فال روزانه ۰۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: 2019 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان مبارک، در سال‌های گذشته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده‌اید اما سالی که با تولدتان آغاز شده زمان رسیدن به‌به موفقیت‌های بزرگ‌تری است، در نتیجه از همین ابتدای شروع سال تولدتان، کمر همت را محکم ببندید و آماده چالش‌های بزرگتری در زندگی شوید. از آنجایی که نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود، در ماه‌های دی و بهمن تلاش و پشتکاری زیادی باید به خرج دهید و در این ماه‌ها با مشکلات مختلفی روبرو خواهید شد. در مقابل این مشکلات کوتاه نیایید و ثابت کنید که مشکلات سد راه موفقیت‌های شما نمی‌شوند. اسفند ماه که از راه برسد، فشار کاری شما هم کمتر خواهد شد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فروردین ماه سال آینده تلاش‌های شما به بار می‌نشیند و دستاوردهای مهمی در این ماه، در انتظار شما است. مرداد ماه سالی که از راه رسید، زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه عشقی سوزان را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولد شما شروع می‌شود، سالی سرشار از خوشی‌ها و ناخوشی‌ها است و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که تنها خاطره‌‌های خوش آن در ذهن شما ماندگار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان عیب‌جویی هستید و عادت دارید همیشه عیب دیگران را بزر‌‌‌گ‌نمایی کنید، امروز فردی که دائم عیب‌های او را گوشزد می‌کردید، با شما تلافی خواهد کرد و اشتباه فاحشی که انجام داده‌اید را در پیش روی دیگران برملا می‌کند. از این قضیه درس بگیرید و تا می‌توانید چشم روی عیب دیگران بپوشانید. وضعیت مالی خوبی ندارید اما به رغم اینکه دائم با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، اهل پس‌انداز هم نیستید و این قضیه باعث شده تا روی ثبات مالی در زندگی را نبینید. از امروز تصمیم بگیرید پس‌انداز کنید و با صرفه‌جویی ثبات مالی بهتری در آینده پیدا نمایید. قرار است تغییری در منزل یا محل‌کار انجام دهید، انجام این تغییر هیچ اشکالی ندارد، به شرط اینکه قبل از هرگونه تغییری، نظر اهل منزل یا همکاران را جویا شوید و تغییرات را با مشورت آنها انجام دهید. فردی که بدخواه زندگی شما است، میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله انداخته و تلاش زیادی می‌کند تا بین شما را به هم بزند. اجازه چنین رفتاری را ندهید و به این فرد ثابت کنید که عشق‌ شما به این سادگی‌ها گسسته نمی‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با کسالت از بستر بلند شده‌اید و حال‌‌و‌روز خوشی ندارید، در چنین شرایطی نیاز نیست بیش‌ا‌زحد به خودتان سخت بگیرید و امروز را استراحت کنید. میان اهل منزل مشاجره‌ای در خواهد گرفت، سعی کنید تا حد امکان در این مشاجره دخالت نکنید و مطمئن باشید گذشت زمان میان اعضای خانواده صلح‌و‌صفا و آشتی برقرار خواهد کرد. مشکلات حل‌نشدنی در زندگی دارید و به فکر کمک گرفتن از دیگران برای حل این مشکلات افتاده‌اید، اما از دست کسی کاری برای حل این مشکلات بر نمی‌آید و گره حل مشکلات در دست شما قرار دارد و با عزم و اراده راسخ مشکلات را از سر راه بردارید. اهل کسب علم‌و‌دانش نیستید و مطالعه ندارید، این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب انداخته است و قبل از اینکه دیر بشود و به گَرد آنها نرسید، از امروز با شرکت در دوره‌های آموزشی و مطالعه بیشتر، راه موفقیت و پیشرفت را هموار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسانی مضطرب و نگران هستید و از انجام کارهای بزرگ هراس دارید. این شخصیت نه تنها وضعیت روحی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه نگرانی و اضطراب برای سلامتی هم خوب نیست و در درازمدت گرفتار بستر بیماری خواهید شد. از امروز بیشتر به فکر سلامتی‌ خود باشید و رویکردی بدون هراس و نگرانی در زندگی در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و زمین یا لوازم غیر ضروری که برای فروش گذاشته بودید، امروز به فروش می‌رسد و پول خوبی از این راه به شما خواهد رسید. بیش‌از‌حد توان خود به اعضای خانواده رسیدگی می‌کنید و خودتان را فراموش کرده‌اید، این شرایط باعث افزایش وابستگی اعضای خانواده به شما شده و بدون شما کاری انجام نمی‌دهند. از امروز مسئولیت کمتری در قبال اهل منزل به دوش بکشید و اجازه دهید مشکلات را به تنهایی از سر راه بردارند. امروز میان شما و فردی از اعضای خانواده یا همکاران اختلاف سلیقه‌ای ایجاد خواهد شد. فراموش نکنید که به نظر دیگران باید احترام گذاشت و این اختلاف سلیقه را با‌گذشت و محبت برطرف کنید. مدتی است که از دوستان قدیمی خبری ندارید و امروز فرصتی دست خواهد داد تا سری به آنها بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای اینکه به آینده فکر کنید، دائم به فکر گذشته هستید و این طرز فکر شما را در زندگی عقب انداخته است. این رویکرد را از همین امروز تغییر دهید و با درس از گذشته، آینده‌ای درخشان را برای خود ترسیم نمایید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و از آنجایی که ماه هیچ‌وقت پشت ابر نمی‌ماند، این رابطه نیز روزی برملا خواهد شد و قبل از اینکه آبروی‌تان به باد برود، فکری به حال این وضعیت بردارید. انسان خوش‌صحبتی هستید و با گفتارتان مخاطب را سحر و جادو می‌کنید. امروز به مشکلی برخواهید خورد و این مشکل را با کلام خوش و سخن پسندیده پشت‌سر بگذارید. روزانه ساعت‌ها کار می‌کنید و وقتی برای خودتان اختصاص نمی‌دهید، این رویکرد روحیه شما را تضعیف کرده و امروز وقتی را کنار بگذارید و به جای کار، به تفریح و استراحت بپردازید. اهمیتی به بزرگ‌ترهای فامیل نمی‌دهید و مدتی است که به آنها سرنزده‌اید. امروز دیداری با ریش‌سفید‌های خانواده تازه کنید و پندواندرزهای آنها را آویزه گوش‌تان نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز موقعیتی برای سرمایه‌گذاری به شما پیشنهاد می‌شود. این موقعیت در نگاه اول سودآور و وسوسه‌برانگیز به نظر می‌رسد اما بهتر است برای انجام چنین‌ سرمایه‌گذاری دست نگه دارید و تمام جوانب کار را دوباره و بادقت زیاد بررسی کنید. امروز بعدازظهر، خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر تنها برای شما شادی‌آور نیست و اعضای خانواده نیز از شنیدن آن خوشحال خواهند شد. امروز به مهمانی یا مراسمی دعوت هستید و حتماً باید در این مراسم شرکت کنید، اما در این مراسم به شما خوش نخواهد گذشت و ساعت‌های خسته‌کننده‌ای را سپری خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل دوباره‌کاری و وسواس هستید و به جای اینکه از خلاقیت خود کمک بگیرید، کارها را چندین بار انجام می‌دهید. این شرایط نه تنها روحیه شما را تضعیف می‌کند، بلکه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را نیز خواهد گرفت. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که وسواس را کنار بگذارید و با فکری باز و خلاق به انجام کارها مشغول شوید. شخصیتی آرام و متین دارید و این روحیه شما را به فردی دوست‌داشتنی در میان اعضای خانواده و همکاران تبدیل کرده است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌هایی که به اطرافیان می‌کنید پی‌پاسخ نخواهد ماند و در روزهای گرفتاری، دست شما را خواهند گرفت. روز خوب و خلوتی را در پیش‌رو دارید و این فرصت را غنیمت بدانید و با دوستی که از دیدار او خوشحال می‌شوید، قرار ملاقاتی ترتیب دهید و حسابی خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت‌ها است که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب شده و رابطه خوبی با هم ندارید، امروز زمان خوبی است که تکلیف خود را با این وضعیت روشن کنید و سنگ‌های‌تان را با عشق‌زندگی‌تان وا بکنید. امروز با فردی دنیا‌دیده و باتجربه گفتگو خواهید کرد، اهمیت زیادی به صحبت‌‌های خود با این فرد بدهید و پندهای او را در زندگی به کار بگیرید. ارزش زمان را نمی‌دانید و وقت‌ باارزش خود را به کارهای بی‌اهمیت اختصاص می‌دهید. از امروز تصمیم بگیرید که قدر لحظه‌لحظه زندگی‌تان را بدانید و بامدیریت زمان، نبض ثانیه‌های زندگی خود را در دست بگیرید. اعتمادبه‌نفس زیادی در زندگی دارید و مشکلی که امروز با آن روبرو خواهید شد را به لطف اعتمادبه‌نفس و خودباوری از سر راه بردارید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری است و اگر پولی دارید، این پول را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید تا سود خوبی روانه حساب‌های بانکی شما شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خوشی را در پیش‌رو دارید و از آنجایی که روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید، این انرژی را به فال نیک بگیرید و با کمک آن، شادی‌های امروز را بیشتر کنید. امروز مهمانی ناخوانده به منزل شما خواهد آمد، این مهمان با خود خبرهای خوشی برای شما دارد و به لحاظ مالی وضعیت شما را تغییر خواهد داد. چند روزی است که به خودتان وعده داده‌اید تغییرات مهم در منزل یا محل کارتان انجام دهید، امروز زمان خوبی برای انجام این تغییرات است. حواس‌تان همیشه به چیزهای پیش‌پاافتاده پرت می‌شود و در انجام کارها تمرکز لازم را ندارید، این قضیه شما را در انجام کارها عقب انداخته است. به خاطر داشته باشید که تمرکز حواس نوعی مهارت است و امروز به فکر فراگرفتن روش‌هایی برای افزایش تمرکز حواس باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال‌و‌‌هوایی عاشقانه‌ و محبت‌‌آمیز به سرش زده و بیشتر از همیشه گرمای عشق او را احساس خواهید کرد. توجه خاصی به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ندارید، این روحیه آنها را از شما دلخور کرده است، امروز یا در چند روز آینده سری به آنها بزنید و ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ثبات‌ نظر در زندگی ندارید و اطرافیان از شخصیت دمدمی‌مزاج شما به تنگ آماده‌اند، این روحیه به غیر از گوشه‌گیری چیزی عاید شما نخواهد کرد و بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که تصمیم‌های جدی بگیرید و ثابت کنید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. در محل کار یا منزل به مشکلی برخورد کرده‌اید و راهی برای حل این مشکل به نظر شما نمی‌رسد. در چنین شرایطی بد نیست از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید و نظر آنها برای حل این مشکل جویا شوید. مدتی است که توجه‌ شما به اعضای خانواده کمتر شده است و حالی از آنها نمی‌پرسید، برای اینکه این رویه میان شما و اهل منزل فاصله نیاندازد، امروز وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. انسان بددلی هستید و همیشه به رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک دارید، این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده و قبل از اینکه این فاصله به جدایی ختم‌ شود، بددلی را کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفری در پیش دارید و از اینکه عازم سفر هستید، احساس نگرانی می‌کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در این سفر به غیر از خوشی و شادکامی چیز دیگری نخواهید دید و هیچ خطری شما را در سفر تهدید نمی‌کند. انسان رویاپرداز و خیال‌بافی هستید و برنامه‌های غیرواقعی در ذهن ترسیم کرده‌اید. به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید و از امروز تصمیم بگیرید که به جای رویاپردازی، برای زندگی نقشه‌هایی عملی و قابل‌اجرا ترسیم کنید. امروز میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران مشاجره‌ای در خواهد گرفت. این مشاجره را ادامه ندهید چرا که احتمال بالاگرفتن دعوا میان شما و این فرد وجود دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیت زیادی به شما نمی‌دهد و سنگ‌صبور خوبی برای‌ شنیدن مشکلات و غصه‌های‌تان نیست. این موضوع را با او در میان بگذارید و دلیل کم‌توجهی عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید. به مشکلی در محل کار یا منزل برخورد کرده‌اید و برای حل این مشکل از همکاران یا اعضای منزل توقع کمک دارید، اما کاری از آنها برای حل مشکل شما بر نمی‌آید و مجبور هستید دست‌تان را روی زانوی‌تان بگیرید و یکه‌و‌تنها این مشکل را پشت‌سر بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تلاش زیادی زیادی برای پس‌انداز و کنار گذاشتن پول انجام خواهید داد، اما هزینه‌های زندگی به شما مجال پس‌انداز را نمی‌دهد و در انتهای روز، تمام پولی که می‌خواستید پس‌انداز کنید را خرج خواهید کرد. غم به دل خود راه ندهید چرا که فردا هم روز خدا است و اوضاع مالی شما بهتر خواهد شد تا در آینده با جدیت بیشتری به فکر پس‌انداز باشید. مشکلات خانوادگی را با عالم و آدم در میان می‌گذارید و این رویه باعث شده تا اطرافیان از مشکلات خانوادگی شما باخبر باشند، از امروز این رویه را کنار بگذارید و مشکلات را تنها به افرادی بگویید که کاری از آنها برای حل این مشکلات بر می‌آید. علاقه زیادی به ورزش دارید و وقت زیادی را به این کار اختصاص می‌‌دهید، در نتیجه ورزش شما را از کارهای مهم زندگی عقب انداخته است. امروز زمان خوبی است که به این رویه خاتمه دهید و با تعادل میان ورزش و کار، سلامت و آینده خود را تضمین نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار خوشایندی را انجام خواهد داد و از بابت این کار بیشتر از همیشه عاشق او می‌شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت‌ها است که پولی به کسی قرض داده‌اید و خبری از این پول ندارید، در نتیجه قید پول خود را زده‌اید، اما امروز این پول به شما پس داده می‌شود و به لحاظ مالی اوضاع‌تان روبه‌راه خواهد شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پا افتاده وجود دارد، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود با عشق‌زندگی‌تان باشید. امروز از فردی که سن‌و‌سال کمتری از شما دارد، درس مهمی فرا خواهید گرفت، این درس را در زندگی به کار گیرید. علاقه‌ای به حضور در جمع‌ ندارید و امروز زمان خوبی فراهم خواهد شد تا تنها باشید و با خودتان حسابی خلوت کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار