سفر نوروزی به مقاصد همیشگی جنوب شرق آسیا
کد خبر: ۱۷۰۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
در جنوب شرق آسیا دو مسیر مهم و شناخته شده برای ایرانیان و جهانیان وجود دارد که همیشه مملو از گردشگران بوده است. مالزی و تایلند این دو مسیر هستند.

سفر نوروزی به مقاصد همیشگی جنوب شرق آسیا

برخی مسیرها وجود دارند که همگان حداقل یک بار باید به آن سفر کنند، حتی اگر فرصت کافی وجود داشته باشد، آن‌ها مسیرهایی هستند که می‌تواند جایگزین مسیرهای جدید هم باشند و مسافران برای چندمین بار به سراغ آن‌ها بروند.

در جنوب شرق آسیا دو مسیر مهم و شناخته شده برای ایرانیان و جهانیان وجود دارد که همیشه مملو از گردشگران بوده است. مالزی و تایلند این دو مسیر هستند. نوروز اما زمانی ایده‌آل برای سفر به این مقاصد است، اول آن که از نظر آب و هوایی هنوز در زمان مناسب این مقاصد قرار داریم و از جهت میزان کافی تعطیلات برای سفر و استراحت هم‌ دیگر زمان بهتری نخواهیم یافت. آژانس آویسا به عنوان برگزارکننده تورهای این مقاصد، تلاش می‌کند تا در این مطلب، شما را با شرایط تورهای نوروزی این کشورها آشنا کند.

تور مالزی نوروز 99؛ خرید، مدرنیته و سواحل دنج

تور مالزی نوروز 99 مانند همیشه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ایرانیان باشد.-مهم‌ترین نکته آن است که برای سفر به مالزی، هیچ دردسری متوجه مسافران نخواهد بود و با حضور در فرودگاه مالزی، مجوز حضور توریستی در این کشور را دریافت خواهند کرد. اما مالزی یک مقصد عادی برای مسافران نیست، این مقصد توانایی جذب اقشار زیادی از ایرانیان را دارد، حتی کسانی‌که اعتقادات مذهبی دارند هم می‌توانند به راحتی در این کشور اسلامی سفر کنند.

مراکز خرید این کشور به‌خصوص در شهر کوالالامپور که مقصد پروازهای ایرلاین ماهان است، بسیار کم‌نظیر و لوکس هستند. دو مرکز خرید پاویلیون و سوریا KLCC می‌توانند چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند. اما در همان نزدیکی پاویلیون، مسافران می‌توانند چندین مرکز خرید دیگر با قیمت‌های متنوع را بیابند و خریدهای خود را کامل کنند.

بازدید از آسمان‌خراش‌ها و دست‌ساخته‌های ویژه در مالزی، از جاذبه‌هایی‌ست که اکثر مسافران به دیدن آن‌ها خواهند رفت. در کنار این‌ها معابد، مساجد و آثار تاریخی این کشور هم برای مسافران جذاب و دیدنی‌ست و بسیاری از مسافران برای دیدن آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنند.

پیشنهاد ما برای تور مالزی آن است که به جای گذراندن ۷ شب در کوالالامپور، مسافران ۴ شب خود را در این شهر و ۳ شب دیگر را در یکی از جزایر بی‌نظیر این کشور بگذرانند. دو جزیره‌ی مشهورتر لنکاوی و پنانگ از این دست مواردند. از خواص سواحل این جزیره‌ها، دنج و خانوادگی بودن آن‌هاست. مسافران با حضور در این جزایر، لذتی دو چندان را از سفر خود خواهند برد و در کنار خرید و بازدید از آثار تاریخی فرهنگی، امکان استراحتی چند روزه در سواحل جنوب شرق آسیا را خواهند داشت.

پس همین حالا با آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین تور مالزی را برای تعطیلات نوروزی خود در سال 1399 را خریداری کنید.

تور تایلند نوروز 99؛ بازارهای محلی و سواحل رویایی

احتمالاً اگر بخوایم آماری از مسافران ایرانی به مقاصد توریستی داشته باشیم، تایلند یکی از ۳ مقصد برتر ایرانیان خواهد بود. در درجه‌ی اول اخذ ویزای  تایلند چندان پیچیده نیست و همین سبب می‌شود تا مسافران حضور راحت‌تری در این کشور نسبت به بسیاری از مقاصد دیگر داشته باشند. همچنین تنوع جاذبه‌های گردشگری و ارزان بودن هزینه‌های سفر و مهم‌تر از همه بالا بودن کیفیت میزبانی از عواملی‌ست که ایرانیان را به سفر به این مقصد ترغیب می‌کند.

تور تایلند در اشکال مختلفی برای مسافران عرضه می‌شود که هر کدام می‌تواند برای قشری از افراد مناسب باشد. اگر خانواده‌ای هستید که صرفاً قصد استراحت و لذت بردن از سواحل و تفریحات آبی را دارید، پیشنهاد ما برای شما دو مقصد پوکت و ساموئی است. اولی کمی ارزان‌تر از دومی خواهد بود. اما اگر خانواده‌ای هستید که علاوه بر موارد قبلی قصد خرید و همچنین بازدید از جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی این کشور را دارید توصیه ما ترکیب یکی از این جزیره‌ها با شهر بانکوک است. نهایتاً این که اگر به صورت مجردی یا با گروهی از دوستان به تایلند سفر می‌کنید هیچ کجا برای شما مانند پاتایا زیبا و لذت‌بخش نخواهد بود.

سفر نوروزی به مقاصد همیشگی جنوب شرق آسیا

تورهای تایلند با پرواز ماهان برگزار می‌شود که نکته‌ی جالب تورهای نوروزی تایلند در آن است که پرواز مستقیم ماهان به مقصد جزیره‌ی پوکت برقرار است و مسافران برای انتقال به تهران، نیازی به رفتن به بانکوک ندارند. همچنین عمده‌ی تورها برای مدت زمان ۷ شب و ۸ روز برنامه‌ریزی شده‌اند و نوروز کمک می‌کند تا هماهنگی برای این مدت زمان به سهولت بیشتری صورت پذیرد.

باید دقت کنید که کمتر مسیری در جنوب شرق آسیا مانند تایلند وجود دارد که می‌تواند هرگونه سلیقه‌ای را راضی نگهداشته و سبب شود تا افراد، نه یک‌بار که هر چند سال یک‌بار به آن سفر کرده و از زیبایی‌ها و امکانات آن در تمامی شهرهای و جزیره‌ها، بهره‌ی کافی را ببرند.

اگر هنوز برای نوروز خود تصمیمی جدی نگرفته‌اید باید دقت کنید که بر خلاف مسیرهای نزدیک به ایران، تورهای جنوب شرق آسیا بسیار محدودتر هستند و فروش آن‌ها حداکثر تا نیمه‌های اسفند ادامه دارد و مسافران باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفر به این مقاصد داشته باشند. پس همین حالا تصمیم خود را نهایی کرده و با انتخاب بهترین هتل‌ها، تور تایلند نوروز 99 خود را خریداری کرده و یکی از زیباترین و لذت‌بخش‌ترین سفرهای نوروزی خود را رقم بزنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
تو کشور خودمون جاهایی به مراتب بهتر از اینجا وجود دارد ولی مثل اینکه دفاتر گردشگری مال مسئولین وبچه هاشونه لذا نمی خواین گردشگری در ایران رونق بگیره نمی گم نرید می گم کشورمون رو هم در نظر بگیریم مگه اینها چی بودند وچی داشتند که حالا شدند مقصد گردشگری جواب: مسئولین متعهد، استعمارنزده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار