زنی که هنرش ترمیم بال پروانه‌هاست+عکس
کد خبر: ۱۶۸۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 17    -    ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کتی بیش از ۱۴ سال است که با حشرات سروکار دارد و انواع حشرات زیبا و هنری را خرید و فروش می‌کند. دوره‌های حشره‌شناسی را گذرانده و عاشق حشرات وحشی است.

در سراسر جهان شاهد انواع کمک به موجودات زنده هستیم. برخی افراد خانه‌شان را پناهگاه حیوانات می‌کنند، برخی دیگر به گربه‌ها و سگ‌هایی که زخمی و بیمار شده اند کمک می‌کنند و حالا می‌خواهیم یک زن را معرفی کنیم که موفق شده چندین پیوند بال پروانه را انجام دهد. کتی ون‌بلاریکوم، به علت فعالیت در یک آزمایشگاه حشره‌شناسی به طور مرتب با پروانه‌ها سروکار دارد و سال‌هاست مشغول ترمیم و پیوند زدن بال‌های حشرات از جمله پروانه‌هاست.

زنی که هنرش ترمیم بال پروانه‌هاست+عکس

عملی ۵ دقیقه‌ای!
او صبورانه، متخصصانه، با دقت و هوشیاری و البته دانش لازم و عشقی که به این موجودات دارد، بال‌های شکسته آن‌ها را هرچه زیباتر و باشکوه‌تر ترمیم می‌کند و دوباره به زندگی و پرواز برمی‌گرداند. کتی می‌گوید: کل عمل پیوند بال حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد، چون نباید فشار زیادی به بال و خود پروانه وارد شود. باید سریع کار کنید و نهایت هوشیاری و دقت را داشته باشید

ضرورت به کار گرفتن خلاقیت
او سال‌ها با حشرات مرده و زنده کار کرده و به سازوکار بدنی آن‌ها آشناست. کتی بیش از ۱۴ سال است که با حشرات سروکار دارد و انواع حشرات زیبا و هنری را خرید و فروش می‌کند. دوره‌های حشره‌شناسی را گذرانده و عاشق حشرات وحشی است. او به کشف رفتار و شکل و رنگ این حشرات علاقه‌مند است و به گفته خودش گاهی اوقات در خواب آن‌ها را می‌بیند. نکته جالب درباره او، استفاده از خلاقیت در کارش است که باعث شده هم لذت بیشتری از فعالیت‌هایش ببرد و هم آدم موفق‌تری محسوب شود. عمل‌های پیوند بال پروانه توسط او به تازگی در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران روبه‌رو شده و ده‌ها هزار نفر توئیت‌های آن را لایک کردند و بیش از ۲۸ هزار کامنت گذاشتند.

یک پزشک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
4
5
شیر مادرت حلالت باشه

کار بسیار زیبا و نیکویی هست که به نظر من از صد سال نماز خواند و ده ها حج ثواب بیشتری دارد و قطعن کائنات در جایی پاداش این کار نیکو را خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار