بازسازی منزل برای شروع سال جدید
کد خبر: ۱۷۰۷۵۸
تاریخ انتشار: 2020 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
باید با تکنیک‌های که با چیدمان داخلی با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها در پیش روی شما قرار دارد قدری بیشتر آشنا شوید تا به یک ایده پردازی ارزان قیمت دست پیدا کنید. بدون اینکه نیازی به خرید مبلمان باشد، یا اینکه به هزینه زیاد تمام محیط را کاغذ دیواری کنید و یا برفرض با استفاده از فرش و پرده جدید بخواهید به یک ایده پردازی جدید برای شروع سال جدید دست پیدا کنید.

بازسازی منزل برای شروع سال جدیدبه گزارش «تابناک باتو» ـ دکوراسیون را با کمک هنر بازسازی با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها می‌توانید به انجام برسانید. با شروع سال جدید و فصل نو قدری هزینه‌های مصرفی خانواده‌ها افزایش پیدا می‌کند و بدون شک این امر اگر با خرید وسایل جدید برای تغییر دکوراسیون همراه باشد، قدری هزینه‌های مالی خانواده را افزایش می‌دهد. از همین روی، باید با تکنیک‌های که با چیدمان داخلی با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها در پیش روی شما قرار دارد قدری بیشتر آشنا شوید تا به یک ایده پردازی ارزان قیمت دست پیدا کنید. بدون اینکه نیازی به خرید مبلمان باشد، یا اینکه به هزینه زیاد تمام محیط را کاغذ دیواری کنید و یا برفرض با استفاده از فرش و پرده جدید بخواهید به یک ایده پردازی جدید برای شروع سال جدید دست پیدا کنید می‌توانید به تغییر دکوراسیون منزل خود بپردازید. این امر را می‌توانید با چند آباژور زیبا، یک استر ارزان قیمت برای مبلمان، چند کوسن جدید، یک روفرشی شیک و چند گل میخ برای پرده‌ها و عوض کردن مدل آن دنبال کنید.

با ما همراه باشید تا تمامی این فوت و فن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و شما را به زیبا‌ترین دکوراسیون داخلی نزدیک کنیم.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

میز تلویزیونی دیوار کوب

دکوراسیون منزل خود را به سادگی با استفاده از یک میز تلویزیون جدید می‌توانید بسیار تغییر دهید. اگر تا به حال از میز تلویزیون‌های ساده و مرسوم استفاده می‌کردید باید به شما پیشنهاد کنیم این بار از میز تلویزیون دیواری در این راستا یاری بگیرید. این قبیل میز‌ها هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی‌کنند، اما جلوه بصری خاصی را در فضا برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید بخشی از اتاق نشیمن که به قولی شبیه به یک فضای مرده بلاء استفاده باقی مانده است را در نظر بگیرید. این فضا می‌تواند زیر راه پله یا در نزدیکی یک ستون که فضا را بسته است باشد. سپس با استفاده از طرح‌های بسیار متفاوتی که در پیش روی شما قرار دارد یک میز تلویزیون زیبا تهیه و شکل دکوراسیون خود را با چیدمان مبل‌ها به روش دیگر تفاوت دهید. میز تلویزیون شما در هر نقطه‌ای که قرار بگیرید چیدمان مبلمان نیز به همان سمت هدایت می‌شود. پس این امر به راحتی یک ایده پردازی جدید را بدون اینکه هزینه زیادی متحمل شوید به شما هدیه می‌دهد. رنگ میز شلفی خود را می‌توانید متفاوت‌تر از سایر عناصر دکوری منزل خود در نظر بگیرید تا این تضاد رنگی بیشتر خود را نمایش دهد.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

استفاده از تابلو‌های دست ساز

دکوراسیون منزل شما با کمک گرفتن از رنگ‌ها زنده می‌شود. برای این منظور می‌توانید دسته جمعی همراه با سایر اعضای خانواده یک طرح مدرن را روی یک قاب سفید به تصویر بکشید. همراه کردن فرزندان شما در این کار گروهی بدون شک یک قاب خاطره انگیز زیبا را برای شما در منزل به نمایش می‌گذارد. هر چقدر رنگ بیشتری چاشنی کار شما باشد تأثیر گذاری آن نیز بیشتر می‌شود. شما می‌توانید بر اساس مساحتی که در دیوار منتهی به میز پذیرایی در اختیار دارید اندازه قاب را در نظر بگیرید. اندازه قاب شما می‌تواند خیلی بزرگ باشد یا اینکه چند قاب عکس با سایز‌های متفاوت برای این منظور در نظر گرفته شود. علاوه بر سبک‌های خلاقانه‌ای که با رنگ‌های متنوع برای شما به تصویر کشیده می‌شود می‌توانیم بگویم از قاب عکس‌های خانوادگی خود نیز در این راستا می‌توانید یاری بگیرید. سپس با استفاده از چند قطعه چوب که خود هم می‌توانید روند سر هم کردن آن را دنبال کنید به یک قاب عکس زیبا و فانتزی دست پیدا کنید. این امر هزینه چندان زیادی را برای شما به همراه ندارد، اما بدون شک ایده پردازی لوکس و زیبایی را برای شما به تصویر می‌کشد. انتخاب تم‌های رنگی را می‌توانید هم جهت با فضای داخلی منزل و میز و صندلی‌ها در نظر بگیرید.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

استفاده از شومینه

دکوراسیون شما بسته به فصلی خاصی ندارد، زیرا تمامی پارامتر‌های که مورد استفاده قرار می‌دهید در فصل مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند. شما می‌توانید از یک شومینه برای تغییر سبک دادن در منزل کمک بگیرید. همان طور که می‌دانید شومینه شبیه میز تلویزیون به عنوان یک نقطه مرکزی کانونی شناخته می‌شود و به راحتی می‌توانید با جایگذاری شومینه در مرکز منزل یا در بخش‌های گوشه‌ای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی تغییر در سبک طراحی و بازسازی دکوراسیون منزل خود را دنبال کنید. شومینه شما می‌تواند کاملاً مدرن و شیشه‌ای در نظر گرفته شود و یا بر اساس سبک‌های روستیک با هنر آجر نما و یا چوب‌های دکوری در قاب جای بگیرید. پس استفاده از شومینه نیز شبیه میز تلویزیون باید هم راستا با سبک ایده پردازی منزل شما دنبال شود. سبک طراحی، انتخاب متریال مد نظر، تم رنگی و صد‌ها پارامتر دیگر در راستای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما قابل استفاده است.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

تغییر استر رویه مبل

دکوراسیون منزل خود را اگر می‌خواهید با تغییر شگرفی روبرو کنید بدون شک انتخاب یک استر جدید برای مبل‌های شما در این راه بسیار یاریتان می‌کند. شما باید برای این منظور متفاوت‌ترین تم رنگی که تا کنون در منزل از آن بهره نگرفته اید را مد نظر قرار دهید. این تم رنگی را می‌توانید برای کاناپه، مبل‌های تکی و صندلی‌های مهمان در نظر بگیرید و هر کدام را با یک رنگ متضاد ایده پردازی کنید. همان طور که می‌دانید رنگ طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است که با هر تم رنگی که شما تمایل داشته باشید هماهنگی دارد. بهره گرفتن از شال تخت، کوسن‌های رنگی، روکش‌های اکلیلی برای کوسن‌ها و صد‌ها گزینه دیگر به تغییر دکوراسیون محیط شما کمک می‌کند. هم راستا با رنگ استر مبل می‌توانید یک قاب عکس زیبا نیز خود طراحی و ایده پردازی کنید و در محیط از آن بهره بگیرید. اگر با هنر نقاشی بیگانه هستید اصلا نگران نباشید، زیرا کار شما را یک کاغذ دیواری سه بعدی راه می‌اندازد و می‌توانید برشی از یک کاغذ دیواری سه بعدی را داخل یک قاب هم راستا با تم رنگی مبل خود مد نظر قرار دهید.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

آشتی با طبیعت

دکوراسیون داخلی منزل شما زمانی بوی بهار را به خود می‌گیرد که شما از گل‌های طبیعی در چیدمان داخلی منزل خود استفاده کنید. این امر را می‌توانید با استفاده از شلف‌های دیواری و چیدمان گلدان بر روی آن متفاوت دنبال کنید یا اینکه از گلدان‌های رو میزی برای روی میز تلویزیون و میز پذیرایی خود بهره بگیرید. همان طور که می‌دانید گل‌های طبیعی آپارتمانی که نیاز به آفتاب و نور زیادی به جهت رشد ندارند نیز برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل شما گزینه انتخابی مناسبی است. ترکیب نور پردازی با گل آرایی روی دیوار نمایشگاه زیبایی را در منزل شما برپا می‌کند که بدون شک مشابه آن را در هیچ جایی مشاهده نکرده اید. استفاده از استند گل این روز‌ها بسیار مرسوم شده است و شما با استفاده از این استند‌ها می‌توانید گلخانه‌ای متحرک را در منزل مهیا کنید بدون اینکه برای جابجایی آن با مشکل روبرو باشید. در گذشته گل خانه‌ها به صورت سنگی در بخشی از منزل تعبیه و ساخته می‌شدند که قابلیت جابجایی آن‌ها اصلا فراهم نبود، اما امروز با کمک استند گل سایز‌های بسیار متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر قابلیت جابجایی آن نیز با کمترین زحمت برای شما فراهم است. گل یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های است که روح زندگی را در فضای داخلی منزل شما حاصل می‌کند.

بازسازی منزل برای شروع سال جدید

کلام آخر پیرامون تغییر در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون امر بسیار مهمی است که در راستای آن می‌توان از آیتم‌های بسیار متفاوتی بهره گرفت. به عنوان مثال شما می‌توانید یک کتابخانه لوکس برای اتاق نشیمن خود فراهم کنید و جشنی از رنگ را در محیط به تصویر بکشید. یا اینکه از دو صندلی تکی با تم رنگی متفاوت برای بخشی از منزل بهره بگیرید تا نوع چیدمان شما نسبت به گذشته قدری تفاوت پیدا کند. استفاده از میز‌های پذیرایی طلا کوب شده و میز‌های عسلی کوچک پاف مانند. استفاده از هنر لمسه دوزی روی دیوار یا هنر آینه کاری در بخشی از منزل و صد‌ها گزینه دیگر شما را به یک دکوراسیون زیبا با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها نزدیک می‌کند. شما به عنوان مثال به جای استفاده از قاب‌های گران قیمت می‌توانید یک آینه لوکس را برای تصویر سازی بهتر فضا استفاده کنید. تغییر در تم رنگی مبلمان، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی به جای قاب عکس‌های لوکس گران قیمت، به کار گیری پارتیشن و حذف دیوارها، کم کردن صندلی میز نهار خوری و استفاده از اپن آشپزخانه، سفارش یک میز تلویزیون شلفی و هزاران طرح و ایده دیگر در راستای تغییر دکوراسیون در پیش روی شما قرار دارد. امید است راهنمایی‌های ارائه شده به جهت رسیدن به یک تغییر دکوراسیون کم هزینه شما عزیزان را یاری رسانده باشد.
منبع: moblomiz.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار