قتل برادرزن توسط داماد در فسا
کد خبر: ۱۶۷۹۴۴
تاریخ انتشار: 2020 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در شرق استان فارس، قتل یک مرد 43 ساله توسط شوهرخواهر 29 ساله‌اش را در این شهرستان تایید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در شرق استان فارس، قتل یک مرد 43 ساله توسط شوهرخواهر 29 ساله‌اش را در این شهرستان تایید کرد.

سرهنگ فرج رستمی در خصوص جزئیات پرونده قتل برادرزن توسط داماد جوان در فسا، گفت: پلیس از طریق مرکز فوریت‌های 110 در جریان وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان فسا (امامزاده اسماعیل) مطلع شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد اطلاع از این حادثه، تحقیقات شروع و مشخص شد که قاتل، همسر خواهر مقتول، علت قتل اختلافات خانوادگی و آلت قتاله اسلحه ساچمه زنی بوده است.

رستمی گفت: کارگاهان پلیس آگاهی فسا با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل(ع)، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری متهم در کمتر از 24 ساعت بعد از وقوع قتل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به کشف آلت قتاله، خاطرنشان کرد: نداشتن مهارت در کنترل خشم، عامل وقوع قتل در بسیاری از درگیری‌ها به شمار می‌رود؛ موضوعی که صدمات جبران ناپذیری را به طرفین درگیری وارد می‌کند.

رستمی لزوم بهره‌گیری از مشورت و تجربه ریش سفیدان برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی و تمرین صبوری و سعه صدر، تاکید کرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار