پلمپ مراکز چربی‌گیری از مرغ در تهران
کد خبر: ۱۶۹۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۲۶ کارگاه چربی گیری از آلایش مرغ، گاو و گوسفند در جنوب پایتخت پلمب و به چرم شهر ورامین منتقل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۲۶ کارگاه چربی گیری از آلایش مرغ، گاو و گوسفند در جنوب پایتخت پلمب و به چرم شهر ورامین منتقل شد.

محمد امامی امین روز سه شنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار تهران در جمع خبرنگاران افزود: ۲۷ کارگاه چربی گیری آلایش مرغ، گاو و گوسفند در جنوب پایتخت فعالیت می کرد که ۲۶ مورد از آنها پلمپ شد و یک فقره دیگر تا روزهای آتی بر اساس مهلت داده شده، جمع آوری و به ورامین منتقل می شود.

در ستاد تنظیم بازار موضوعی مبنی بر استفاده از چربی به دست آمده در این کارگاه ها در سوهان پزی ها مطرح شد و امامی امین در همین مورد اعلام کرد که طبق قانون این چربی به دست آمده باید در مصارفی مانند صابون پزی به کار گرفته شود و استفاده در سوهان پزی ها غیر قانونی و غیر بهداشتی است.

وی همچنین به شوخی به خبرنگاران گفت: از خرید سوهان از مراکز غیر معتبر خودداری کنید تا سوهان با روغن حیوانی اصل را خریداری کرده باشید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به موضوع چهار هزار تن ذرت آلوده موجود در انبارهای استان اشاره کرد و گفت: اکنون نمی توان با قطعیت در خصوص آلوده بودن ذرت ها ابراز نظر کرد و باید منتظر نتیجه آزمایش ها و پایش ها بود که تا هفته آینده گزارش آن آماده می شود.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
شوخی؟ مردک مگه مردم با تو شوخی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار