فوتی‌های سقوط بهمنِ رودبار به ۴ نفر رسید
کد خبر: ۱۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: 2020 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
معاون عمرانی فرمانداری رودبار گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های حادثه سقوط بهمن در رشته‌رود به چهار نفر افزایش یافته و یک نفر مصدوم هم با بالگرد هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شده است.

محمداسماعیل حبیبی، معاون عمرانی فرمانداری رودبار در خصوص آخرین وضعیت روستای رشته‌رود، اظهار کرد: مسیر دسترسی به رشته‌رود باز شده اما متاسفانه یکی از بولدوزرها در گودال گاز سقوط کرده و اکیپ پیاده هلال احمر به محل حادثه رسیده است.

معاون عمرانی فرمانداری رودبار افزود: متاسفانه تا این لحظه تعداد فوتی‌های حادثه سقوط بهمن در رشته‌رود به چهار نفر افزایش یافته و یک نفر مصدوم هم با بالگرد هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شده است و عملیات آواربرداری با رفع مشکل پیش آمده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با باز شدن آزادراه امکانات و ماشین آلات جهت بازگشایی مسیر به روستاها اعزام شدند، آزادراه باز شده اما به دلیل یخ زدگی تردد به آهستگی جریان دارد.

حبیبی بیان کرد: شب گذشته 900 مسافر را در مساجد شهرستان رودبار اسکان دادیم و امشب هم مساجد ما آماده اسکان و پذیرایی از مسافران و در راه ماندگان هستند.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت بولدزر سقوط کرده در گودال گاز چه خواهد شد؟ تصریح کرد: در حال حاضر دو کمرشکن دو محوره برای نجات بولدوزر آمده‌اند اما نتوانستند مشکل را برطرف کنند و از استان درخواست کمرشکن چهار محوره کردیم.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار