طرز تهیه‌ی سس چیلی؛ خوش‌طعم و خوش‌عطر
کد خبر: ۱۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: 2020 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
معمولا سسی که بیشتر ما‌ها همراه چیزایی مثل سیب زمینی سرخ شده یا پیتزا و … میخوریم همون سس گوجه فرنگی یا کچاب همیشگیه، اما در این مطلب میخوام طرز تهیه یه سس خوشمزه و خیلی راحت که در کمتر از ۵ دقیقه حاضر میشه رو بهتون یاد بدیم که با سس گوجه فرنگی درست میکنیم و خیلی خوش طعم و خوش عطره و مطمئنم بعد درست کردنش و میل کردنش حتما مشتریش میشین و همیشه برای کنار سیب زمینی سرخ شده یا پیتزا تهیه اش میکنین.

طرز تهیه‌ی سس چیلی؛ خوش‌طعم و خوش‌عطر«تابناک باتو» معمولا سسی که بیشتر ما‌ها همراه چیزایی مثل سیب زمینی سرخ شده یا پیتزا و … میخوریم همون سس گوجه فرنگی یا کچاب همیشگیه، اما در این مطلب میخوام طرز تهیه یه سس خوشمزه و خیلی راحت که در کمتر از ۵ دقیقه حاضر میشه رو بهتون یاد بدیم که با سس گوجه فرنگی درست میکنیم و خیلی خوش طعم و خوش عطره و مطمئنم بعد درست کردنش و میل کردنش حتما مشتریش میشین و همیشه برای کنار سیب زمینی سرخ شده یا پیتزا تهیه اش میکنین.

طرز تهیه‌ی سس چیلی؛ خوش‌طعم و خوش‌عطر

مواد لازم

۱ پیمانه سس گوجه فرنگی
۲ قاشق چایخوری ادویه چیلی (طرز تهیه ادویه چیلی رو میتونین در اینجا ببینین)
۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای
۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید یا قهوه‌ای
نمک به مقدار لازم

طرز تهیه

۱. طرز تهیه این سس خیلی راحت‌تر از چیزیه که فکرشو بکنین و فقط کافیه تا مواد اولیه رو تو خونه داشته باشین پس همه مواد بجز نمک رو داخل یه کاسه بریزین.

۲. حالا باید همه‌ی مواد رو خوب با یه قاشق مخلوط کنین تا سس یکنواخت بشه در این مرحله سس رو تست کنین و هر چقدر که احتیاج داره بهش نمک اضافه کنین. در صورتی که دوست ندارین سستون طعم ملس و رو به شیرینی داشته باشه میتونین مقدار شکر رو کمتر بریزین.

حالا سس شما آماده است و فقط کافیه برای دو الی سه ساعت داخل یخچال بذارینش تا آماده استفاده بشه. نوش جان.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار