سریال «فرار از زندان» ادامه پیدا می‌کند
کد خبر: ۱۶۸۴
تاریخ انتشار: 2015 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
پس از سال ها از به پایان رسیدن یکی از مهم ترین سریال های تاریخ تلویزیون آمریکا، سازندگانش تصمیم گرفته اند تا آن را بار دیگر و احتمالا برای آخرین بار ادامه دهند.

سریال «فرار از زندان» ادامه پیدا می‌کند

خیلی ها بعد از دیدن همکاری مجدد دومینیک پارسل و ونتوورث میلر، ستارگان سریال «فرار از زندان» در سریال ابر قهرمانی «فلش» شبکه سی دبلیو، یاد گذشته کردند و خاطراتشان از دیدن نخستین همکاری تلویزیونی این دو را از ذهن گذراندند. ظاهرا خالق و تهیه کننده «فرار از زندان» هم جزو همین دسته بودند. چرا که حالا تصمیم گرفته اند سریالشان را یک بار دیگر برای شبکه تلویزیونی فاکس آماده کنند.

«فرار از زندان» که ما بین سال های 2005 تا 2009 از تلویزیون آمریکا پخش شد بعد از 4 فصل به پایان رسید. اما مثل سریال های «24» و «پرونده های ایکس» که پس از اتمام هم مجددا بعد از چند سال با فصول جدید روی آنتن رفتند، «فرار از زندان» هم در پروسه بازگشت مجدد قرار دارد.
گزارش ها حالکی از آن است که فصل جدید همانند سریال «24: یک روز دیگر زندگی کن» است و احتمالا بیش از 12 قسمت نباشد. همین طور پیش بینی می شود داستانش هم به طور کامل در انتهای فصل به پایان برسد تا احتیاجی به ساخت فصول بعدی نباشد.

هنوز از زمان پخش این فصل جدید اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار