افشاگر پیام‌های خصوصی «جف بیزوس» کیست؟
کد خبر: ۱۶۹۲۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 29    -    ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
بیزوس خود قبلاً به شکل تلویحی از دخالت سعودی ها در این ماجرا گفته بود که با انکار مقامات سعودی همراه بوده و اکنون مشخص شده که شاهزاده بن سلمان دستکم در انتشار پیام های متنی خصوصی بین بیزوس و سانچز دخالتی نداشته است. اتهامات به بن سلمان پس از آن مطرح شد که تیم تحقیقاتی منصوب شده توسط بیزوس به این نتیجه رسیدند که شاهزاده سعودی یک کد مخرب را در پیام رسان واتس اپ برای وی فرستاده که به هک شدن تلفن او انجامیده است.

افشاگر پیام‌های خصوصی «جف بیزوس» کیست؟«تابناک باتو» بعد از روزها گمانه زنی در مورد هک شدن تلفن همراه جف بیزوس توسط ولیعهد عربستان سعودی از طریق پیام رسان واتس اپ، اکنون مامورین فدرال در منهتن به این نتیجه دست یافته اند کهلورن سانچز، نامزد بیزوس، پیام های خصوصی و عاشقانه بین خود و بیزوس را در اختیار برادرش قرار داده و او نیز این پیام ها را با قیمتی قابل توجه به مجله National Enquirer فروخته است. بازرسان پرونده به اسناد متعددی در تایید این قضیه دست یافته اند که از آن میان می توان به یک پیام متنی به تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۸، که از گوش آیفون نامزد بیزوس برای برادرش مایکل سانچز ارسال شده و در آن پیام های متنی عاشقانه لورن و جف نیز وجود دارد.

در ماه های اخیر گمانه زنی های بسیاری در مورد چگونگی افشای روابط عاشقانه جف بیزوس و لورن سانچز و هک شدن تلفن همراه بیزوس وجود داشته است.

وال استریت ژورنال، صحت این ادعا و همچنین پرداخت ۲۰۰٫۰۰۰ دلار از جانب مجله منتشر کننده این پیام های متنی بحث برانگیز به برادر لورن سانچز را تایید کرده است. ماموران رسیدگی به پرونده در حال بررسی و تحقیق در مورد ماجرایی هستند که در آن ظاهراً مجله Enquirer با تهدید آقای بیزوس به انتشار تصاویر عریانش، قصد اخاذی از وی را داشته است. همچنین بخشی از این پرونده به بررسی ماجرای هک شدن تلفن همراه ثروتمندترین مرد جهان مربوط است که شایعه شده بود به دستور ولیعهد عربستان که از دوستان نزدیک بیزوس است انجام شده است.

افشاگر پیام‌های خصوصی «جف بیزوس» کیست؟

 سانچز در کنار مادر و برادرش

بیزوس خود قبلاً به شکل تلویحی از دخالت سعودی ها در این ماجرا گفته بود که با انکار مقامات سعودی همراه بوده و اکنون مشخص شده که شاهزاده بن سلمان دستکم در انتشار پیام های متنی خصوصی بین بیزوس و سانچز دخالتی نداشته است. اتهامات به بن سلمان پس از آن مطرح شد که تیم تحقیقاتی منصوب شده توسط بیزوس به این نتیجه رسیدند که شاهزاده سعودی یک کد مخرب را در پیام رسان واتس اپ برای وی فرستاده که به هک شدن تلفن او انجامیده است. تحقیقات فدرال اما نشان می دهد که مایکل سانچز عامل اصلی افشای رابطه پنهان موسس و مدیرعامل آمازون و خانم سانچز در دورانی بوده که هر کدام از این دو متاهل بوده اند.

در ماه های اخیر گمانه زنی های بسیاری در مورد چگونگی افشای روابط عاشقانه جف بیزوس و لورن سانچز و هک شدن تلفن همراه بیزوس وجود داشته است.

این در حالی است که مایکل سانچز هرگونه دخالت در این ماجرا را تکذیب کرده است. اما یکی از کارمندان مجله آمریکایی Enquirer اذعان کرده که مایکل سانچز در سپتامبر ۲۰۱۸ تمامی این پیام های متنی را در اختیار آن ها قرار داده است. سخنگوی مجله مذکور هر گونه دخالت طرف سومی- از جمله شاهزاده سعودی- در این ماجرا را تکذیب کرده است. مایکل سانچز در یک پیام ایمیلی گفته که این مجله دروغ هایش را به شکل آرام آرام منتشر کرده و تنها بخشی از واقعیت ماجرا را بیان می کند.

افشاگر پیام‌های خصوصی «جف بیزوس» کیست؟

در ژانویه ۲۰۱۹ بود که مجله مذکور از رابطه خارج از ازدواج جف بیزوس و لورن سانچز پرده برداشت. همان هفته بود که بیزوس در اقدامی غیرمنتظره جدایی خود از همسرش را اعلام کرده و از ان زمان به بعد با لورن سانچز رابطه عاطفی خود را علنی کرده است. علاوه بر پیام های متنی خصوصی بین این دو که توسط سانچز برای برادرش فرستاده شده است، یک عکس نیمه عریان از جف بیزوس نیز وجود دارد که توسط مایکل سانچز در اختیار مجله Enquirer قرار گرفته بود. بعد از افشای این رابطه، جف بیزوس و کارآگاه خصوصی که توسط وی استخدام شده بود اعلام کردند که ممکن است عربستان سعودی در افشای پیام های متنی خصوصی مدیرعامل آمازون دخالت داشته است.

در آن دوران تنها چند ماه از کشته شدن جمال خاشقچی به دست عوامل عربستان سعودی می گذشت. بیزوس در فوریه ۲۰۱۹ ادعا کرده بود مجله Enquirer  چنان از افشای رابطه اش با مقامات سعودی بیم داشته که کمپانی مادر مالک این مجله تهدید کرده که در صورت افشای روابط فوق، «سلفی زیر کمربندی» بیزوس را منتشر خواهد کرد. گاوین دی بکر که از طرف بیزوس مامور رسیدگی به این ماجرا شده بود در مارس ۲۰۱۹ در مقاله ای در مجله Daily Beast چنین نوشت: «بازرسان ما و چندین کارشناس دیگر با اطمینان بالا به این نتیجه رسیده اند که سعودی ها به تلفن بیزوس دسترسی داشته و اطلاعات شخصی او را بدست آورده اند».

در ماه های اخیر گمانه زنی های بسیاری در مورد چگونگی افشای روابط عاشقانه جف بیزوس و لورن سانچز و هک شدن تلفن همراه بیزوس وجود داشته است.

در طرف مقابل، وال استریت ژورنال از همان ابتدا سعی داشت که دخالت مایکل سانچز را در این ماجرا دنبال کند که به باور این مجله در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی، پیام ها و تصاویر شخصی رد و بدل شده بین بیزوس و خواهرش را در اختیار مجله Enquirer قرار داده است. مایکل سانچز که یک ایجنت هالیوودی است قبلاً ادعا کرده بود که بیزوس در بحبوحه ترس از اینکه رابطه وی با لورن سانچز برملا شود به او در ارتباطات رسانه ایش کمک کرده است. اگر چه تحقیقات فدرال در مورد اتهام تلاش برای اخاذی کمپانی مادر مجله Enquirer  از بیزوس در حال انجام است اما تیم حقوقی این پرونده هنوز کس یا ارگان خاصی را به طور رسمی متهم نکرده است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
1
1
حیف اون زن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
حقش بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار