دسیسه ۲ زن جاری برای گروگان گیری فامیلی
کد خبر: ۱۶۸۱۵۴
تاریخ انتشار: 2020 January 16    -    ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
دو زن که جاری هم بودند برای انتقام گیری از همسرانشان وبا کمک گرفتن از یک شاعر سناریوی یک آدم ربایی را کلید زدند.

اوایل امسال مرد ثروتمندی که توانسته بود از دام چند مامور قلابی فرار کند به اداره پلیس رفت و ادعا کرد که داخل خانه نشسته بودم که چند مرد در نقش ماموران امنیتی وارد خانه شدند. در شوک بودم که ماموران چطور وارد خانه ام شدند که مرا همراه خودشان بردند، اما پس از چند ساعت توانستم در فرصتی مناسب از دست آن‌ها فرار کنم.

تجسس‌های پلیسی
بدین ترتیب؛ ماموران به خانه مرد ثروتمند رفتند و با توجه به این که در‌های ورودی ساختمان تخریب نشده بود و مردان مامورنما به راحتی وارد خانه شده بودند ماموران به اهالی خانه مظنون شدند.

دسیسه ۲ زن
تیم پلیسی با تحقیقات و تجسس‌های میدانی احتمال دادند که همسر مرد ثروتمند در این پرونده آدم ربایی نقش داشته باشد و در این شاخه از تحقیقات، زن جوان هدف بازجویی قرار گرفت و در آخر لب به اعتراف گشود.

زن جوان در اعترافاتش گفت:مدتی بود با همسرم دچار اختلاف شده بودم و چندی قبل در فضای مجازی با یک شاعر آشنا شدم و درباره مشکلاتم با او صحبت کردم که او برنامه ریزی کرد که با دوستانش می‌توانند همسرم را سر عقل بیاورند.

وی افزود:، چون برادر شوهرم نیز آدم بدرفتاری بود ماجرا را با جاری‌ام درمیان گذاشتم که او نیز قبول کرد که همه ماجرا را به عهده مرد شاعر بگذاریم.

زن جوان گفت: مرد شاعر قرار بود در زمان اجرای نقشه اش نیز دست به سرقت بزند و پول‌ها را برای خودش بردارد، اما چند روز قبل از اجرای نقشه، برادر شوهرم بازداشت شد و نقشه ربودن برای شوهر من به اجرا در آمد.

بازداشت آدم ربایان
دیگر اعضای باند از طریق تماس تلفنی با گوشی موبایل همسر مرد گروگان به محل قرار کشانده شدند و همگی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

شاعر و دو جاری که می‌دیدند رازشان فاش شده است چاره‌ای جز اقرار ندیدند و گروگان گیری با انگیزه انتقام جویی را به گردن گرفتند و شاعر نیز پذیرفت برای کمک به دو زن در توطئه آدم ربایی شرکت داشته است.

در دادگاه
با صدور کیفرخواست برای آدم ربایان، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع و روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده برگزار شد.

در ابتدای جلسه دادگاه، مرد ثروتمند پشت تریبون قرار گرفت و به قضات دادگاه گفت: در خانه خوابیده بودم که ناگهان چند مرد وارد اتاق شدند و ادعا کردند از ماموران وزارت اطلاعات هستند و پس از دستبند زدن به دستانم مرا به یک خانه منتقل کردند و از آن جا به خانه دیگری بردند.

وی افزود: در این خانه دو برادر مسئول نگهداری از من بودند که یکی از آن‌ها همیشه با شمشیری که در دست داشت بالای سر من بود. چند ساعتی گذشت که یکی از برادر‌ها خوابید و مرد شمشیر به دست بالای سرم بود که زنگ خانه به صدا در آمد وقتی او به سمت در رفت و از من غافل شد، تصمیم گرفتم فرار کنم.

مرد پولدار ادامه داد: متوجه شدم مردی مواد فروش برای آن‌ها مواد مخدر آورده است که از این فرصت استفاده کردم و با پای برهنه توانستم از آن جا فرار کنم. همان ابتدا به اداره پلیس رفتم و آن‌ها را در جریان قرار دادم بعد که همراه پلیس به خانه مان رفتم متوجه شدم این مردان ۳۰ هزار دلار از خانه ام به سرقت برده اند.

مرد جوان گفت: من از همسرم و زن برادرم شکایتی ندارم، چون آن‌ها فریب این مردان را خورده اند. زن برادرم فکر می‌کرد این مردان ماموران اطلاعات هستند و می‌توانند برادرم را آزاد کنند و زنم نیز فکر می‌کرد این افراد خیر هستند و می‌خواهند مشکل بین من و همسرم را حل کنند، من هرچه در زندگی ام دارم متعلق به زنم است و نیازی نبود که بخواهد از من دزدی کند.

سپس مرد جوانی که ادعا می‌کرد، شاعر است به اتهام مشارکت در آدم ربایی و جعل عنوان و سرقت پشت تریبون دفاع قرار گرفت و گفت: من بی گناهم، من شاعر هستم، چندی قبل با همسر شاکی در اینستاگرام آشنا شدم و او درباره شعر‌های من اظهار نظر کرد و همین باعث آشنایی ما شد.

وی افزود: از زن جوان شنیدم که شوهرش او را کتک می‌زند، زن جوان می‌گفت که شوهرش دستانش را قپانی می‌بندد و داخل اتاق می‌اندازد و گاز اشک آور می‌زند، به همین دلیل از روی دلسوزی تصمیم گرفتم موضوع را حل کنم و با یکی از دوستانم که گفته بود قبلا مامور بوده است تماس گرفتم و درباره این موضوع با هم صحبت کردیم.

متهم ادامه داد: روز حادثه من داخل خودرو بودم و دوستم وارد خانه شد و همراه مرد ثروتمند بیرون آمدند و قرار بود من با مرد جوان صحبت کنم و اصلا بحث آدم ربایی نبود و حتی از ماجرای سرقت پول‌ها هم بی اطلاعم و به من ربطی ندارد.

مرد جوان همچنین اتهام تحصیل ۵۰۰ دلار و ۱۰ میلیون تومان پول نامشروع را رد کرد.

دومین متهم پرونده که متهم به تحصیل ۱۱۴ میلیون تومان پول نقد و ۶۰۰ دلار و مشارکت در آدم ربایی بود درجایگاه قرار گرفت و گفت: من نمی‌دانستم افرادی که با من هستند مامور نیستند و، چون به پول نیاز داشتم با آن‌ها رفتم وهیچ نقشی در آدم ربایی نداشتم.

بنا به این گزارش، در ادامه جلسه دادگاه دو جاری درجایگاه قرار گرفتند و ادعا‌های خود را مطرح کردند که قضات شعبه ۷ د ادگاه کیفری برای صدور حکم وارد شور شدند و به زودی حکم این متهمان اعلام می‌شود.

روزنامه خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار