مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس‌کرونا!
کد خبر: ۱۷۰۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 07    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
مسئولان استان «هبی» برای هر کسی که بتواند درباره مسافران شهر ووهان و محل قرنطینه‌ی ویروس کرونا، خبر بیاورد و به نوعی جاسوسی کند، ۱۴۰ دلار پاداش در نظر گرفته‌است. حتی این موضوع آنقدر جدی شده که از مجازات اعدام برای کسی که ویروس را آگاهانه و از روی عمد به استان دیگری ببرد و منتشر دهد خبر می‌دهند.

مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس؟!

مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس؟!اختصاصی«تابناک با تو»؛ چین در تلاش برای مهار ویروس‌کرونا و کاهش انتشار آن، تدابیر شدیدی را اتخاذ کرده‌است. مسئولان استان «هبی» برای هر کسی که بتواند درباره مسافران شهر ووهان و مرکز ویروس کرونا، خبر بیاورد و به نوعی جاسوسی کند، ۱۴۰ دلار پاداش در نظر گرفته‌است. حتی این موضوع آنقدر جدی شده که از مجازات اعدام برای کسی که ویروس را آگاهانه و از روی عمد به استان دیگری ببرد و انتشار دهد خبر می‌دهند.

بنا به گزارش بیزینس‌اینسایدر از زمان انتشار ویروس کرونا در استان «هبی» از دسامبر گذشته، مسئولان چینی در سراسر این‌کشور قوانین سختی وضع کرده‌اند و در ترافیک، هتل‌ها و سوپرمارکت ها، ایستگاه‌های قطار و...برای معاینه افراد ایستگاه‌های بازرسی قرار داده‌اند تا به رصد علائم کرونا بپردازند.

مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس؟!

مقامات بسیاری از شهرها قرنطینه‌هایی را ساخته‌اند و از هرکسی که از ووهان مسافرت می‌کند خواسته‌اند تا ۱۴ روز به قرنطینه بروند.

بنا بر این‌گزارش کار به جایی رسیده که مسئولان چینی برای جلوگیری از انتشار کرونا در برخی مناطق مردم را حبس‌خانگی کرده اند، به طوری‌که پلیس در استان جیانگسو برای حبس یک خانواده‌ که از ووهان بازگشته بودند، از تیرآهن برای بستن درب خانه آنها استفاده کرد تا آنها را حبس کند، خانواده مذکور نیز از طریق بالکن‌خانه و با کمک همسایه‌ها غذای خود را تأمین می‌کردند.

مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس؟!

در این‌میان استان هیلونگ‌جیانگ موضع تکان‌دهنده و سخت‌گیرانه‌تری نسبت به ویروس کرونا اتّخاذ نموده و اعلام کرده هر کس از روی عمد قصد انتشار ویروس را داشته‌باشد ممکن است با مجازات اعدام روبرو شود. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که علاوه بر دو مورد در فیلیپین و موارد دیگر در هنگ کنگ، تلفات این ویروس به ۴۲۵ نفر در سراسر این کشور رسیده‌است.

مجازات اعدام در چین برای انتشار آگاهانه ویروس؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
1
سران کمونیستی چین که با سرمایه گذاری بر این سلاح بیولوژیک و مخفی کار پس از انتشار آن باعث گسترش جهانی اون شدند و جان ملیون ها انسان بیگناه رو به خطر انداختند و صدها نفر به خاطر اونها جان خود را تا کنون از دست دادند اولین کسانی هستند که باید دستگیر و مجازات بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
1
پزشکی که اولین هشدار در مورد ویروس جدید داد هم به جرم انتشار اکاذیب دستگیر شد و خودش هم به علت ابتلا درگذشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار