مراکز معتبر کاشت مو و ابرو در تهران
کد خبر: ۱۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: 2020 January 11    -    ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کاشت مو یک روش زیبایی است که روی آقایان (و گهگاهی در خانم‌ها) انجام می‌شود که ریزش مو یا قسمت‌های طاس قابل توجهی در سر دارند و دیگر مو درآن رشد نمی‌کند. در مردان، ریزش مو و طاسی بیشتر به دلیل عوامل ژنتیکی (تمایل به آن در خانواده ها) و سن افزایش می‌یابد.

مراکز معتبر کاشت مو و ابرو در تهران

کاشت مو یک روش جراحی است که برای درمان طاسی یا ریزش مو استفاده می شود. به طور معمول ، تکه های کوچک پوست سر از قسمت پشت و طرفین سر برداشته می شود و در قسمت های طاس در قسمت جلویی و بالای سر کاشته می شود.

هدف از کاشت مو

کاشت مو یک روش زیبایی است که بر روی آقایان (و گهگاهی در خانمها) انجام می شود که ریزش مو یا قسمت های طاس قابل توجهی در سر دارند و دیگر مو درآن رشد نمی کند. در مردان ، ریزش مو و طاسی بیشتر به دلیل عوامل ژنتیکی (تمایل به آن در خانواده ها) و سن افزایش می یابد. طاسی مردانه  که در آن مو به تدریج از سمت پیشانی  شروع به ریختن می کند  معمول ترین نوع طاسی است. مردان همچنین ممکن است نازک شدن تدریجی مو را در تاج یا بسیار بالای جمجمه تجربه کنند.

مراکز معتبر کاشت مو و ابرو در تهران

برای خانم ها ریزش مو بیشتر به دلیل تغییرات هورمونی است و به احتمال زیاد باعث ریزش مو از کل سر می شود. سالانه 50000 مرد کاشت مو انجام می دهند. از سوی دیگر کاشت مو می تواند برای جایگزینی موهای از دست رفته در اثر سوختگی ، آسیب دیدگی یا بیماری های پوست سر انجام شود.

اقدامات احتیاطی جهت انجام کاشت مو

اگرچه کاشت مو روشی نسبتاً ساده است، اما برخی از خطرات با هر نوع جراحی همراه است. آگاهی پزشک در مورد هرگونه دارویی که در حال حاضر استفاده می کنید و در مورد واکنش های آلرژیک قبلی به داروها یا داروهای بیهوشی لازم است. بیماران مبتلا به اختلالات لخته شدن خون نیز باید قبل از انجام عمل به پزشک خود اطلاع دهند. البته نگران نباشید، زیر کلینیک رز و دکتر رضا روحانی با پیشرفته ترین امکانات و کادر پزشکی تمامی جوانب احتیاط را رعایت می کنند.

شرح کاشت مو

عمل جراحی کاشت مو توسط کلینیک رز و دکتر رضا روحانی انجام می شود. هر جراحی دو تا سه ساعت طول می کشد که طی آن تقریباً 250 پیوند انجام می شود. یک مرد نسبتاً طاس ممکن است به حداکثر 1000 گرافت نیاز داشته باشد تا بتواند از یک منطقه طاس خوبی برخوردار باشد ، بنابراین معمولاً یک سری از جراحی هایی که سه تا چهار ماه با هم فاصله دارند ، لازم است.

مراکز معتبر کاشت مو و ابرو در تهران

فقط ممکن است بیمار در طول عمل بیدار شود و فقط داروی بی حسی موضعی اعمال شده برای بی حس کردن قسمت های پوست سر باشد. ممکن است به برخی از بیماران دارویی برای آرامش بدن داده شود یا ممکن است داروی بیهوشی به شما داده شود تا آنها را بخوابد.

رایج ترین روش پیوند از یک نوار نازک مو و پوست سر از پشت سر استفاده می کند. این نوار به توده های کوچکتر از پنج یا شش مو بریده می شود. برشهای ریز در ناحیه طاس پوست سر ایجاد شده و یک توده در هر شکاف کاشته می شود. پزشک که عمل جراحی را انجام می دهد ، سعی دارد موی طبیعی شما را در پیشانی بازآفرینی کند. می توان از مینی گراش ، میکروگراف و یا کاشت فولیکول های مو برای پر کردن محل های کاشت استفاده کرد.

بیمه درمانی هزینه کاشت مو را که به دلایل زیبایی انجام می شود ، نمی پردازد. بیمه ممکن است برای اصلاح ریزش مو به دلیل تصادف ، سوختگی یا بیماری ، عمل جراحی تعویض مو را بپردازد. مهم است که در مورد نتیجه نهایی پیوند مو چقدر واقع بینانه عمل کنیم. این روش موهای جدید ایجاد نمی کند ، بلکه به سادگی موهایی را که بیمار هنوز دارد مجدداً توزیع می کند. برخی تحقیقات انجام شده است که در آن موهای قفسه سینه به پوست سر طالبان منتقل شده است ، اما این روش بطور گسترده ای انجام نمی شود.

آمادگی برای کاشت مو

یافتن یک جراح محترم ، تثبیت شده با تجربه و بحث در مورد نتایج مورد انتظار قبل از جراحی بسیار مهم است. ممکن است بیمار برای بررسی مشکلات خونریزی یا لخته شدن به آزمایش خون نیاز داشته باشد و ممکن است از شما خواسته شود قبل از عمل از محصولات آسپیرین استفاده نکنید. نوع بیهوشی مورد استفاده بستگی به این دارد که عمل جراحی چقدر گسترده و کجا انجام خواهد شد. در طول عمل ممکن است بیمار از خواب بیدارشود ، اما ممکن است برای آرامش به آنها دارو داده شود. یک داروی بیهوشی موضعی در محل های جراحی به پوست تزریق می شود.

مراقبت های بعد از کاشت مو

ممکن است نیاز باشد مح ل کاشت مو به مدت یک شب بانداژ شود. بیمار می تواند به فعالیتهای عادی بپردازد. با این حال ، باید از فعالیت های شدید در چند روز اول پس از عمل اجتناب شود. ممکن است تورم ، کبودی ، سردرد و ناراحتی در ناحیه پیوند و اطراف چشم ایجاد شود. این علائم معمولاً با یک داروی ضد درد ملایم مانند آسپرین قابل کنترل است.

نتایج کاشت مو

موهای پیوند شده طی چند هفته از بین می روند ، با این حال ، موهای جدید طی حدود سه ماه شروع به رشد می کنند. میزان طبیعی رشد مو در حدود (5-13 میلی متر) در هر ماه در حدود 0.25-0.5 است.

شرایط مهم جهت کاشت مو

داروهای بیهوشی نیز ممکن است از طریق دهان وارد بدن شما شوند ، یا به داخل ورید یا عضله تزریق شود تا بیمار آرام شود یا بیهوش شود.

فولیکول مو  یک تورفتگی لوله مانند در پوست هست که موها از آن رشد می کنند.

عوارض کاشت مو

عوارض عمده در نتیجه کاشت مو بسیار نادر است. گاهی اوقات، بیمار ممکن است با تاخیر در بهبود، عفونت، جای زخم یا رد پیوند مشکل داشته باشد. اما این غیر معمول است.

تشابهات کاشت مو و کاشت ابرو

ابرو یکی از مهمترین ویژگی های صورت است که چهره را شکل می دهد. عمل کاشت ابرو با روشهای مدرن پیوند مو مانند FUE و DHI با موفقیت انجام شده است. پیوند ابرو Fue بسیار حساس تر از کاشت مو است اما این یک عمل کوتاه مدت است. روش های کاشت ابرو و روش های کاشت مو ویژگی های مشابهی دارند.

مراکز معتبر کاشت مو و ابرو در تهران

پیوند ابرو FUE با ریشه های موی گرفته شده از ناحیه زیر بینی انجام می شود. فولیکول های مو که از محل اهدا کننده به روش FUE جمع آوری می شوند از نظر زیبایی شناسی تشکیل شده و در یک منطقه از پیش تعیین شده برای شکل ابرو کاشته می شوند. مدت زمان عمل نیز کوتاه است زیرا تعداد کمی پیوند درعمل کاشت ابرو لازم است. عمل کاشت ابروحدود 1-2 ساعت طول می کشد.

بیمار می تواند پس از کاشت ابرو Fue به خانه برگردد. برای یک پیوند متوسط ​​ابرو ، بین 100 تا 700 پیوند قابل کاشت است. اگر کیفیت گرافت ها بالا باشد، تعداد پیوندها کاهش می یابد و می توان عملیات کاشت ابرو را را در مدت زمان کوتاه تکمیل کرد. از آنجا که کاشت ابرو محدود به یک ناحیه کوچک است، روند بهبودی نیز بسیار سریع انجام می شود.

کلینیک  رز و دکتر رضا روحانی در مشاوره اولیه با هر مشتری همکاری می کند تا ابعاد مناسب ابعاد صورت آنها را مشخص کند. شکل و قوس ابرو جدید خطوط طبیعی صورت را تکمیل می کند. مانند تمام درمان های FUE ، کاشت ابرو با این روش بسیاربدون درد است ، با بی حسی موضعی برای رفع هرگونه ناراحتی بعد از عمل انجام می شود.

بیماران پس از کاشت ابرو از نتایج خیلی سریعی بهره مند می شوند، اگرچه شکل کامل تا یک سال پس از درمان کاملاً قابل مشاهده نخواهد بود. ریزش دردو هفته اول پس از انجام این روند شایع است زیرا موها مراحل رشد طبیعی خود را طی می کنند.

تزریق چربی در کلینیک زیبایی رز

تزریق چربی که اغلب به عنوان تزریق صورت نیز شناخته می شود، می تواند روشی مؤثر برای کاهش چین و چروک، کاهش آکنه و بازیابی مجدد ظاهری جوان‌تر باشد. با تزریق چربی برداشت شده از بدن خودتان، جراحان زیبایی در مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک حجم صورت شما را بیشتر می‌کنند. از دیگر قابلیت‌های تزریق چربی می‌توان به پر شدن چین‌های عمیق اشاره کرد.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو و ابرو می‌توانید با مشاورین کلینیک کاشت مو و ابرو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02144067005 در ارتباط باشید و هچنین از طریق پیام رسان واتس‌اپ به شماره 09104440228 تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار