فال روزانه ۱۶/ ۱۰/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: 2020 January 06    -    ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با ایده‌های جدید و نوآورانه شروع خواهید کرد و در این سال اطرافیان از شنیدن ایده‌های مبتکرانه شما شگفت‌زده خواهند شد. در سالی که در پیش‌رو دارید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید و همان‌گونه که انتظار دارید نظرهای شما را قبول کنند، شما هم به نظرات دیگران احترام بگذارید. ما‌ه‌های دی، بهمن و اسفند که با تولد شما شروع می‌شود، ماه‌های دشواری به لحاظ کاری برای شما خواهند بود و در این ماه‌ها شبانه‌روز کار کنید و لحظه‌ای دست از تلاش برندارید. مطمئن باشید تلاش شما بی‌نتیجه نخواهد بود و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده زحمت‌های شما به بار می‌نشیند، اما از این زحمت‌ها به خودتان مغرور نشوید و با پشتکار بیشتر، به فکر دستاوردهای بیشتری باشید. مهر و آبان سال آینده بهترین ماه‌های سال تولد شما هستند. در این ماه‌ها کارهای شما روال منظمی پیدا می‌کند و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با کار و تلاش به پیش ببرید و این سال را به نمونه‌ای از پرثمره‌ترین سال‌های زندگی خود تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده است، اما قصد ندارید این دلخوری را خاتمه دهید و برای آشتی قدم پیش نمی‌گذارید. فراموش نکنید بخشش از بزرگان است و قبل از ریشه‌دار شدن این دلخوری، پا پیش بگذارید و ناراحتی که بوجود آمده را از دل ایشان بیرون کنید. نقشه‌های زیادی برای پیشرفت‌ و موفقیت کشیده‌اید، اما ثباتی برای اجرای این نقشه‌‌ها ندارید، امروز تکلیف‌تان را با خودتان روشن کنید و به جای تعویق انداختن نقشه‌هایی که برای زندگی‌ کشیده‌اید، از همین امروز آستین بالا بزنید و با به پایان رساندن این نقشه‌‌ها، طعم شیرین موفقیت و پیروزی را تجربه کنید. به لحاظ کاری روز شلوغی را شروع کرده‌اید و فرصتی برای سرخاراندن ندارید، از طرف دیگر به خودتان قول داده بودید که امروز فرصتی را با خودتان خلوت کنید. این وعده عملی نخواهد شد و به جای نگرانی برای اوقات فراغتی که از دست می‌دهید، به فکر انجام تمام‌و‌کمال کارها باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می‌کنید پول و ثروت از شما فراری است و به رغم تلاشی که در زندگی دارید، دست‌تان همیشه خالی است. فراموش نکنید که راز ثروت در پس‌انداز و صرفه‌جویی نهفته است و از امروز با کنار گذاشتن قسمتی از درآمدتان، آینده‌ای روشن با ثبات مالی برای خودتان رقم بزنید. امروز خبر فرخنده‌ای از یکی آشنایان که در غربت زندگی می‌کند به دست شما خواهد رسید. این خبر پیغامی خوشحال کننده را به دنبال دارد، این پیغام را با اهل منزل به اشتراک بگذارید و آنها را در شادی‌تان سهیم کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری ناراحت‌کننده انجام می‌دهد و حسابی از دست ایشان دلخور خواهید شد. این رفتار را جدی نگیرید و فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است. امروز با افراد سرشناسی ملاقات خواهید کرد، ملاقات شما با این افراد، ایده‌های خلاقانه‌ای را در ذهن شما تداعی می‌کند. این ایده‌ها را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که دستاوردی چشمگیر را برای شما به ارمغان می‌آورند. امروز صبح با ناراحتی و نگرانی از خواب بلند شده‌اید و روز پر از اضطرابی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید روزتان با استرس و ناراحتی به پایان برسد و این نگرانی‌ها را با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و بار غصه‌تان را سبک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان احساس می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق شما است و این روحیه روز شما را می‌سازد و شب و روزی عاشقانه را در کنار هم سپری خواهید کرد. مدتی است که پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این فرد بدهی‌اش را به شما می‌پردازد و مشکلات مالی‌تان حل می‌شود. در محل کار یا منزل با یکی از همکاران یا همسایه‌ها رقابت و چشم‌و‌هم‌چشمی دارید و این رفتار، امروز موجبات نگرانی شما را فراهم کرده است. فراموش نکنید که کسی از چشم‌و‌هم‌چشمی به جایی نرسیده است و رقابت‌های بی‌نتیجه و نگران‌کننده را کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن‌تان از فکرهای نگران‌کننده پر شده است و امروز اصلاً حوصله کار ندارید، در چنین روزهایی بهتر است کاری انجام دهید که انجام این کار ذهن‌و‌روح‌تان را آزاد کند و دغدغه‌های زندگی را فراموش کنید. مشکلی در میان اعضای خانواده ایجاد شده و از شما درخواست کمک دارند، به رغم اینکه نمی‌خواهید در رابطه میان اعضای خانواده دخالت کنید، آستین‌تان را بالا بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای رفع مشکل اعضای خانواده انجام دهید. به لحاظ شغلی از وضعیتی که دارید راضی نیستید و دنبال کار و حرفه‌ای جدید و متفاوت می‌گردید. گشتن دنبال شغل جدید را همین امروز شروع کنید و مطمئن باشید شغلی مناسب و پردرآمد انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که شما را در غم و شادی دوست دارد و در لحظه‌های سخت زندگی هرگز ترک‌تان نخواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

رویکردی مثبت به زندگی دارید و همیشه خوبی‌های زندگی را می‌بینید. این رویکرد امروز در حل مشکلات به کمک شما خواهد آمد. پولی از فردی که احتمالاً یکی از اعضای فامیل است، قرض کرده‌اید و تصمیم ندارید به این زودی پول ایشان را بازپس دهید. اما پیشنهاد می‌کنیم همین امروز به فکر پرداخت این پول باشید، چرا که فردی که از ایشان پول قرض‌ کرده‌اید، انتظار دارد هرچه سریع‌تر دِین‌تان را به ایشان ادا کنید. مهمانی بزرگی را ترتیب داده‌اید و تمام دوستان و آشنایان به مهمانی شما دعوت هستند، این مهمانی به خوبی و خوشی برگزار می‌شود و حسابی به شما و اطرافیان خوش خواهد گذشت. سفری کاری و غیرمنتظره را در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما به لحاظ کاری دستاوردهای خوبی در این سفر انتظار شما را می‌کشد. از هر فرصتی برای شایعه‌پراکنی استفاده می‌کنید و حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود. این رویکرد چیزی به غیر از سرافکندگی به دنبال ندارد و همین امروز تصمیم بگیرید که کاری به کار زندگی مردم نداشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ایده‌های نوآورانه‌ای در سر دارید اما اهمیتی به این ایده‌ها نمی‌دهید و تاکنون به رویاهای‌تان جامه عمل نپوشانده‌اید. امروز زمان خوبی است که یکی از مهم‌ترین ایده‌های خود را اجرایی کنید و مطمئن باشید انجام این ایده، سودسرشاری را نصیب شما خواهد کرد. یکی از اطرافیان که احتمالاً از اعضای نزدیک خانواده است، در کارهای مالی شما دخالت می‌کند و به همین دلیل ثبات مالی ندارید. دست این فرد را از اختیارات مالی خود کوتاه کنید و عنان مال خود را در اختیار بگیرید. در محل کار یا منزل با مشکلی برخورد کرده‌اید و هرچقدر تلاش می‌کنید قادر به حل آن نیستید. در چنین شرایطی روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید و برای حل این مشکل از دوستی متخصص و ماهر، کمک بگیرید. روز فوق‌العاده‌‌ای را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری خواهید کرد و خاطره این روز همیشه در ذهن‌‌تان ماندگار می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز پرحادثه‌ای انتظار شما را می‌کشد و اگر مواظب اطراف خود نباشید، احتمالاً گرفتار حادثه‌ای می‌شوید و آسیب می‌بینید. امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، اما از آنجایی که قرضی از کسی گرفته‌اید، این پول را باید به قسط‌و‌قرض‌ها اختصاص دهید. احساس می‌کنید یکی از اطرافیان در منزل یا محل کار، بد شما را می‌خواهد و حاضر نیست حتی یک آب خوش از گلو‌ی‌تان پایین برود، امروز همین فرد رفتاری پسندیده انجام می‌دهد و متوجه می‌شوید که این فرد، خیرخواه شما است و تاکنون از رفتاری‌های ایشان سوء‌برداشت کرده‌اید. به لحاظ فکری ذهنی آشفته و نگران دارید،‌ امروز با فردی سالک و عابد روبرو خواهید شد، آشفتگی ذهنی خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان برای رسیدن به آرامش، راهنمایی بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قدر چیزهای خوش زندگی خود را نمی‌دانید و همیشه برای نداشته‌های‌تان غصه می‌خورید، این روحیه شما را از درون آزار می‌دهد و به جای اینکه به نداشته‌های‌تان فکر کنید، به دستاوردهایی که تاکنون داشته‌اید بیاندیشید و به فکر دستیابی به دستاوردهای بیشتری باشید. وضعیت مالی خوبی ندارید و پولی پس‌انداز نکرده‌اید، اما غم به دل‌ خود راه ندهید چرا که این شرایط ماندگار نخواهد بود و اوضاع مالی‌تان از چیزی که هست، بهتر خواهد شد. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های دیگران می‌دهید و این رویکرد شما را نه تنها از رسیدن به موفقیت باز داشته، بلکه جلوی انجام کارهای معمولی شما را گرفته و همیشه کوهی از کارهای انجام‌نشده دارید. این روحیه را تغییر دهید و در کنار اهمیت به نیازهای اطرافیان، جای خاصی برای کارهای خودتان باز کنید و اجازه ندهید کارها عقب بیافتد. قرار است در نمایشگاه یا مراسمی شرکت کنید و محصولات تجاری خود را به دیگران معرفی نمایید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید شرکت در این مراسم، موقعیت تجاری شما را بهبود می‌بخشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ ويژه‌ای برای شما کنار گذاشته است و امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌‌ای زورگویانه دارید و دیگران را مجبور می‌کنید کارهای شما را انجام دهند. کاملاً مشخص است که با این روحیه کار به جایی نخواهید برد و دوستان و آشنایان روزبه‌روز از شما فاصله خواهند گرفت، در نتیجه به جای زورگویی، محبت پیشه کنید و در کنار اینکه به دیگران برای انجام کارها کمک می‌کنید، از آنها برای بازکردن گره‌های زندگی خود کمک بگیرید. موقعیت مالی وسوسه‌برانگیزی در پیش‌روی شما قرار دارد، این موقعیت به رغم اینکه سودآور به نظر می‌رسد، اما در نهایت سرمایه‌تان را به باد خواهد داد. در نتیجه دندان طمع را بکشید و بی‌گدار به آب نزنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز عشقی پرحرارت را تجربه خواهید کرد، این عشق در نگاه اول هیجان‌انگیز و آتشین به نظر می‌رسد، اما احتمال زیادی وجود دارد که آتش عشق‌تان در آینده‌ای نزدیک خاکستر شود. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها مشاجره‌ای ایجاد شده است و این مشاجره زمینه دلخوری میان شما و این فرد را فراهم کرده. امروز این فرد با شما از در آشتی و دوستی وارد می‌شود، در نتیجه شما هم طوری رفتار کنید که دلخوری از این فرد به دل ندارید و گذشته‌ها گذشته است.

فـال روزانـه - Daily Omen

به خودتان وعده داده‌اید که در دوره ورزشی یا آموزشی شرکت کنید، امروز زمان خوبی است که به عهدتان وفا کنید و با شرکت در کلاس‌های ورزشی یا آموزشی، به فکر بهینه‌سازی جسم‌و‌روح‌تان باشید. یکی از اعضای نزدیک خانواده در بستر بیماری گرفتار شده و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده است. دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که عزیزی که در بستر افتاده، به‌زودی بهبودی حاصل می‌کند و از بستر بیماری بلند خواهد شد. مدتی است که می‌خواهید با یکی از دوستان قدیمی یا همکاران گپ‌و‌گفتی داشته باشید، اما زمان مناسبی دست نمی‌دهد، امروز این شرایط مهیا خواهد شد و با این رفیق قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. تصمیمی مهم را باید اتخاذ نمایید و برای این تصمیم‌گیری مردد هستید، در چنین شرایطی عجله را کنار بگذارید و پس از بررسی تمامی جوانب امر، تصمیمی بگیرید که به صلاح شما و اعضای خانواده باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دستاوردهای زیادی در زندگی داشته‌اید و این موفقیت‌ها اعتماد‌به‌نفس شما را در زندگی افزایش داده است، اما از این دستاوردها به خود مغرور نشوید و با افتادگی و فروتنی، به فکر موفقیت‌های بیشتری باشید. به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارید و اگر مواظب دخل‌و‌خرج‌تان نباشید، در آینده قطعاً با مشکلات مالی جدی روبرو خواهید شد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان حال‌و‌حوصله چندانی ندارد، در نتیجه بیش‌از‌حد سربه‌سر ایشان نگذارید و اجازه دهید امروز را به حال خودش باشد. انسان زحمت‌کش و تلاش‌گری هستید و امروز اطرافیان در محل کار یا منزل، متوجه این روحیه شما می‌شوند و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. فردی سعی می‌کند میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه دیر شود این فرد را پیدا کنید و اجازه ندهید رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان تیره و تار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان بسیار احساساتی هستید و با کوچکترین برخوردی، ناراحت می‌شوید، امروز زمانی خوبی است که به فکر اصلاح این روحیه باشید و با نگاهی جدی به حل مشکلات، به اطرافیان ثابت کنید که اجازه نمی‌دهید بازیچه برخوردهای سطحی و ناراحت‌کننده شوید. امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، اما این پول کفاف هزینه‌های زندگی‌تان را نمی‌کند و مجبور هستید، قسمت بیشتر آن را صرف خرج‌های زندگی نمایید. آن‌گونه که باید و شاید برای بودن در کنار اعضای خانواده وقت نمی‌گذارید و این روحیه اهل منزل را حسابی از شما دلخور کرده است. امروز دست اعضای خانواده را بگیرید و با گردشی در شهر، روزهایی که در کنار آنها نبوده‌اید را جبران کنید. در انجام کارها تمرکز ندارید و کارها را سرسری و سطحی انجام می‌دهید، دلیل چنین وضعیتی، نداشتن تمرکز است و مطمئن باشید با تمرکز بیشتر، کارها را به گونه‌ای انجام می‌دهید که مو لای درز کارهای شما نرود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار