربران نیازمند آموزش های جدید نیز خواهند بود.

آموزش سانترال و خرید ارزان با فروشگاه اینترنتی پی‌بی‌ایکس شاپ

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک

به همین دلیل تیم پی بی ایکس شاپ در همه پکیج های آموزشی خود از جمله پکیج آموزش سانترال پاناسونیک 824 و پکیج آموزش سانترال TDA مواردی را به عنوان آپدیت پکیج ها قرار داده است که این آپدیت ها به روز می شوند.

کسانی که با مرکز و مشاوران ما تماس می گیرند مواردی را به عنوان مشکلات خود مطرح می نمایند و همین موارد می تواند ایده ی مناسبی برای تولید ویدیو های آموزشی رایگان یا آپدیت پکیج آموزش سانترال پاناسونیک 824  یا TDA باشد.

علاوه بر این پکیج های آموزشی دیگری در مورد دستگاه های سانترال پاناسونیک و حتی قابلیت های تحت شبکه در برخی از دستگاه ها قرار داده شده است که می تواند راهنمای بسیاری مناسبی برای افرادی باشد که به دلیل عدم آگاهی نسبت به وارد شدن به این حوزه و استفاده از دستگاه های جدید ترس دارند.

آموزش سانترال و خرید ارزان با «پی‌بی‌ایکس شاپ»

آموزش سانترال 824

از جمله این پکیج ها می توان به پکیج آموزش راه اندازی سیپ ترانک، یکپارچه سازی ایزابل با سانترال پاناسونیک و پکیج آموزش سانترال NS500 اشاره نمود که همه در مورد آموزش سانترال یا همان مرکز تلفن و استفاده از قابلیت های مختلف آن می باشند.

البته پکیج های آموزش سانترال جدیدی نیز توسط این تیم در حال تهیه و تدوین است که قطعا کیفیت آن را تا کنون در هیچ جا و هیچ موسسه آموزشی نیز ندیده اید.

علاوه بر این در صورت نیاز می توانید از آموزش های رایگان مرکز که توسط تیم مشاوره ای و همچنین در محیط واقعی آموزشگاه انجام می شود نیز استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی پی‌بی‌ایکس شاپ، خرید ارزان و باکیفیت

 

در کنار آموزش سانترال پاناسونیک که مهم ترین دغدغه تیم پی بی ایکس شاپ می باشد، یک فروشگاه اینترنتی کامل در مورد فروش انواع تلفن سانترال، کارت و یا دیگر تجهیزات مرکز تلفن با بهترین قیمت ها نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

معمولا و با توجه به اینکه خرید از فروشگاه اینترنتی دستگاه های سانترال و تجهیزات مخابراتی اندکی تخصصی می باشد، بسیاری از افراد از خرید از این فروشگاه ها واهمه دارند.

به همین دلیل در فروشگاه پی بی ایکس شاپ، توضیحات کامل، جامع و کاربردی در مورد همه دستگاه ها و تجهیزات مختلف  از جمله کارت سانترال و تلفن سانترال به صورت کاملاً ساده و ابتدایی داده شده است.

کسانی که هیچ آشنایی با این تجهیزات نداشته باشند نیز می توانند به راحتی با مطالعه موارد بیان شده در پیج هر کدام از محصولات به راحتی خرید آگاهانه و با کیفیتی را داشته باشند.

این یعنی هدف اصلی پی بی ایکس شاپ از تولید پکیج آموزش سانترال آگاهی بخش به شماست و شما می توانید از این فرصت استثنایی برای وارد شدن به این حرفه استفاده نمایید حتی در صورتی که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید.

علاوه بر این پی بی ایکس شاپ مجری نصب، راه اندازی و برنامه ریزی تمامی دستگاه های سانترال پاناسونیک بوده و مشاوره رایگان را نیز در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با آگاهی کامل یک دستگاه را خریداری نموده و با استفاده از خدمات آموزش سانترال تیم فنی مرکز مشکلات خود را به حداقل برسانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار