قیمت اجاره آپارتمان‌های لوکس در مناطق شمالی پایتخت
کد خبر: ۱۶۷۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
املاک فوق لوکس آپارتمان یا ویلایی هستند که در گران‌ترین مناطق تهران واقع شده‌اند و اغلب سن بنای تا ۱۰ سال ساخت دارند.

دو گروه از آپارتمان‌های لوکس‌متراژ با مساحت بیش از ۱۵۰ مترمربع در بازار اجاره‌بها فایل شده‌اند که دامنه قیمت هر یک با دیگری متفاوت است.

یک دسته از آپارتمان‌های لوکس‌متراژ در بازار مسکن، املاک فوق لوکس اعم از آپارتمانی یا ویلایی هستند که در گران‌ترین مناطق تهران واقع شده‌اند و اغلب سن بنای تا ۱۰ سال ساخت دارند. این آپارتمان‌ها در مناطق یک، سه و بخش‌هایی از منطقه ۲ تهران عمدتا حول و حوش مترمربعی ۱۰۰ هزار تومان فایل شده‌اند که البته کمتر از نیمی از این اجاره‌بها به «ودیعه» تبدیل شده است.

به‌عنوان مثال آپارتمان ۵۳۵ مترمربعی واقع در زعفرانیه با رهن ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۴۰ میلیون تومان فایل شده است. همچنین آپارتمان ۳۰۰ مترمربعی دیگری واقع در جردن به بهای رهن ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۱۸ میلیونی فایل شده است که اگر با فرمول رایج هر یک میلیون تومان ودیعه، معادل ۳۰ هزار تومان اجاره ماهانه، این ودیعه نیز به اجاره تبدیل شود، مشخص می‌شود برای اجاره هر مترمربع از آپارتمان‌های مذکور ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان اجاره‌بها پرداخت می‌شود.

اما دسته دوم از آپارتمان‌های لوکس‌متراژ، تنها برخورداری از بیش از ۳ اتاق خواب را از ویژگی‌های املاک لوکس به همراه دارند و امکاناتی همچون شوتینگ، روف‌گاردن، پارکینگ‌های متعدد، پارکینگ خودرو و آسانسور داخل واحد در این آپارتمان‌ها مشاهده نمی‌شود.

با این حال این املاک که اغلب ویلایی و دو یا سه طبقه هستند و برخی به شکل «دربست» و برخی به شکل «واحدی» در اختیار مستاجر قرار می‌گیرند نیز با توجه به موقعیت قرارگیری و برخورداری از امکاناتی همچون مشاعات و فضای سبز مشجر، گزینه‌های مطلوبی برای طالبان سکونت در آپارتمان‌های لوکس‌متراژ هستند.

قیمت اجاره هر مترمربع از این آپارتمان‌ها که اغلب بیش از ۲۰ سال ساخت، اما بازسازی شده هستند، عموما ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است که البته قیمت‌های بالاتر و پایین‌تر از این ارقام نیز با توجه به موقعیت ملک و دیگر ویژگی‌ها و امکانات آن، در فایل‌ها دیده می‌شود.

قیمت اجاره آپارتمان‌های لوکس در مناطق شمالی پایتخت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
1
اختلاف طبقاتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عمرا.به شدت تکذیب میشود.به شدت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
1
توی این شرایط هم دست از نشان دادن این فقر و فاصله طبقاتی که باعث بی اعتمادی عمیق ملت به نظام شده است هم دست بر نمیدارید؟؟؟؟ملت ما هر چه میکشند از دست این اشراف بی غم و شمع به دست برای روشن کردن مقابل سفارتخانه های اجنبی میباشد در هر شکل و طبقه و شغلو رسته ای که میخواهند باشند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار