تصمیم جدید بازیگر معروف در ۸۲ سالگی
کد خبر: ۱۷۱۳۸۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
جین فوندا از سال ۱۹۷۰ و از زمان جنگ آمریکا و ویتنام تاکنون به عنوان یک فعال سیاسی و حقوق بشر مشغول به کار است. او هرهفته در روزهای تعطیل، مقابل مقر کنگره آمریکا می‌ایستد تا به دولت و مقامات سیاسی درباره عواقب ناشی از مسئله آب و هوا هشدار دهد. جین‌فوندا بازیگر ۸۲ ساله به تازگی در مصاحبه با نسخه کانادایی مجله «آل» عنوان کرده‌است که از این‌پس...

تصمیم جدید بازیگر معروف در ۸۲ سالگی

تصمیم جدید بازیگر معروف در ۸۲ سالگیاختصاصی«تابناک با تو»؛  جین‌فوندا بازیگر ۸۲ ساله به تازگی در مصاحبه با نسخه کانادایی مجله «آل» عنوان کرده‌است که از این‌پس هیچ عمل جراحی زیبایی انجام نخواهد داد، او می گوید دیگر تحمل رفتن زیر تیغ جراحان را ندارم و می خواهم خودم را آنگونه که هستم بپذیرم، تصمیم سختی است اما باید آن را بپذیرم.

فوندا در مراسم اهدای جوایز اسکار با موهای سفید حاضر شد. گفتنی است جین‌فوندا انجام عمل جراحی زیبایی را انکار نکرده است، او می گوید از دروغ متنفر است و عمل‌های جراحی زیبایی هم یک نوع دروغگویی به مردم به حساب می‌آیند اما از سوی دیگر دوست دارد خودش را در بهترین و زیباترین شکل ممکن ببیند، به علاوه چروک های روی صورت هم از تجربیات آدم ها حکایت می‌کنند. او افزود آرزو دارد تا به جرأت و شجاعت بیشتری در این زمینه دست پیدا کند.

تصمیم جدید بازیگر معروف در ۸۲ سالگی

جین فوندا از سال ۱۹۷۰ و از زمان جنگ آمریکا و ویتنام تاکنون به عنوان یک فعال سیاسی و حقوق بشر مشغول به کار است. او هرهفته در روزهای تعطیل، مقابل مقر کنگره آمریکا می‌ایستد تا به دولت و مقامات سیاسی درباره عواقب ناشی از مسئله آب و هوا هشدار دهد.

فوندا در مراسم اسکار سال ۲۰۲۰ میلادی همان لباسی را پوشید که در افتتاح مراسم سینمایی کن ۲۰۱۴ پوشیده بود، او اعلام کرده که دیگر قصد خرید لباس های جدید را ندارد و این کار را از سال ۲۰۱۴ میلادی متوقف کرده‌است و حتی برای مناسبت‌های مهمی مثل اسکار و یا مراسم اکران فیلم‌ها، لباس جدیدی نخواهد داشت، او علاوه بر فعالیت‌های محیط زیستی از حقوق زنان نیز دفاع می‌کند.

تصمیم جدید بازیگر معروف در ۸۲ سالگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
10
ایشون یه الگوی خوب برای زنان هست همت و پشتکار بالایی داره و تو مستندش هم نشون میده
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
10
ملت توی ایران بعد از ۶۰ سالگی میگن ما که آفتاب لب بوم هستیم اما مردم بقیه دنیا تازه بفکر خودشون میوفتن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
4
علی برکت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
5
شباهت زیادی به پدرش هنری فوندا داره. مثل دو نیمه سیب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
5
عجب تصمیم شاجاعانه ای گرفته تو ۸۲ سالگی
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
3
کاش خانم هایی که اعتماد به نفس خودشون رو از دست میدن در اثر چروک های پوستی یا نداشتن پول برای خرید آخرین مد لباس این مطلب رو بخونند.
متاسفانه مسئولین فرهنگی ما هیچ کاری در این زمینه نمی کنند و خانم ها مرتب از این آرایشگاه به اون یکی و از این دکتر پوست به اون یکی و از این پاساژ به اون یکی در رفت و آمدند بلکه اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار