جزییات سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام+عکس
کد خبر: ۱۶۷۳۱۸
تاریخ انتشار: 2020 January 08    -    ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

اخبار اولیه حاکی است؛ این هواپیما که عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بوده است 170مسافر و خدمه داشته است.

به گفته مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل سقوط این هواپیما در محدوده شاهد و پرندک اعزام شده است.

احتمال زنده‌بودن سرنشینان هواپیمای اوکراینی وجود ندارد

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراین گفت:‌ بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما وجود ندارد.

مرتضی سلیمی اظهار کرد: حوالی ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه سقوط این هواپیما به جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر این موضوع که بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما نیست گفت: امداد و نجات ادامه دارد. ۶۰ تیم عملیات و دو بالگرد از تهران اعزام شده‌اند.

ساعتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

براساس گزارش خبرنگار ایسنا، محل دقیق سقوط این هواپیما در پارکی در محمودآباد شهریار بوده است.

تصاویری از محل سقوط هواپیمای اکراینی و عملیات جست‌وجو و نجات امدادگران هلال‌احمر

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام

تعداد دقیق مسافران و خدمه هواپیمای سقوط کرده اوکراینی مشخص شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که بر اساس گزارش دقیق اولیه سانحه سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه سوار این هواپیما شده بودند.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: هواپیمای ۷۳۷، ۱۲ و ۶ دقیقه صبح امروز فرودگاه امام را ترک کرده بود و دقیقا بعد از ۶ دقیقه پرواز بین شهریار و پرند دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

وی افزود: بر اساس گزارش دقیق تعداد ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه در این هواپیما بوده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت بروز این سانحه سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی گفت: هنوز چیزی به صورت دقیق مشخص نیست و به محض به دست آمدن علت بروز این سانحه آن را اعلام خواهیم کرد.

بخشی از قطعات هواپیمای اوکراین سقوط کرده در نزدیکی تهران

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام

قطعاتی از هواپیمای سانحه‌دیده اوکراینی در تهران

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار