قصر لاکچری برای پولدارترین مرد جهان +عکس
کد خبر: ۱۷۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
جف بیزوس، مدیر عامل آمازون و پولدارترین مرد جهان ۱۶۵ میلیون دلار برای خریدن یک عمارت اشرافی در بورلی هیلز کالیفرنیا هزینه کرد و رکورد یکی از لاکچری‌ترین مناطق آمریکا را شکست.

بیزوس که سال گذشته میلادی از همسرش جدا شد و این روزها همه جا با نامزد تازه‌اش لورن سانچز دیده می‌شود، بیشتر وقت خود را در این قصر ۳۶ هزار مترمربعی می‌گذارند؛ بنایی که یک ساختمان جداگانه برای مهمانان، یک استخر، یک زمین گلف، یک زمین تنیس و یک پیست موتورسواری با پمپ بنزین و تعمیرگاه مجهز دارد، در دهه ۱۹۳۰ طراحی و ساخته شده و پیش‌تر جک وارنر، مالک امپراتوری رسانه‌ای و سینمایی برادران وارنر در آن زندگی می‌کرد.

مالک آمازون این خانه بزرگ را با ۱۶۵ میلیون دلار از دیوید گفن، غول رسانه‌ای خرید؛ بیشترین پولی که تا امروز در محدوده لس‌آنجلس برای خریدن یک ملک هزینه شده است. آن وارنر، بیوه جک وارنر پس از مرگ همسرش در ۱۹۷۸ پیشنهاد ۲۵ میلیون دلاری را برای فروختن این عمارت رد کرده و گفته بود دوست دارد تا زمان مرگش در آن زندگی کند. گفن در ۱۹۹۰ این عمارت را با رکورد ملی ۴۷.۵ میلیون دلار خرید و وسایل داخل آن را ۱۱ میلیون دلار فروخت.

بیزوس که با ۱۳۱ میلیون دلار ثروت شخصی پولدارترین مرد دنیاست، مدت‌ها همراه نامزدش لورن در بورلی هیلز دنبال خانه‌ای مناسب می‌گشت. یکی از عمارت‌های بزرگ منطقه که این دو آن را هم دیدند، ملکی بود که سال گذشته پسر روپرت مرداک با ۱۵۰ میلیون دلار خریده بود.

قصر لاکچری برای پولدارترین مرد جهان +عکس

قصر لاکچری برای پولدارترین مرد جهان +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
135 میلیارد دلار ثروت نه میلیون دلار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
1
بیزوس مدت‌ها همراه نامزدش لورن در بورلی هیلز دنبال خانه‌ای مناسب می‌گشت.......خدارا شکر که خانه موردنظرشو پیداکرد وگرنه این غصه را کجای دلمون باید میزاشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار