کدام میوه‌ها گرانتر شدند؟
کد خبر: ۱۶۶۷۴۳
تاریخ انتشار: 2020 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
نرخ مصوب سه نوع میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که ملاک قیمت گذاری در سطح خرده فروشی به حساب می‌آید، ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان ظرف چهار روز افزایش یافت

نرخ مصوب سه نوع میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که ملاک قیمت گذاری در سطح خرده فروشی به حساب می‌آید، ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان ظرف چهار روز افزایش یافت.

قیمت هر کیلوگرم پیاز قرمز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و به صورت عمده ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و پیاز زرد ۲ هزار و۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان به فروش میرسد.

قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی تازه ۴ تا ۷ هزار تومان، سیب‌زمینی هزار و ۷۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان، سبزی خوردن ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومانو سبزی جور ۲ تا ۴ هزار تومان است.

بنابراین گزارش هر کیلوگرم انار نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ۵ تا ۹ هزار تومان، انار دماوندی ۷ تا ۱۱ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۷ تا ۹ هزار تومان، خرمالوی شمال ۳ تا ۵ هزار تومان و خرمالوی کن ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

هر کیلوگرم کیوی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۹ هزار تومان، خیار رسمی ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای ۳.۵ تا ۶ هزار تومان، سیب زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار تومان و سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم موز ۱۱ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی انشو ۴ هزار تومان تا ۷ هزار تومان، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان و لیموشیرین ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بنابراین گزرش نرخ مصوب سه میوه و صیفی موز، پیاز زرد و سبزی خوردن به ترتیب ۵۰۰ تومان، ۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم در مقایسه با چند روز گذشته( پنجم تا هشتم دی ماه) افزایش یافته است.

بنابراین گزارش نرخ‌های یادشده ملاک نرخ‌گذاری انواع میوه در تهران است و این محصولات در سطح خرده‌فروشی می‌تواند حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار