دختر بازیگر معروف پا جای پدرش می‌گذارد
کد خبر: ۱۷۰۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
دختر دواین‌جانسون قصد دارد در مسیر پدر، پدربزرگ و پدربزرگ پدرش گام بردارد و به دنیای کشتی‌ تفریحی‌جهان (کشتی‌کچ) WWE قدم بگذارد و کشتی‌گیر نسل چهارم خانواده‌اش بشود، در همین راستا مؤسسه کشتی اعلام کرد که سیمون‌جانسون ۱۸ ساله، تمرین‌های خود را در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا آغاز کرده تا ستاره شود.

دختر دواین جانسون پا جای پدرش می‌گذارد

دختر دواین جانسون پا جای پدرش می‌گذارداختصاصی«تابناک با تو»؛ دختر دواین‌جانسون قصد دارد در مسیر پدر، پدربزرگ و پدربزرگ‌پدرش گام بردارد و به دنیای کشتی‌ تفریحی‌جهان (کشتی‌کچ) WWE قدم بگذارد و به‌این‌ترتیب کشتی‌گیر نسل چهارم خانواده‌اش بشود، در همین راستا مؤسسه کشتی کچ اعلام کرد سیمون‌جانسون ۱۸ ساله، تمرین‌های خود را در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا آغاز کرده تا ستاره شود.

دختر دواین جانسون پا جای پدرش می‌گذارد

انتخاب او برای کشتی‌گیر شدن باعث خوشحالی دواین‌جانسون شد و او در پیج خود نوشت: برای دختر کوچولویی که عاشق کشتی شد و گفت این‌روزی زندگی من خواهد بود، این مناسب تو است، احساس تواضع، شادی و آمادگی دارم، بیا این کار را انجام دهیم.

دواین جانسون با لقب ورزشی صخره The Rock هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته آمریکایی‌ است. جانسون به عنوان یکی از بهترین کشتی کچ کاران تاریخ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۹ در مسابقات مختلف این رشته به قهرمانی رسیده‌است.

دختر دواین جانسون پا جای پدرش می‌گذارد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
35
7
بابا جون ابر خالی بندش چه گلی به سر بشریت زده که حالا دختر جونش می خواد این راه را برود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
همون دواین رو کلاه گیس بزاری سرش شبیه دخترش میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار