دکوراسیون خارجی و داخلی خانه ادل
کد خبر: ۱۷۰۷۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
خانه ادل در فضایی بزرگ در دل یک دشت بسیار سر سبز واقع شده است. این خانه از ۱۳ اتاق خواب، نه حمام و هفت اتاق پذیرایی بهره گرفته است. خانه ادل با استخر سر پوشیده، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، اتاق بازی، کلبه مهمان جداگانه و سه اتاق خواب برای کارکنان ساخته شده است.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادلبه گزارش «تابناک باتو» ـ خانه ادل بی شک با ذوق و شوق هنری مختص این خواننده محبوب و مشهور ساخته شده است. ادل خواننده و ترانه سرای بریتانیایی توانست با انتشار اولین آلبوم خود به شهرت جهانی دست پیدا کند. ادل در شمال لندن به دنیا آمد و با گروهی به نام ادویه با ۵ عضو آشنا شد و از هم آنجا کار هنری خود در زمینه موسیقی را به شکل جدید آغاز کرد.


در سال ۲۰۰۸ اولین آلبوم وی که بسیار مورد استقبال قرار گرفت منتشر شد. بدون تردید خواننده‌ای با این همه استعداد خانه‌ای قصر گونه و رؤیایی را برای خود طراحی کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. از همین روی، سعی بر آن داریم تا با بهره گرفتن از ایده پردازی‌های که در خانه ادل صورت گرفته است ما نیز مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم و متفاوت‌ترین دکوراسیون داخلی را برای شما فراهم سازیم. با ما همراه باشید تا خانه‌ای که متخصصین و معماران بسیار برای طراحی و ایده پردازی آن دخیل بوده اند را به نظاره بنشینیم.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

اطلاعاتی کلی پیرامون خانه ادل

خانه ادل در فضایی بزرگ در دل یک دشت بسیار سر سبز واقع شده است. این خانه از ۱۳ اتاق خواب، نه حمام و هفت اتاق پذیرایی بهره گرفته است. خانه ادل با استخر سر پوشیده، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، اتاق بازی، کلبه مهمان جداگانه و سه اتاق خواب برای کارکنان ساخته شده است. اتاق‌ها برخی با استفاده از شومینه‌های بسیار لوکس و زیبا دیزاین شده اند و از کف پوش‌های چوبی گردویی برای اکثر دکوراسیون‌ها بهره گرفته شده است. سالن سابق به آشپزخانه و اتاق خواب تبدیل شده است. اکثر اتاق خواب‌ها به حمام مجزا شده اند تا راحتی بیشتری برای اعضای خانواده و مهمان‌های ویژه ادل فراهم شود. خانه‌ای با محیطی دل باز که به راحتی می‌توان عبور رودخانه را از داخل حیاط ویلایی آن به نظاره نشست. بی شک تماشای خانه ادل خالی از لطف نیست پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم. با ما همراه باشید تا از منزل لوکس و زیبایی این خواننده مشهور و محبوب شما نیز قدری بهره بگیرید.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

نمای اصلی دکوراسیون خانه ادل

خانه ادل همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید شبیه قصر قصه‌ها درست در دل یک جنگل واقع شده است. از دور که به نظاره این خانه می‌نشینیم گویی دختری زیبا روی در دل یک جنگل در خانه‌ای جنگلی به تنهایی ساکن است، زیرا به جز دار و درخت هیچ چیز دیگری از این منظره مشاهده نمی‌شود. قدری نزدیک‌تر که می‌شویم خانه ادل را با شکلی خاص و رؤیایی با تم رنگی قهوه‌ای آجر نما مشاهده می‌کنیم. تم رنگی که تقریباً مشابه با سبک کلاسیک طراحی و ساخته شده است و ما را به این فکر فرو می‌برد که دکوراسیون داخلی نیز به همین سبک دنبال شده است.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه ادل

خانه ادل با سبک متفاوتی فارغ از تعریف کلی که در تمام دکوراسیون‌ها پیرامون آن‌ها به بحث نشستیم دیزاین شده است. تقریباً متأثر از دکوراسیون کلاسیک است، اما ایده پردازی‌های صورت گرفته و تابلو‌های با قاب طلایی و پره‌ای مخملی تداعی کننده دکوراسیون مدرن است؛ اما بهره گرفتن از کنسول‌های کلاسیک و لوکس در کنار میز‌های دکوری چوبی این مهم را پر رنگ‌تر جلوه داده است که این فضا متأثر از ایده پردازی به سبک کلاسیک است. همان طور که مشاهده می‌کنید تم رنگی صندلی‌های تکی که در پشت پنجره قرار داده شده است بسیار متفاوت‌تر از سرویس مبلی است که در انتهای سالن مشاهده می‌شود. با توجه به اینکه کف پوش، مبل‌های راحتی، مبل‌های تکی، پرده و سایر وسایل هیچ تناسب رنگی با یک دیگر ندارند، اما هارمونی رنگ به خوبی حفظ شده است و هیچ تضاد غیر منطقی در این دکوراسیون مشاهده نمی‌شود.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه ادل

دکوراسیون داخلی خانه ادل و بخش اتاق پذیرایی را اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم می‌توانیم به جشن رنگ‌ها اشاره‌ای داشته باشیم. جشن رنگ‌های گرم که یکی از خاص‌ترین ایده پردازی‌ها به سبک کلاسیک را فراهم ساخته است. به تصاویر ارائه شده توجه کنید میز نهار خوری از چوب بسیار مرغوبی ست با صندلی‌های آن طراحی و ساخته شده است. تم رنگی دیوار‌های اطراف این فضا و پرده‌ها به خوبی یک دیوار پوش با تم رنگی گرم را پدید آورده است. البته این مهم را به یاد داشته باشید که کف پوش این دکوراسیون نیز با تم رنگی زرشکی مورد استفاده قرار گرفته است که با ترکیب دکوری‌های چوبی که به عنوان دیوار پوش در محوطه این اتاق مورد استفاده قرار گرفته است هارمونی رنگ زیبایی را فراهم کرده است. شما می‌توانید از دیوار کوب و پرده سفید استفاده کنید تا تم قرمزی که برای مرکز اتاق مد نظر قرار داده اید به خوبی خود را به نمایش بگذارد.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل


دکوراسیون داخلی اتاق بازی

خانه ادل یا هر بازیگر و هنرمند سرشناسی به شکلی طراحی شده است که از یک اتاق بازی نیز بهره گرفته است. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می‌کنید خانه ادل برای بخش دکوراسیون اتاق بازی از یک میز بیلیارد با تم رنگی زرشکی بهره گرفته است که با دیوار پوش‌های فضای اطراف اتاق به خوبی هم خوانی دارد. از سوی دیگر از یک سرویس مبل برای پذیرایی از مهمان‌ها بهره گرفته شده است که تم رنگی آن نیز با کف پوش گردویی که استفاده شده است هم خوانی لازم را به دست آورده است.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

زمین تنیس در خانه ادل

خانه ادل علاوه بر فضای بازی که در داخل منزل فراهم شده است از فضای بازی نیز در محیطی باز و دل باز بهره گرفته است. شما می‌توانید زمین تنیس بسیار بزرگی را در محوطه بسیار سبز این منزل مشاهده کنید. بدون تردید این مهم نشان از ورزشکار بودن ادل دارد که بخش‌های مهمی از منزل خود را به جایی گل آرایی و دیزاین کردن به سبک متفاوت شبیه بقیه خانه‌های ویلایی برای بازی اختصاص داده است. این محیط یکی از زیبا‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی خانه ادل به شمار می‌آید، زیرا به راحتی می‌تواند اوقات خوشی را برای دوستان و نزدیکان خود فراهم سازد. در امتداد زمین بازی دشت وسیع و سر سبزی قرار دارد که یک عصر دل انگیز را برای قدم زدن به تصویر می‌کشد. در گوشه‌ای از این فضا از دو صندلی به منظور یک آرامش دل انگیز بهره گرفته شده است. طبیعی بودن این دشت بدون دخالت دست طراحان و دکوراتیو‌ها خود دلیل بارزی برای بکرتر شدن و زیباتر شدن این فضا به شمار می‌آید. دشتی وسیعی با پهنای از درختان جنگلی در کنار گل‌های زینتی رنگی بسیار زیبا سبب شده است به راحتی بتوان اوقات خوشی را در این باغ جنگلی به ثبت رساند.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

سرویس بهداشتی در دکوراسیون داخلی خانه ادل

خانه ادل را اگر با دقت مورد بررسی قرار دهیم می‌توانیم به ریز کاری‌های بسیار ظریفی را در این منزل مشاهده کنیم. همان طور که مشاهده می‌کنید سرویس بهداشتی با آینه‌های ساده و دیوار پوش و کف پوش سنگی دیزاین شده است. سادگی را می‌توانید از تنالیته رنگی که برای سنگ‌های مرمری، وان حمام، دوش و سرویس رو شویی آن مشاهده کنید که از تم‌های رنگی متفاوت بهره نگرفته است، اما شما می‌توانید یک ایده پردازی زیبا را در عین سادگی مشاهده کنید. پنجره‌ای رو به فضای بیرون خود می‌تواند دلیلی دیگر برای دنج شدن این فضا به شمار آید. شما نیز می‌توانید با بهره گرفتن از وسایل ساده و لوکس یک دکوراسیون مدرن و ساده را برای خود به تصویر بکشید.

دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادل

استخر سرپوشیده در منزل ادل و کلام آخر

خانه ادل بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده بود و همان طور که مشاهده کردید برای هر بخش از این منزل فکر وسیع در نظر گرفته شده بود. سادگی در طرحی در بخشی از فضا‌های داخلی و ایده پردازی‌های کلاسیک با وسایل چوبی و تم رنگی قهوه‌ای خود نشان از فکر و درایت بسیار در پشت پرده این دکوراسیون دارد. استفاده از تم‌های رنگی متفاوت در حالی که هارمونی رنگ به خوبی حفظ می‌شود خود می‌تواند هوش ایده پردازان این خانه را به نمایش بگذارد. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید استخر سر پوشیده منزل ادل یکی از زیبا‌ترین و ساده‌ترین استخر‌های است که تا کنون به تماشا نشسته اید. سادگی در طراحی دیوار‌ها و کف پوش متضاد سبب شده است آبی آب استخر شبیه یک نگین در این فضا به نمایش گذاشته شود. نورپردازی خطی و نور پردازی نقطه‌ای در اطراف سالن شاید زیاد مشهود نباشد، اما فضای بسیار زیبایی را فراهم کرده است. امید است ایده پردازی‌های استفاده شده در خانه ادل شما را برای رسیدن به یک دکوراسیون ایده ال و متناسب با کشور‌های اروپایی یاری رسانده باشد. در کلام آخر می‌توانیم بگویم طراحی و ایده پردازی در این منزل بیشتر شبیه به دکوراسیون‌های کلاسیک و نوستالژی بوده است.


دکوراسیون خارجی و  داخلی خانه ادلمنبع: moblomiz.com

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
1
8
چقدر آرامبخش و زیبا مبارکش باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
6
قسمت ما باشه از اين خونه ها. آمين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
3
منم میخام ، دو تا لطفا
مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
2
کجا هست خونش؟ قبلا ک بورلی هیلز زندگی میکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار