فیلم درانتظار اکران
کد خبر: ۱۶۶۲
تاریخ انتشار: 2015 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
 دانش اقباشاوی که بعد از دو سال همچنان در انتظار اکران فیلم «تاج محل» است، ابراز امیدواری کرد که این فیلم به زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نمایش داده شود.

این کارگردان جوان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلمش، گفت: فیلم «تاج محل» پروانه نمایش دارد و براساس رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که میان حوزه هنری و شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه انجام شده، قرار است فیلم در این گروه نمایش داده شود اما هنوز زمان دقیق اکران فیلم معلوم نیست.

اقباشاوی با اشاره به اکران موفق فیلمش در جشنواره فیلم شهر که به تازگی انجام شده است، افزود: در این جشنواره چند نمایش خیلی خوب داشتیم و فیلم مورد اقبال تماشاگران این جشنواره قرار گرفت و همین استقبال، هم مرا بسیار خوشحال کرده و هم بسیار می‌ترساند چون می‌دانم که باید برای ساخت فیلم دومم بیشتر مراقب باشم.

این کارگردان جوان به تازگی نمایش فیلمش را در جشنواره فیلم شهر به علیرضا داوودنژاد دیگر فیلمساز تقدیم کرد و یکی از دلایلی مهم این کارش را ساخت فیلم «نیاز» توسط این کارگردان دانست.

فیلم «تاج محل» از جمله آثاری بود که سال 92 در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و همچنان در انتظار نمایش عمومی است.

او که تصمیم دارد فیلم دومش را با نام «57» به عنوان اثری اجتماعی درباره یک گروه جوان موسیقی بسازد، درباره وضعیت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: فیلمنامه «57» پروانه ساخت گرفته است و مشغول مراحل مطالعاتی هستیم. از سوی دیگر گفت‌وگوهایی هم با عوامل فیلم انجام شده اما هنوز پیش تولیدمان به طور جدی آغاز نشده است.

اقباشاوی افزود: آقای مجتبی امینی تهیه‌کننده ما به دنبال تأمین بودجه و فراهم آوردن مقدمات پیش تولید است و از آنجا که پروژه بزرگی است، باید زودتر کارمان را آغاز کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا پیش تولید این فیلم در یک ماه آینده آغاز می‌شود؟ توضیح داد: پیش‌بینی و چشم‌انداز ما این است که تا سه هفته آینده این اتفاق بیفتد چون نباید زمان را از دست بدهیم.

فیلم«57» به لحاظ محتوایی در ادامه فیلم اول وی «تاج محل» است، اما از نظر فرم با آن تفاوت دارد و اقباشاوی در این فیلم، فرمی نو را تجربه می‌کند.

به گفته دانش اقباشاوی، بخشی از فیلمبرداری این فیلم در آبادان انجام می‌شود و بخش دیگر نیز در تهران خواهد بود.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار