وسایلی که باید هرچه زودتر دور بریزید
کد خبر: ۱۷۰۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
لوازمی در خانه هستند که قبل از تحویل سال نو باید دور ریخته شوند زیرا دیگر قابل استفاده نیستند و فقط فضا را اشغال می‌کنند.

خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمان‌های کوچک و بدون پستو و انباری و زیرزمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما افراد تمیزترین خانه‌ها را نیز مدتی مانده به نوروز، برای شگون آن هم که شده از بالا تا پایین برق می‌اندازند. با بند کفش دستبند بسازید

برای داشتن خانه‌ای تمیز و درخشان، لازم نیست زمان زیادی در اختیار داشته باشید. در این مطلب خواهید دید که اختصاص دادن ۳۰ دقیقه در روز به کار نظافت، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. تنها کافی است لوازم و خرده ریز‌هایی را که در ادامه فهرست شده اند، دور بیاندازید. ایده تززین تخم مرغ هفت سین

حتی وسایلی که امکان ندارد کثیف شوند، ممکن است روزی به زیستگاه میکروب‌ها بدل شوند. مهمترین لوازمی که باید دور انداخته شوند به شرح زیر است:

وسایل دور ریختنی قبل از عید

پستانک بچه بعد از ۴ هفته

دمپایی بعد از یک سال

حوله بعد از یک سال

بالش بعد از ۳ سال

مسواک بعد از سه ماه

مایعات تمیزکننده بعد از ۵ ماه

اسفنج حمام بعد از ۶ ماه

به کار بردن ابتکارات جدید و خلاقیت با وسایل دور ریختنی باعث خلق کاردستی‌های زیبا و انواع وسایل دکوری و تزیینی جدید می‌شود که کاربرد‌های زیادی دارد. استفاده از ایده‌های متفاوت و جذاب برای استفاده از انواع وسایل دور ریختنی خود هنری زیبا و باارزش است که به کمک آن می‌توانید خلاقیت و استعداد‌های خود را نشان دهید.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
تابناک عزیز میخواهی ورشکستمان کنی ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار